Przetargi.pl
Przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej – utworzenie bazy danych obiektów topograficznych ewidencji gruntów i budynków zawartych w bazie EGiB dla Gminy Jabłonna

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej – utworzenie bazy danych obiektów topograficznych ewidencji gruntów i budynków zawartych w bazie EGiB dla Gminy Jabłonna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno – kartograficznych dla terenu Gminy Jabłonna mających na celu przekształceniu mapy zasadniczej do postaci cyfrowej oraz utworzeniu zbioru danych przestrzennych i opisowych zgodnie z §12 Rozporzą-dzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. zwanego bazą danych EGiB. 2. Celem usługi geodezyjnej jest dostosowanie Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w zakresie mapy zasadniczej do standardów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. po 2028), a także do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych i dostosowanie formatu baz danych do oprogramowania użytkowanego w PODGiK w Legionowie, tj. do programu EWMAPA 13.06 FB. 3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1) Prace zostaną wykonane zgodnie z normami prawnymi w randze ustaw zawartymi w ust. 3.1 w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Warunki techniczne. 2) Prace zostaną wykonane zgodnie z normami prawnymi w randze rozporządzeń zawartymi w 3.2 w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Warunki techniczne. 3) Jeżeli w trakcie realizacji prac nastąpi zmiana przepisów szczególnie związanych z geodezją i kartografią, wówczas wiążące będą te przepisy prawa, które wejdą w życie w czasie realizacji przedmiotu umowy. 4. Zakres prac obejmował będzie: 1) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania konwersji danych tworzących wektorową mapę numeryczną do struktur baz danych EGiB. W tym celu Wykonawca powinien wykonać mapowanie danych, które polega na przyporządkowaniu obiektów tworzących MZ, prowadzoną zgodnie z instrukcją K-1, do odpowiadających im obiektów, wynikających z klasyfikacji obiektów baz danych EGiB zawartej w obowiązujących rozporządzeniach. 2) W trakcie tworzenia schematu mapowania danych należy uwzględnić rozwarstwienie oraz klasyfikację obiektów jaka funkcjonuje w numerycznej mapie zasadniczej Zamawiającego. 3) W trakcie konwersji danych, Wykonawca nie wprowadza do bazy elementów znajdujące się na warstwach mapy ewidencyjnej tj. śmietniki, ruiny zabytkowe, wiaty i inne obiekty nie będące budynkami ewidencyjnymi, które na mocy obowiązujących przepisów, powinny zostać zaklasyfikowane do odpowiednich klas i kodów obiektów baz danych BDOT500. 4) Wykonawca podczas konwersji baz danych z dotychczasowych warstw do baz danych EGiB zachowa informacje o numerze operatu źródłowego, z którego pochodzi przenoszony element, oraz dane autoryzacyjne przenoszonych elementów tj. datę, osobę tworzącą i modyfikującą przenoszony element. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy listę użytkowników bazy. 5) Redakcję geometrycznej bazy danych MZ należy wykonać w skali 1:500, w jednolitym rozwarstwieniu, jednolitej justyfikacji oraz przy użyciu jednolitego dla całego obszaru menu. 6) Współrzędne punktów z operatów archiwalnych po wykonaniu transformacji należy wnieść na warstwę PODGIK i utworzyć podwarstwę „Pkt_sytarch”. 7) Zamawiający przeprowadzając konwersję w celu utworzenia bazy EGiB, zobowiązuje się zawrzeć całą treść, która znajduje się na archiwalnej wektorowej MZ. 8) Wykonawca uzupełni powstałą bazę pomiarami ze szkiców znajdujących się w operatach technicznych zasobu. 9) Szczegółowy zakres prac został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ Warunki techniczne. 5. Specyfikacja zamówienia: 1) Dane opisujące zasób PODGiK oraz zakres ilościowy prac do wykonania zebrano na dzień 29.07.2020 r. Ilości danych będzie nieco odbiegać, na dzień podpisania umowy od ilości podanych poniżej, ze względu na systematyczne prowadzenie obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych i innych aspektów działalności Zamawiającego. 2) Podział na jednostki administracyjne: a) obręb Jabłonna, nr teryt 140802_20001, b) obręb Boża Wola, nr teryt 140802_20002, c) obręb Chotomów, nr teryt 140802_20003, d) obręb Dąbrowa Chotomowska, nr teryt 140802_20004, e) obręb Jabłonna PAN, nr teryt 140802_20005, f) obręb Janówek Drugi, nr teryt 140802_20006, g) obręb Józefów II, nr teryt 140802_20007, h) obręb Rajszew, nr teryt 140802_20008, i) obręb Skierdy, nr teryt 140802_20009, j) obręb Suchocin, nr teryt 140802_200010, k) obręb Trzciany, nr teryt 140802_200011, l) obręb Wólka Górska, nr teryt 140802_200012. 3) Modernizację ewidencji gruntów i budynków na terenie gminy Jabłonna przeprowadzono w 2013 roku i objęła cały obszar gminy. Wykazane granice działek są z pomiaru. 4) Dane EGiB dotyczące całej gminy Jabłonna: a) Liczba działek w części opisowej EGiB – 18477 szt. b) Liczba działek w części graficznej EGiB - 18477 szt. c) Liczba budynków w części opisowej EGiB – 9511 szt. d) Liczba budynków w części graficznej EGiB, zobiektowane i zlokalizowane na warstwie EWIDENCJA, podwarstwie EBUPP - 4951 szt. Wykonawca w ramach prac zobowiązuje się wnieść te budynki do bazy EGiB na warstwę BUDYNKI i opatrzeć je właściwymi atrybutami z części opisowej budynku. e) Liczba budynków w części graficznej EGiB zlokalizowanej na warstwie liniowej EWIDENCJA – 4500 szt., do przeniesienia na właściwą warstwę do bazy EGiB, uzupełniając atrybuty budynku z części opisowej. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Określenie wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, wszystkie osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: czterech operatorów systemu informatycznego dla wprowadzenia operatów archiwalnych i przetworzenia mapy zasadniczej do postaci numerycznej; 2) realizacja powyższych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), 3) wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie); 4) ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy; 5) wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 11. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1 950,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. 7. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału wadium wniesionego w formie gwarancji do oferty (nie zszyte z ofertą) lub złożone w oddzielnej kopercie razem z ofertą. 8. Zamawiający dopuszcza także, złożenie gwarancji wadialnej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym drogą elektroniczną na adres: przetargi@powiat-legionowski.pl lub zpu@powiat-legionowski.pl. 9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: -dane podmiotu udostępniającego zasób, -dane podmiotu przyjmującego zasób, -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach