Przetargi.pl
Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego Nr 3 oraz inne roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 634 42 55 , , fax. 12 633 08 28
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 634 42 55 , , fax. 12 633 08 28
    REGON: 00029317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego Nr 3 oraz inne roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie (DPS), na nieruchomości położonej przy ul. Helclów 2, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116, jednostka ewidencyjna Śródmieście, polegających na Przebudowie Zespołu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego nr 3 (ZPO 3) wraz z montażem instalacji wysokociśnieniowej mgły wodnej w lewych narożach na 1 i 2 piętrze oraz instalacji sytemu sygnalizacji pożaru (SSP) na całym poddaszu oraz na parterze w części środkowej budynku głównego DPS, w tym, w szczególności robót budowlanych polegających na: 1) robotach rozbiórkowych, 2) robotach konstrukcyjnych, w tym wykonaniu nadproży i wzmocnienia stropu pomiędzy 2 i 3 piętrem oraz stropu nad 3 piętrem, 3) wykonaniu ścianek działowych, 4) robotach tynkarskich i malarskich, 5) wykonaniu sufitów, 6) robotach posadzkarskich, 7) wykonaniu okładzin ściennych i posadzkowych, 8) dociepleniu poddasza nad ZPO 3, 9) dostawie i montażu stolarki drzwiowej wraz z systemem jednego klucza, 10) remoncie grzejników, 11) wymianie parapetów wewnętrznych, 12) wykonaniu instalacji wysokociśnieniowej mgły wodnej w ZPO 3 oraz w lewych narożach na 1 i 2 piętrze budynku, 13) wykonaniu instalacji wentylacji wraz z czerpnią powietrza i centralą wentylacyjną oraz wentylatornią na poddaszu (z wyłączeniem wykonanego uprzednio doprowadzenia na poddasze instalacji wody lodowej z zainstalowanego w piwnicy agregatu), 14) wykonaniu instalacji wodnej i kanalizacyjnej, 15) wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w ZPO 3 oraz w części środkowej na parterze i na całym poddaszu budynku (z wyłączeniem wykonanego uprzednio sterowania klapami p.poż. na wentylacji z pomieszczeń na poziomie z 1 i 2 piętra), 16) wykonaniu instalacji przyzywowej, 17) wykonaniu instalacji radiowęzła, 18) wykonanie kontroli dostępu, 19) wykonaniu instalacji RTV w ZPO 3 wraz z montażem anten na dachu, 20) wykonaniu instalacji elektrycznej, w tym gniazd wtykowych oraz oświetlenia wraz z oświetleniem ewakuacyjnym i awaryjnym, 21) wykonaniu instalacji strukturalnej wraz z instalacją telefoniczną i siecią Wi-Fi, 22) wykonaniu/montażu dźwigu transportowego i zsypu materiałów z rozbiórki wraz z zabezpieczeniem elewacji, siatki na elewacji i kostki przed uszkodzeniem oraz zapyleniem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych w trzech etapach: 1) Etap 1 – przebudowa pierwszej części ZPO 3 – przeznaczony do realizacji w 2021 r. i częściowo w 2022 r. 2) Etap 2 – przebudowa drugiej części ZPO 3 – przeznaczony do realizacji w 2022 r. 3) Etap 3 – wykonanie instalacji wysokociśnieniowej mgły wodnej w lewych narożach 1 i 2 piętra, wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) na całym poddaszu i na parterze w części środkowej budynku A – przeznaczony do realizacji w 2022 r. UWAGA: Podczas wykonywania przebudowy pierwszej części ZPO 3 stanowiącej etap 1, część druga ZPO 3 przewidziana do przebudowy w etapie 2 będzie użytkowana przez Zamawiającego w pełnym zakresie. Etap 1 po zrealizowaniu przebudowy musi stanowić samodzielną część, którą Zamawiający będzie mógł użytkować w pełnym zakresie, niezależnie od wykonywania przebudowy etapu 2. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ oraz w Zakresie rzeczowym robót budowlanych, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Wzoru Umowy, będącego Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełny proces robót budowlanych polegający na rekonstrukcji stolarki wraz z jej demontażem, rekonstrukcją, dostarczeniem na plac budowy i montażem oraz wbudowaniem niezbędnych materiałów, a także usunięciem z placu budowy i utylizacją materiałów z rozbiórki i demontażu oraz utylizacją odpadów, dostawę niezbędnych materiałów zapewnia Wykonawca. 5. Przedmiot Umowy dotyczy nieruchomości przy ul. Helclów 2 w Krakowie oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 116/14 obręb 116 jednostka ewidencyjna Śródmieście, powierzchnia działki 3,5976 ha, w tym powierzchnia zabudowy obiektów na terenie nieruchomości: 7 448,26 m2. Budynek w którym będą prowadzone roboty budowlane znajduje się w strefie objętej ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, został wpisany do rejestru zabytków pod Nr rej. 114 i znajduje się na obszarze układu urbanistycznego Kleparza, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-648 oraz na obszarze uznanym za pomnik historii „Kraków – historyczny zespół miasta”. Kondygnacja 3 pietra nie jest objęta nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, natomiast jest objęta opracowaniem projektowym uzgodnionym z Małopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 6. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia szczegółowo określono we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.) 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości brutto: 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem „Wadium – przetarg nieograniczony: Przebudowa Zespołu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego Nr 3 oraz inne roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie” tak aby przed upływem terminu i godziny składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być złożone w oryginale i wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów, 31-148 Kraków, ul. Helclów 2, 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku niewskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4. Formularz oferty – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Kosztorys ofertowy w podziale na etap 1, 2 i 3 przedmiotu zamówienia. 6. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach