Przetargi.pl
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów kluczowych pn. Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne oraz Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 54-066 Wrocław, ul. Stabłowicka 147
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 720 16 28 , fax. +48 71 720 16 29
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
    ul. Stabłowicka 147 147
    54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 720 16 28, fax. +48 71 720 16 29
    REGON: 02067163500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów kluczowych pn. Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne oraz Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektów kluczowych pn.Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne oraz Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.Sprawdzenie osiągnięcia założonego celu każdego z Projektów oraz zbadanie zgodności realizacji Projektów z Umowami o dofinansowanie Projektów i ze złożonymi wnioskami o dofinansowanie realizacji Projektów, w tym: a)zbadanie zgodności przeprowadzonych prac badawczych z zakresem rzeczowym i harmonogramem danego Projektu; b)weryfikację stopnia osiągnięcia wskaźników realizacji danego Projektu oraz przyjętej metodyki ich dokumentowania; c)sprawdzenie sposobu monitorowania realizacji celów każdego z Projektów, d)zbadanie sposobu prowadzenia działań promocyjnych i informacyjnych. 2.2.Zbadanie kwalifikowalności wydatków poniesionych w ramach realizowanych Projektów na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych i wytycznych Instytucji Zarządzającej oraz w oparciu o obowiązujące harmonogramy rzeczowo-finansowe Projektów, w tym sprawdzenie płatności wydatków związanych z Projektami, sprawdzenie przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym w zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych. 2.3.Zbadanie poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanych Projektów, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej, w tym zbadanie prawidłowości udokumentowania wydatków poniesionych w ramach Projektów, prawidłowości prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej dotyczącej realizowanych Projektów na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej, zbadanie spójności dokumentów księgowych z wydatkami rozliczonymi we wnioskach o płatność. 2.4.Zbadanie prawidłowości prowadzenia i udokumentowania spraw kadrowych i rozliczeń pracowniczych w Projektach. 2.5.Sprawdzenie sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej Projektów. 2.6.Sprawdzenie wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji Projektów oraz sprawdzenie terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację Projektów. 2.7.Sprawdzenie funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej w odniesieniu do realizacji Projektów. 2.8.Sprawdzenie wdrożenia wniosków i zaleceń z wcześniej przeprowadzonych kontroli i audytów (w tym audytu naukowego Projektów) oraz usunięcia nieprawidłowości lub uchybień, jeśli takie zostały stwierdzone. 2.9.Analizę powodzenia Projektów, poprzez oszacowanie, czy występują zagrożenia prawidłowej realizacji każdego z Projektów, w tym jego terminowości, osiągnięcia i utrzymania założonych celów i efektów rzeczowych Projektu przez wymagany okres. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne, co dostawy, usługi lub roboty budowlane, określone w przekazanej dokumentacji - w takiej sytuacji ciężar udowodnienia powyższego (np. poprzez złożenie stosownych dokumentów) leży po stronie Wykonawcy. 5.Cenę brutto za całość zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wpisać do Formularza oferty (Załącznika nr 1 do SIWZ). 6.Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 7.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 8.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9.Wykonawca w toku przygotowania oferty winien wyjaśnić wszelkie swoje wątpliwości i ewentualne nieścisłości, znajdujących się, wg jego oceny, w niniejszych dokumentach przetargowych (SIWZ z Załącznikami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Na podstawie art. 45 ust. 5 Ustawy PZP zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 9 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.kwotę gwarancji, 4.termin ważności gwarancji, 5.zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub -nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić najpóźniej do upływu terminu składania ofert na następujący rachunek Zamawiającego: Nr rachunku: 77 1090 2402 0000 0001 1439 6547 wraz z określeniem nazwy i nr postępowania. Dane do przelewów międzynarodowych: Numer rachunku bankowego IBAN:PL 77 1090 2402 0000 0001 1439 6547. SWIFT (BIC) code:WBKPPLPP. Dane właściciela rachunku bankowego: WROCŁAWSKIE CENTRUM BADAŃ EIT+ SP. Z O.O. POLAND, WROCŁAW, STABŁOWICKA 147. Dane Banku: BANK ZACHODNI WBK S.A. POLAND, WROCŁAW, NORWIDA 1/3. 1.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć oryginał dokumentu w siedzibie Zamawiającego w pok. 27 Departament Finansowy (Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław), a jego kopię załączyć do oferty. 2.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie (przed terminem składania ofert) znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 3.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium prze Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach