Przetargi.pl
Przeglądy techniczne sprzętu medycznego w podziale na zadania – sprawa nr 25/PN/2019/ES

Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 449 406
  • Data zamieszczenia: 2019-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1
    02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 449 406
    REGON: 28856700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy techniczne sprzętu medycznego w podziale na zadania – sprawa nr 25/PN/2019/ES
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego w podziale na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie udzielania zamówienia, (np. w przypadku wycofania danego urządzenia z eksploatacji), Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania lub jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 300,00 zł (słownie: złotych trzysta groszy 00/100), dla zadania nr 2 – 35,00 zł (słownie: złotych trzydzieści pięć groszy 00/100), dla zadania nr 3 – 100,00 zł (słownie: złotych sto groszy 00/100), dla zadania nr 4 – 160,00 zł (słownie: złotych sto sześćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 5 – 100,00 zł (słownie: złotych sto groszy 00/100), dla zadania nr 6 – 65,00 zł (słownie: złotych sześćdziesiąt pięć groszy 00/100), dla zadania nr 7 – 70,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 8 – 150,00 zł (słownie: złotych sto pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 9 – 80,00 zł (słownie: złotych osiemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 10 – 100,00 zł (słownie: złotych sto groszy 00/100), dla zadania nr 11 – 12,00 zł (słownie: złotych dwanaście groszy 00/100), dla zadania nr 12 – 12,00 zł (słownie: złotych dwanaście groszy 00/100), dla zadania nr 13 – 11,00 zł (słownie: złotych jedenaście groszy 00/100), dla zadania nr 14 – 120,00 zł (słownie: złotych sto dwadzieścia groszy 00/100), dla zadania nr 15 – 100,00 zł (słownie: złotych sto groszy 00/100), dla zadania nr 16 – 75,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt pięć groszy 00/100), dla zadania nr 17 – 75,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt pięć groszy 00/100), dla zadania nr 18 – 75,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt pięć groszy 00/100), dla zadania nr 19 – 20,00 zł (słownie: złotych dwadzieścia groszy 00/100), dla zadania nr 20 – 5,00 zł (słownie: złotych pięć groszy 00/100), dla zadania nr 21 – 260,00 zł (słownie: złotych dwieście sześćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 22 – 40,00 zł (słownie: złotych czterdzieści groszy 00/100), dla zadania nr 23 – 360,00 zł (słownie: złotych trzysta sześćdziesiąt groszy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (załącznik nr 2B do SIWZ), Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (załącznik nr 4 do SIWZ), Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 5 do SIWZ), Dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę, W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach