Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
- Data zamieszczenia: 2019-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Św. Anny 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
REGON: 12700004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw jednorazowych materiałów laboratoryjnych do działalności statutowej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, jak również realizowanych w przyszłości, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 3. Zakres rzeczowy objęty formularzem cenowym jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku (formularzu cenowym) ilości zamawianych produktów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu (możliwości niewykorzystania przedmiotu umowy do 30% wartości umowy brutto odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktów stanowiących przedmiot umowy, na własny koszt oraz do ich wniesienia i rozładunku do miejsca i pomieszczeń, w których mieszczą się jednostki organizacyjne UJ CM, a określone w poszczególnych zamówieniach, niezależnie od wartości zamówienia. Budynki, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne Zamawiającego rozmieszczone są na terenie całego miasta Krakowa. Wykonawca każdorazowo w adresie wysyłki wskazuje osobę podaną w zamówieniu. Wskazana w adresie wysyłki osoba jest odpowiedzialna za odbiór oraz nadzór nad poprawnością merytoryczną otrzymanych produktów oraz sprawdzenie czy otrzymane produkty są pełnowartościowe. Wykaz głównych lokalizacji jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum, znajdujących się na terenie Miasta Krakowa, do których będzie sukcesywnie dostarczany przedmiot zamówienia to: ul. św. Anny, ul. M. Kopernika, ul. Grzegórzecka, ul. Łazarza, ul. Czysta, ul. Śniadeckich, ul. Botaniczna, ul. Bocheńska, ul. Skawińska, ul. Skarbowa, ul. Prądnicka, ul. Wielicka, ul. Lenartowicza, ul. Montelupich, oś. Złotej Jesieni, ul. Medyczna, ul. Michałowskiego, ul. Zamoyskiego, ul. Podwale oraz inne lokalizacje jednostek organizacyjnych UJ CM, znajdujących się na terenie Miasta Krakowa, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. Liczba zamówień na terenie Polski albo Miasta Kraków na inny adres niż wskazane powyżej nie przekroczy 3 % liczby wszystkich zamówień. Zamawiający nie posiada zaplecza magazynowego, w którym Wykonawca mógłby zdeponować większą ilość zamawianych artykułów; zamówienia będą składane na bieżąco w ramach aktualnego zapotrzebowania danej jednostki organizacyjnej UJ CM. Transport przedmiotu zamówienia każdorazowo zapewnia na własny koszt Wykonawca (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia), a dostawa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ przez daną jednostkę organizacyjną. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A i Załącznik B do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ (plik w formacie Excel). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty karty charakterystyki lub karty katalogowe, prospekty, foldery lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalną jakość produktu wg specyfikacji jaka została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 2. inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie którego wzór stanowi Załącznik C do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz Załącznik E do Formularza oferty tj. Informację o przetwarzaniu danych osobowych, 3) Kalkulacja cenowa stanowiąca Załącznik A i/lub Załącznik B do Formularza oferty, zawierająca Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określającA parametry i wymagania, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy oraz inne niezbędne cechy, 4) 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - komory laminarne oraz zestawy do odsysania płynów - w ramach real. projektu pn.: Centrum Rozwoju Nowych Farmakoterapii Ośrodkowego Układu Nerwowego CEPHARES
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa zmywarki do klatek, butelek i innego sprzętu dla zwierząt laboratoryjnych w ramach realizacji projektu pn.: Centrum Rozwoju Nowych Farmakoterapii Ośrodkowego Układu Nerwowego CEPHARES.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - komory laminarne oraz zestawy do odsysania płynów - w ramach real. projektu pn.: Centrum Rozwoju Nowych Farmakoterapii Ośrodkowego Układu Nerwowego CEPHARES
Dodano: 2023-09-20 - Dostawa systemu regałów wentylowanych dla myszy wraz z akcesoriami oraz stacją wymiany klatek w ramach realizacji projektu: Centrum Rozwoju Nowych Farmakoterapii Ośrodkowego Układu Nerwowego CEPHARES.
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego – część II
Dodano: 2023-09-01 - Jednorazowa dostawa pipetorów i pipet automatycznych wraz z akcesoriami dla UJ CM w Krakowie w związku z realizacją projektu CDT-CARD, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
Dodano: 2023-04-05 - dostawa wielofunkcyjnego przyrządu dla WIMiC - KC-zp.272-47/23
Dodano: 2023-01-25 - Dostawa 2 szt. wag elektronicznych w ramach projektu " Centrum Zrównoważonego Rozwoju i Poszanowania Energii "Miękinia" do Laboratorium Radioizotopowych Analiz Środowiskowych KC-zp.272-627/22
Dodano: 2022-12-06 - Dostawa prototypowego badawczego stanowiska do zgrzewania o różnej częstotliwości dla Wydziału Inżynierii Materiałowej PK
Dodano: 2022-08-30 - Dostawa prototypowego badawczego stanowiska do zgrzewania o różnej częstotliwości dla Wydziału Inżynierii Materiałowej PK
Dodano: 2022-08-11