Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Szkolnej w Kudowie-Zdroju

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Szkolnej w Kudowie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Szkolnej w Kudowie - Zdroju. dz. 207, 218, 217/4, 216, 198/4, 192, 219/4, 146/6, AM-5 obręb Zakrze. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zakresów: Zakres nr 1 - Przebudowa ul. Szkolnej działki nr 207, 218, 217/4, 216, 198/4, 192, 219/4, 146/6 AM-5 obręb Zakrze (od km. 0+000 do km. 0+231,58), który w szczególności obejmuje: ­ Wymianę asfaltu, podbudowy oraz krawężników betonowych w ciągu ul. Szkolnej, ­ Przebudowę istniejących chodników w ciągu ul. Szkolnej. Nawierzchnię chodnika należy ułożyć z płyt betonowych szlachetnych szarych bez fazy np. płukany granit. Rodzaj płyt podlega uzgodnieniu przez Zamawiającego. ­ Przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego wraz z przyłączeniem do sieci i kontrolą sieci elektroenergetycznej, ­ Budowa fragmentów sieci kanalizacji deszczowej wraz z montażem nowych wpustów ulicznych, łącznie ze studzienkami kanalizacyjnymi i przykanalikami, ­ Wymiana na nowe istniejących wpustów ulicznych, łącznie ze studzienkami kanalizacyjnymi i przykanalikami, ­ Czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej ­ Przebudowę zjazdów indywidualnych ­ Wyniesienie projektowanych przejść dla pieszych Zakres nr 2 - Przebudowa ul. Szkolnej działki nr 207 AM-5 obręb Zakrze (od km. 0+000 do km. 0+099), który w szczególności obejmuje: ­ Wymianę asfaltu, podbudowy oraz krawężników betonowych w ciągu ul. Szkolnej (od skrzyżowania z ul. Norwida do jej końca) ­ Przebudowę istniejącego chodnika (od skrzyżowania z ul. Norwida do jej końca). Nawierzchnię chodnika należy ułożyć z płyt betonowych szlachetnych szarych bez fazy np. płukany granit. Rodzaj płyt podlega uzgodnieniu przez Zamawiającego. ­ Przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego wraz z przyłączeniem do sieci i kontrolą sieci elektroenergetycznej, ­ Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z montażem nowych wpustów ulicznych, łącznie ze studzienkami kanalizacyjnymi i przykanalikami, ­ Wymiana na nowe istniejących wpustów ulicznych, łącznie ze studzienkami kanalizacyjnymi i przykanalikami, ­ Czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej ­ Przebudowę zjazdów indywidualnych, UWAGA! Zakres prac nie obejmuje całego zakresu robót budowlanych zawartych w dokumentacji technicznej. Zamówienie nie dotyczy zakresu dotyczącego remontu i przebudowy ul. Norwida i Nad Potokiem. Wykonawca zobowiązany jest do sfrezowania nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej. Destrukt bitumiczny, pochodzący z frezowania warstwy bitumicznej nawierzchni ulic, nie zawierający innych elementów podbudowy oprócz sfrezowanej warstwy asfaltowej, o uziarnieniu doprowadzonym do maksimum 31,5 mm przewidziany jest do wykorzystania przez Zamawiającego, jako materiał do naprawy poboczy. Ten materiał zostanie przez Wykonawcę dostarczony i złożony pod adresem wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Kudowa-Zdrój Zamawiający informuje, że równolegle do prowadzonej inwestycji drogowej realizowane będą prace związane z wymianą sieci wodociągowej i gazowej. Przewidywany termin wykonania w/w robót V - VI. 2020r. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić wejście na plac budowy firmom zewnętrznym, wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca powinien zaplanować roboty z uwzględnieniem powyższych robót wykonywanych przez inne podmiotu oraz planowanych termin ich realizacji. Podana w ofercie cena, jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, opłaty transportowe, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej robót, sporządzenie i zatwierdzenie wymaganych projektów organizacji ruchu oraz wykonanie ustalonego w nich oznakowania, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie realizacji obowiązków kierowników robót itp., koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, lub istniejących elementów infrastruktury technicznej, wywozu nadmiaru gruntu, odzysku oraz utylizacji i składowania materiałów z rozbiórek, koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty wycinki i karczowania drzew lub krzewów wraz z uporządkowaniem terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik do niniejszej SIWZ, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w ust. 5.4.2 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zamówienia do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach