- Adres: 44-100 Gliwice, Górnych Wałów 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 335 97 00, fax. 32 230 80 27
- Data zamieszczenia: 2025-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
Adres: 44-100 Gliwice, Górnych Wałów 9
Adres email: ops@ops.gliwice.eu
Telefon: 32 335 97 00
Strona internetowa: https://opsgliwice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
Opis zamówienia: 1. Monitorowanie centrali DGG – 16 Z i umożliwianie przesyłania sygnałów alarmowych w telefonicznym systemie DGG GSM 16 oraz wykonywanie konserwacji i zapewnienie stałego utrzymania w sprawności technicznej systemu elektronicznego oraz urządzeń należących do tegoż systemu na terenie obiektów mieszczących się przy:- ul. Górnych Wałów 9, - ul. Ziemowita 1, - ul. Bojkowska 20 (dwie instalacje: pomieszczenie piwniczne oraz I - II piętro), - ul. Dziewanny 2, - ul. Reymonta 18, - ul. Partyzantów 30,- ul. Franciszkańska 19,- ul. Kozielska 71.2. Monitoring wizyjny obiektu z wykorzystaniem analityki CCTV składającego się z 15 kamer:- ul. Brata Alberta 63B.3. Reakcja umundurowanych, oznakowanych i wyposażonych w broń palną Grup Interwencyjnych Wykonawcy na sygnał alarmowy z obiektów wymienionych w pkt. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości i lokalizacji obiektów ujętych w pkt. 1 oraz 2.5. W przypadku określonym w pkt. 4 Wykonawca dokona ponownego przeliczenia kosztów założenia bądź odłączenia monitoringu na obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej (tj. formularza cenowego do oferty).6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości monitoringu w lokalizacji z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy (Zamawiający odejmie od całkowitej wartości umowy wartość stanowiącą wartość podaną w załączniku ilość lokalizacji usuniętej z listy obiektów będącej przedmiotem zamówienia).7. Minimalna kwota umowy pozostanie na poziomie 60% wartości całkowitej umowy ustalonej w §6 ust. 1 umowy.8. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie monitorowania obiektów, o których mowa w pkt. 1 należeć będzie:a) bezpłatne podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do stacji monitorowania Wykonawcy,b) bezpłatne udostępnienie danych dot. uzbrojenia i rozbrojenia alarmu na danej lokalizacji (wraz z podaniem kodów dostępu) na prośbę Zamawiającego,c) dozorowanie przez stację monitorowania alarmów pochodzących z lokalnego systemu alarmowego poprzez przyjmowanie sygnałów i przekazywanie informacji o nich Zamawiającemu, a w razie potrzeby Policji i Straży Pożarnej,d) całodobowego monitorowania nieruchomości, również w dni świąteczne i wolne od pracy,e) zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania po zadziałaniu alarmu (prawidłowego czy fałszywego) w celu zatrzymania sprawcy przestępstwa i/lub zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia Zamawiającego.9. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie monitorowania obiektów, o których mowa w pkt. 2 należeć będzie:a) dozorowanie przez stację monitorowania alarmów pochodzących z lokalnego systemu alarmowego poprzez przyjmowanie sygnałów i przekazywanie informacji o nich Zamawiającemu, a w razie potrzeby Policji i Straży Pożarnej,b) całodobowego monitorowania nieruchomości, również w dni świąteczne i wolne od pracy,c) zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania po zadziałaniu alarmu (prawidłowego czy fałszywego) w celu zatrzymania sprawcy przestępstwa i/lub zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia Zamawiającego.10. W ramach ustalonego abonamentu miesięcznego:a) dwa podjazdy grupy interwencyjnej do każdego obiektu wskazanego w pkt. 1 oraz pkt. 2 w cenie abonamentu,b) dwie zmiany kodów dostępu przypadające na każdy z obiektów wskazany w pkt. 1 do systemów elektronicznego zabezpieczenia obiektów wraz z dojazdem.11. Każdorazowy dodatkowo płatny, poza ustalonym abonamentem miesięcznym:a) podjazd Grupy Interwencyjnej, kwota ustalona za jeden podjazd to …….. zł netto (słownie ………………….. zł /100), zł brutto (słownie …………………………zł /100) w tym podatek VAT zł (słownie …………………………. zł /100),b) zmiana kodu dostępu do systemów elektronicznego zabezpieczenia obiektów wraz z dojazdem, całkowita kwota to ………… zł netto (słownie …………… zł /100), zł brutto (słownie ………………….. zł /100) w tym podatek VAT zł (słownie………………………….zł 0/100),c) podłączenie dodatkowej lokalizacji do systemu monitorowania, całkowita kwota to ……… zł netto (……………… zł /100), zł brutto (słownie ………………. zł /100) w tym podatek VAT zł (słownie …………………….. zł /100),d) odłączenie lokalizacji od systemu monitorowania, całkowita kwota to ………. zł netto (słownie …………… zł /100), zł brutto (słownie ……. zł /100) w tym podatek VAT zł (słownie ………………………… zł /100),e) przeprowadzenie na pisemne żądanie Zamawiającego przeglądu urządzeń i instalacji oraz dokonywania zabiegów konserwacyjnych w obiektach wymienionych w §1 ust. 1 oraz ust. 2 umowy częściej niż raz w roku, całkowita kwota to …………. zł netto (słownie ……………………. zł /100), zł brutto (słownie zł /100) w tym podatek VAT ……….. zł (słownie ………………………… zł /100).12. Szybka reakcja Grup Interwencyjnych na odebrany sygnał alarmowy z urządzeń systemu DGG 16 Z w możliwie najkrótszym czasie (do 30 minut od odebrania sygnału) oraz dokonanie powiadomienia o sygnale alarmowym Policji, a także osoby/osób upoważnionej/ych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia osób upoważnionych przez Zamawiającego ustala Wykonawca.13. Grupa Interwencyjna powinna składać się przynajmniej z 2 licencjonowanych pracowników ochrony Igo stopnia jednolicie umundurowanych w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy.14. Wykonawca nie odpowiada za wydłużenie czasu interwencji z przyczyn od niego niezależnych a powstałych na skutek działania czynników z zewnątrz ( np. wypadek samochodowy, korki uliczne itp.).15. Niezwłoczne informowanie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla zabezpieczenia obiektu, nieprawidłowościach w pracy sprzętu monitorującego, bądź złym stanie zabezpieczenia obiektu.16. W przypadku reakcji Grup Interwencyjnych na sygnał alarmowy i powiadomienia osoby upoważnionej czas oczekiwania przez Grupę interwencyjną na przybycie osoby upoważnionej wynosi 30 min. Po tym czasie ochrona obiektu jest dodatkowo płatna. Kwota ustalona za jedną roboczogodzinę to ………………………………. zł netto (słownie ………………………………………….. 00/100), brutto …………………………………………………….. (słownie ……………………………………. 00/100) w tym podatek VAT ………………………………. zł17. Przeprowadzenie bezpłatnie raz w roku lub częściej odpłatnie na pisemne żądanie Zamawiającego przeglądu urządzeń i instalacji oraz dokonywania zabiegów konserwacyjnych w obiektach:- ul. Górnych Wałów 9, - ul. Ziemowita 1, - ul. Bojkowska 20 x2- ul. Dziewanny 2, - ul. Reymonta 18, - ul. Partyzantów 30,- ul. Franciszkańska 19,- ul. Kozielska 71,- ul. B. Alberta 63B.Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przeglądu oraz zabiegów konserwacyjnych w obiektach.18. Możliwość podłączenia dodatkowej lokalizacji do systemu monitorowania lub odłączenia od systemu monitorowania.19. Do czynności konserwacyjnych objętych umową należy :a) sprawdzenie działania centrali alarmowej i wszystkich modułów wchodzących w jej skład;b) niezbędna regulacja czujek alarmowych i czyszczenie ich soczewek;c) dokonywanie restartu centrali alarmowej;d) sprawdzenie połączeń kablowych z linią telefoniczną; e) sprawdzenie działania sygnalizatorów akustycznych;f) sprawdzenie działania innych urządzeń wchodzących w skład instalacji;g) wymiana zużytych drobnych elementów eksploatacyjnych takich jak np. bezpieczniki;h) sprawdzenie prawidłowości połączeń na łączówkach i punktach rozdzielczych oraz dokonania ich regulacji;i) sprawdzenie stanu baterii akumulatorowych poprzez ich kontrolne rozładowanie;j) sprawdzenie działania całego systemu alarmowego poprzez dokonanie załączenia i wywołanie próbnych alarmów z każdej partycji systemu,a) sprawdzenie działania całego systemu monitoringu wizyjnego z wykorzystaniem analityki CCTV składającego się z 15 kamer.20. Ustalone wynagrodzenie obejmuje koszty dojazdu do wymienionych lokalizacji w ramach czynności konserwacyjnych oraz koszty roboczogodziny tzn. czas wykonania czynności konserwacyjnych.21. Ustalone wynagrodzenie nie obejmuje wartości materiałów własnych i części użytych przez Wykonawcę do wykonania naprawy lub usunięcia awarii. Rozliczenia z tego tytułu odbywać się będą odrębnie na podstawie:a) zleceń wydanych przez Zamawiającego i przedstawionej przez Wykonawcę specyfikacji użytych materiałów,b) stwierdzonych uchybień przez Wykonawcę przy okazji okresowych przeglądów.22. Na użyte do naprawy materiały i części Wykonawca udziela gwarancji równej gwarancji producenta.23. W przypadku zgłoszenia awarii systemu przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest najpóźniej w ciągu 24 godzin od zawiadomienia przystąpić do usuwania awarii. Termin zakończenia prac związanych z usuwaniem awarii nastąpi na podstawie wzajemnych uzgodnień.24. W przypadku konieczności zmiany kodów dostępu do obiektów Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w ciągu 24 godzin od zawiadomienia przystąpić do czynności.25. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności informacji Ośrodka nie stanowiących informacji publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1641), zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. Umowa zostaje zawarta na czas: od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 19 maja 2025r.) do 31 marca 2026r.CAŁKOWITY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.
Kod CPV: 79711000-1
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunku:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają aktualna koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).3. Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunku:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia oraz posiadają ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł4. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunku:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, które pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, m.in. m.in. dysponują środkami transportowymi oznaczonymi logo firmy.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują personelem zapewniającym realizację zamówienia.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Usługa nadzoru przy użyciu alarmu wraz z grupą interwencyjną w Oddziałach Urzędu Statystycznego w Warszawie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Całodobowy monitoring elektroniczny z dojazdem załóg interwencyjnych do obiektów OR i BP wraz z usługą serwisu, konserwacji, napraw i bieżących przeróbek w LSA oraz obsługą portierni w siedzibie OR