Przetargi.pl
Przebudowę systemu ciepłowniczego Miasta Konina – Zadania C, D i E – w tym zadania C4, C6, C14, C16b- etap II, D1,D2,D15abcR, D16a, E3a,E3b,E3c

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Konin sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Gajowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 497 300 , fax. 63 249 73 29
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Konin sp. z o.o.
    ul. Gajowa 1
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 497 300, fax. 63 249 73 29
    REGON: 31001365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.konin.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowę systemu ciepłowniczego Miasta Konina – Zadania C, D i E – w tym zadania C4, C6, C14, C16b- etap II, D1,D2,D15abcR, D16a, E3a,E3b,E3c
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych zgodnie z ,,Projektem przebudowy systemu ciepłowniczego Miasta Konina”. Zadania C, D i E -, które obejmują realizację poniższych zadań w latach 2020-2021: Zadanie C: Zadanie C/4 – Rozbiórka sieci ciepłowniczej w rejonie ulic: Trasa Warszawska, Wał Tarejwy (odcinek D-E), Zadanie C/6 – Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej od ul. Bydgoskiej do ul. Poznańskiej, Zadanie C/14 – Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej w rejonie ul. Poznańskiej i Dworcowej, Zadanie C/16b – Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej od ul. Górniczej do ul. Bydgoskiej – etap II. Zadanie D: Zadanie D/1 – Rozbiórka sieci ciepłowniczej w rejonie ulic: Spółdzielców i Poznańskiej (odcinek A-B). Zadanie D/2 – Rozbiórka sieci ciepłowniczej w rejonie ulic: Stromej i Poznańskiej (odcinek B-C), Zadanie D/15: Zadanie D/15ab – Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wzdłuż ul. Hurtowej (od torów kolejowych do ul. Poznańskiej), Zadanie D/15c – Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej w rejonie ul. Ogrodowej i Poznańskiej, Zadanie D/15R – Rozbiórka sieci ciepłowniczej w rejonie ulicy: Poznańskiej, Zadanie D/16a – Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej od ul. Bydgoskiej do ul. Dworcowej. Zadanie E: Zadanie E/3a – Przebudowa sieci ciepłowniczej wzdłuż ul. Poznańskiej do kanału Ulgi, Zadanie E/3b – Przebudowa sieci ciepłowniczej na odcinku pomiędzy wałami Kanału Ulgi i rzeki Warty, Zadanie E/3c – Remont sieci ciepłowniczej nad rzeką Wartą przy Trasie Warszawskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232140-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium wynosi 150.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.02.2020 roku , do godz. 12.00 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu – w formie przelewu należy wpłacać na konto Zamawiającego b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn.zm.). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach, przy czym łączna wysokość wadium nie może być mniejsza niż kwota określona przez Zamawiającego. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium może być wystawione na jednego z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, bądź na więcej niż jednego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów : a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenie wykonawcy o: - braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm). e) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający skorzysta z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.) , a jeżeli dostęp do takiej bazy nie będzie bezpłatny lub nie będzie możliwy, wezwie Wykonawcę do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach