Zespół Żłobków Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 70-430 Szczecin, Śląska
- Województwo: brak
- Telefon/fax: tel. 91 434 16 16 , fax. 91 434 16 16
- Data zamieszczenia: 2019-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków Miejskich
Śląska 54
70-430 Szczecin, woj. brak
tel. 91 434 16 16, fax. 91 434 16 16
REGON: 36329548000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zespolzlobkow.szczecin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz ze zmianą aranżacji wybranych pomieszczeń na kondygnacji parteru i piętra Żłobka Miejskiego nr 3 – zadanie C i D - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa wraz ze zmianą aranżacji wybranych pomieszczeń na kondygnacji parteru i piętra Żłobka Miejskiego nr 3 – zadanie C i D w ramach projektu: Nowe miejsca w 3 żłobkach miejskich w Szczecinie – tworzenie warunków do godzenia ról rodzinnych i zawodowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, oraz zapisami wzoru umowy według następującego podziału: 1) Zadanie C: Przebudowa części kondygnacji parteru, wraz ze zmianą funkcji i aranżacji wybranych pomieszczeń w Żłobku Miejskim nr 3, w Szczecinie, ul. Włościańska 3, w celu zwiększenia liczby dzieci w grupie II. 2) Zadanie D: Przebudowa części kondygnacji parteru, oraz piętra, wraz ze zmianą funkcji i aranżacji wybranych pomieszczeń w Żłobku Miejskim nr 3, w Szczecinie, ul. Włościańska 3, w celu zwiększenia liczby dzieci w grupach I i III - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie przestrzeni placu Małego Targu wraz z poprawą funkcjonalności ul. Ogrodowej realizowana w ramach projektu pod nazwą: Opole Lubelskie do dotknięcia, do zasmakowania-rewitalizacja gospodarczo-społeczna historycznego centrum Opola Lubelskiego
Dodano: 2019-09-17 - „Przebudowa pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Niezdowie wraz z wyposażeniem na potrzeby popularyzacji dziedzictwa rybackiego”
Dodano: 2018-12-17