Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowych miejsc opieki w Żłobku nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2025-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32

Adres email: zp@kedzierzynkozle.pl

Telefon:

Strona internetowa: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowych miejsc opieki w Żłobku nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.

Opis zamówienia: A. ZAKRES PODSTAWOWY (GWARANTOWANY) obejmuje:I. ROBOTY BUDOWLANE :1) wymiana stolarki i ślusarki (łącznie z wymianą klapy dymowej).2) roboty konstrukcyjne3) ścianki działowe4) posadzki5) tynki i okładziny6) roboty malarskie7) wymiana pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową8) wykonanie drogi p.poż do zawracania 9) montaż tablicy informacyjnej. Należy uwzględnić wykonanie i montaż tablicy informacyjnej. Tablicę należy zamieścić w miejscu widocznym dla społeczeństwa. Należy umieścić ją niezwłocznie po rozpoczęciu fizycznej realizacji zadania. Tablica musi mieć wymiar nie mniejszy niż 120x60 cmII. ROBOTY ELEKTRYCZNE :1) układ pomiarowy energii elektrycznej2) tablice rozdzielcze 3) wewnętrzne linie zasilające4) instalacje oświetlenia i gniazd wtyczkowych5) instalacja p.poż., połączeń wyrównawczych6) instalację odgromową7) instalację zasilania urządzeń siłowych8) instalację LAN9) instalacje SSWiN10) instalację domofonową11) instalację oddymiania klatki schodowejIII. ROBOTY SANITARNE :1) instalacja wodociągowa2) kanalizacja sanitarna 3) instalacja grzewcza4) instalacja wentylacji mechanicznej5) instalacja klimatyzacjiB. Zakres prawa opcji:1) Zakres zamówienia opcjonalnego obejmuje:a) winda zewnętrznab) budowa szybuc) dostawa, montaż, opracowanie dokumentacji technicznej, uruchomienie i odbiory windy osobowej zewnętrznej zgodnej z dokumentacją (dźwig osobowy dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych o udźwigu nominalnym 8 osób/630 kg. Rodzaj napędu - śrubowy zlokalizowany w szybie, ilość przystanków – 2, liczba otworów drzwiowych w szybie – 2, wysokość podnoszenia - 3250 mm.)d) remont podjazdu dla niepełnosprawnych2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia podstawowego o zakres objęty prawem opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w sytuacji posiadania środków finansowych. 3) O skorzystaniu z prawa Opcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy.4) Wszystkie Postanowienia Umowy dotyczące realizacji zamówienia podstawowego stosuje się odpowiednio do zamówienia realizowanych w ramach Opcji.5) W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego prawa Opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.6) Sposób rozliczenia: jak dla zamówienia podstawowego.7) Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji liczony od daty ponownego przekazania placu budowy i wynosi 90 dni. C. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej.Zamawiający w dniu odbioru robót będzie wymagał od wykonawcy : dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji.3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;5) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Udokumentowana ilość odpadów powinna być zgodna z przedmiarem robót. W przypadku rozbieżności wykonawca jest zobowiązany wyjaśnić i uzasadnić Zamawiającemu z czego wynika rozbieżność,6) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;7) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach;8) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;9) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;10) Uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót;11) Regulacja wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne;12) Uwzględnienie i poniesienie wszystkie koszty wynikające z warunków wydanych przez podmioty, które uzgodniły dokumentację projektową, a w szczególności Tauron Dystrybucja S.A. Oddz. w Opolu, ul. Waryńskiego 1, 45-047 Opole,13) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę.14) Zabezpieczenie elementów wykończenia i wyposażenia budynku w pomieszczeniach nie objętych przebudową (podłogi, stolarka okienna i drzwiowa) oraz współpraca z Użytkownikiem w zakresie zabezpieczenia pozostawionego przez Użytkownika wyposażenia. Obiekt na okres prowadzenia robót zostanie wyłączony z eksploatacji, UWAGA: Żłobek nr 10 zostanie wyłączony z eksploatacji ponieważ w budynku będą prowadzone roboty związane remontem budynku wraz z dobudową windy zewnętrznej. 15) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na wartość 2 000 000 zł.A. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne, roboty teletechniczneSposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ „PROJEKT STUDIO 2000”, 45-052 OPOLE ul. Oleska 10/7 zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ. Przedmiary robót należy traktować jako elementy wyłącznie pomocnicze.

Kod CPV: 45300000-0

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału: Zdolności techniczna lub zawodowa.I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:roboty obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę lub rozbudowę obiektu użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie o wartości łącznej 3 500 000 zł brutto, z potwierdzeniem należytego wykonania. Warunek można wykazywać w ramach maksymalnie 2 zamówień (umów).Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy, tym samym dopuszcza możliwość wykazywania jednej roboty przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a drugiej przez innego wykonawcę, podmiot udostepniający zasoby.Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.II Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, które spełniają następujące warunki:1) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadający:uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,2) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;3) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;4) jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji spośród wskazanych powyżej, pod warunkiem spełnienia powyższych warunków przez wskazaną osobę.Przez „uprawnienia budowlane” Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w Prawie Budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną