Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Jeziornej.

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 342 291 , fax. 598 343 272
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 598 342 291, fax. 598 343 272
    REGON: 52540629300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Jeziornej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Jeziornej w km od 0+000,00 do 0+521,00. Zaprojektowano jezdnię o szerokości 5 m z jednostronnym chodnikiem szerokości 2,00m. Projektuje się zamknięcie nawierzchni jezdni krawężnikiem ulicznym o wymiarach 15x30 cm, natomiast zamknięcie nawierzchni zjazdów indywidualnych - opornikiem o wymiarach 25x12 cm. Nawierzchnię chodników zamknięto obrzeżem betonowym gr. 8cm. Warstwę ścieralną nawierzchni zaprojektowano z betonu asfaltowego, nawierzchnię chodnika zjazdów indywidualnych i wyniesione skrzyżowania oraz przejścia dla pieszych z kostki betonowej. Tereny zielone humusowane wraz z obsianiem trawą. Przewidziano wycinkę drzew kolidujących z przebudową drogi. Przekroje konstrukcyjne nawierzchni: 1. Jezdnia • Mieszanka związana cementem CBGM 0/16mm C1,5/2,0 o gr. 15 cm • Podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 20cm • Warstwa wiążąca AC16W gr. 8cm • Warstwa ścieralna AC11S gr. 4cm 2. Skrzyżowania wyniesione i przejścia dla pieszych • Mieszanka związana cementem CBGM 0/16mm C1,5/2,0 o gr. 15 cm • Podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 20cm • Podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm • Kostka betonowa gr 8cm fazowana, koloru czerwonego 3. Zjazdy indywidualne • Mieszanka związana cementem CBGM 0/16mm C1,5/2,0 o gr. 15 cm • Podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 15cm • Podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm • Kostka betonowa gr 8cm fazowana, koloru grafitowego 4. Chodnik • Podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 10cm • Podsypka c-p 1:4 gr. 5 cm • Kostka betonowa gr 8cm fazowana, koloru szarego (20% kolor czerwony) Wody opadowe i roztopowe będą odprowadzone powierzchniowo do wpustów deszczowych, a następnie do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Wymianie podlegać będą pokrywy oraz włazy istniejących studni kanalizacji sanitarnej. Włazy studni zaprojektowane jako żeliwne typu ciężkiego z ryglem. Na istniejących studniach do zamontowania pierścienie odciążające. Zaprojektowano kanalizację deszczową wraz z przyłączami kanalizacji deszczowej i sanitarnej, na którą składają się następujące elementy: • Kanał deszczowy Ø 400 PCV L=7,5m • Kanał deszczowy Ø 315 PCV L= 410,5m • Kanał deszczowy Ø 250 PCV L=74,5m • Przykanaliki deszczowe do wpustów Ø160 PCV L=76,6m • Wpusty deszczowe betonowe Ø500 z osadnikiem h=0,7m szt. – 24 • Przyłącza kanalizacji deszczowej do posesji Ø160 PCV L=71,0m • Studnie systemowe z PCV Dn-425 mm szt. – 15 • Przyłącza kanalizacji sanitarnej do posesji Ø160 PCV L=129,2m • Studnie betonowe Ø 1200 szt. – 15 • Studnia betonowa osadnikowa Ø1500 szt. – 1 • Przepompownia wód deszczowych z polimerobetonu z wyposażeniem technologicznym Dn-1500 Qn-7,8 l/s kpl. – 1 • Żelbetowy osadnik szlamowy fi 3000 V= min 10m3 – do wbudowania na istniejącej sieci • Żelbetowy separator koalescencyjny fi 3000 Qn-140l/s, max-1400l/s z obejściem burzowym - do wbudowania na istniejącej sieci W związku z przebudową nawierzchni drogowych na ulicy Jeziornej należy przebudować istniejące oświetlenie będące w kolizji. Należy zdemontować linię napowietrzną 0,4KV na odcinku od słupa 101 st. Tr. 02-0722 do 606 st. Tr. 02-0728 i wykonać ją jako doziemną. Zdemontowane oprawy do ponownego założenia na nowych słupach oświetleniowych. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR). 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z dokumentacją i wniesienie ewentualnych uwag na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu, 2) realizacja robót zgodnie z dokumentacją, zasadami sztuki budowlanej, wskazaniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami bhp i przeciwpożarowymi, 3) przedstawienie Zamawiającemu na minimum 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego, 4) przedstawienie Zamawiającemu na minimum 2 dni przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego prac budowlanych, 5) realizowanie robót w kolejności i terminach wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego; 6) uzgodnienie wszelkich szczegółów dotyczących wykonywanej pracy nie wyjaśnionych w dokumentacji technicznej z przedstawicielem Zamawiającego, a gdy zajdzie taka potrzeba również z Projektantem, 7) zapewnienie prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018r., poz.1202 ze zm.) i pod nadzorem kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia i innych uprawnionych osób; kopie dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, 8) przejęcie terenu budowy od Zamawiającego oraz dbanie o porządek na terenie robót a także utrzymanie go w należytym stanie i porządku, 9) zorganizowanie, zagospodarowanie, wyposażenie i zabezpieczenie terenu realizowanych prac budowlanych oraz zaplecza socjalnego budowy, 10) zapewnienie zakupów i dostaw materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu i narzędzi, niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, 11) ubezpieczenie przedmiotu Umowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz wszelkich ryzyk na własny koszt, 12) ochrona mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 13) utrzymanie czystości i bezpieczeństwa na drogach, chodnikach, dojazdach oraz placu budowy, 14) zawarcie umowy na dostawy mediów dla celów budowy na swój koszt, 15) koordynacja prowadzonych przez podwykonawców robót, 16) zgłaszanie w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, 17) prowadzenie obmiaru robót dodatkowych, 18) wykonywanie robót budowlanych w okresie obniżonych temperatur zgodnie z technologią prowadzenia prac w okresie zimowym oraz warunkami BHP (stosowanie środków chemicznych, materiałów budowlanych stosowanych w niskich temperaturach) zgodnie z ,,Warunkami technicznymi wykonania robót i odbioru robót budowlano - montażowych" i Polskimi Normami. Przestrzeganie przez Wykonawcę reżimu technologicznego oraz Polskich Norm będzie sprawdzane przez nadzór inwestorski, 19) zabezpieczenie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na swój koszt, wcześniej wykonanych elementów mogących ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót własnych. Jeżeli Wykonawca spowoduje szkody w elementach robót realizowanych lub zakończonych - niezależnie czy były przez niego wykonywane, zobowiązany jest do ich usunięcia, w przeciwnym wypadku wartość tych szkód oszacuje przedstawiciel Zamawiającego i ich kosztem obciąży Wykonawcę. Powyższa kwota zostanie potrącona przez Zamawiającego z wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu przedmiotowej umowy, a w razie zakończenia rozliczenia, skutkującego brakiem możliwości potrącenia, zwrócona Zamawiającemu przez Wykonawcę. Zamawiający ma prawo wykorzystać do tego celu zabezpieczenie, a Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zabezpieczenia do pierwotnej kwoty, niezwłocznie na żądanie Zamawiającego, 20) przelew na Zamawiającego praw wynikających z gwarancji i rękojmi udzielonych przez dostawców i podwykonawców, o ile wynikający z nich termin jest dłuższy niż okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji lub jeśli Strony tak uzgodnią, 21) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej dla potrzeb realizowanych prac oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, 22) zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie umożliwiającym ich niezwłoczne odebranie, jednak nie krótszym niż 3 (trzech) dni roboczych, 23) terminowe usuwanie wad i usterek, stwierdzonych w czasie odbiorów, a także w okresie rękojmi i gwarancji, 24) obowiązkowe i punktualne uczestnictwo w ustalonych przez przedstawiciela Zamawiającego naradach koordynacyjnych, dotyczących przedmiotu zamówienia, 25) przestrzeganie przepisów i wymogów BHP oraz instrukcji przez cały czas przebywania na terenie budowy, a w szczególności przez wszystkich pracowników, również podwykonawców; 26) przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, nie później niż na 14 dni roboczych przed ostatecznym odbiorem robót, kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz z wymaganymi świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, DTR, protokołami prób itp.) odbieranych prac i robót z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji, 27) uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urządzeń, obiektów, 28) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze, 29) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, 30) terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz przekazanie oświadczenia, że roboty ukończone są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane. 31) przed przystąpieniem do wykonywania robót powiadomienie gestorów sieci o terminie wykonywania prac; 32) wykonanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej; 33) zapewnienie codziennego dojścia/dojazdu mieszkańcom i klientom podmiotów zlokalizowanych na przyległych posesjach. Jeżeli zajdzie taka potrzeba należy przewidzieć objazdy i dojazdy tymczasowe. O bieżących zamierzeniach i mogących wystąpić utrudnieniach Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców i podmioty gospodarcze zlokalizowane w sąsiedztwie placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) . 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa ulicy Jeziornej”. Numer referencyjny postępowania – RI.271.08.2019 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250, z dopiskiem na przelewie – RI.271.08.2019 „Przebudowa ulicy Jeziornej”. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał lub kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach