Przetargi.pl
Przebudowa ul. Kolejowej w Koniecpolu

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, ul. Chrząstowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35 51 881 , fax. 34 35 51 756
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    ul. Chrząstowska
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. 34 35 51 881, fax. 34 35 51 756
    REGON: 15139799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.koniecpol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Kolejowej w Koniecpolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Kolejowej zlokalizowanej na działce o nr ewid. 2480/9 w obrębie Koniecpol, droga gminna nr 624034S, na długości 888 m oraz drogi gminnej nr 624064S, na długości 40 m. Zakres robót obejmuje: • przebudowę w celu wzmocnienia konstrukcji jezdni ul. Kolejowej, o powierzchni jezdni bitumicznej 5 740 m2 o długości 928 m; • przebudowę nawierzchni chodników, o powierzchni 1 945 m2; • wykonanie zjazdów i miejsc postojowych dla samochodów osobowych, o powierzchni zjazdów z kostki betonowej 410 m2 oraz o powierzchni zjazdów bitumicznych 95 m2; • odmulenie istniejących rowów; • powierzchnia poboczy z kruszywa łamanego 790 m2 1.) Konstrukcja jezdni. Przyjęto szerokość jezdni bitumicznej 6,0 m z uwagi na wzmożony ruch pojazdów do znajdujących się wzdłuż drogi punktów przemysłowych i usługowych. Zaprojektowano obramowanie lewostronne jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm (PN-EN 1340) na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (PN-EN 206-1). Krawężnik powinien wystawać na 10cm ponad krawędź jezdni. a.) Na odcinku od km 0+317.70 do km 0+460.30 należy wykonać poszerzenia jezdni na łukach poziomych – poszerzenie prawostronne. Poszerzenia należy wykonać na prostych przejściowych o długości 20m. Jako podbudowę na poszerzeniu należy wykonać: - warstwa klinująca z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. b.) Na odcinku od km 0+000.00 do km 0+860.00 istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy oczyścić mechanicznie. Na przygotowanym podłożu należy wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) w ilości 100kg/m2 (przyjęta średnia grubość warstwy wyrównawczej – 4cm). Na warstwie wyrównawczej należy wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN13108-1). Grubość warstwy ścieralnej – 4cm. Wszystkie mieszanki mineralno – bitumiczne należy wyprodukować bez zawartości destruktu. c.) Na odcinku od km 0+860.00 do km 0+927.59 należy wykonać pełną konstrukcję jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1), 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (wg PN-EN 13108-1), 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. 2.) W ramach inwestycji zaprojektowano chodnik lewostronny o szerokości 2,0 m według planu sytuacyjnego. Konstrukcja chodnika: - kostka brukowa betonowa – kolor szary (wg PN-EN 1338), 6cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 (wg PN-EN197:2002 i PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PNS-06102:1997 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (PN-EN 206-1). Krawędzie boczne należy ograniczyć obrzeżami betonowymi 8x30cm (PN-EN 1340) na ławie betonowej z oporem z betonu (PN-EN 206-1). 3.) Zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej o szerokości według planu sytuacyjnego. Zjazd należy wykonać z kostki betonowej. Konstrukcja zjazdu: - kostka brukowa betonowa – kolor czerwony (wg PN-EN 1338), 8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 (wg PN-EN197:2002 i PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm 4.) W ramach inwestycji należy wykonać zjazdy bitumiczne o szerokości według planu sytuacyjnego. Konstrukcja zjazdu o nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1), 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (wg PN-EN 13108-1), 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10 cm Wymagany minimalny wtórny moduł odkształcenia podbudowy mierzony płytą 300mm, powinien wynosić E2=100MPa. Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej oraz wiążącej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną C60B3ZM, wg PN-EN 13808:2010. 5.) W ramach inwestycji zaprojektowano prawostronne pobocze o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości po zagęszczeniu 10 cm. 6.) Czyszczenie rowów. Inwestycja obejmuje odmulenie dna rowu istniejących rowów bezodpływowych z wyprofilowaniem skarp. Rowy mają mieć szerokość dna 0,4 m oraz pochylenie skarp 1:1. Maksymalna głębokość rowów 0,75 m. 7.) Przewidziano również pasy zieleni. Na pasach zieleni, na przygotowanym podłożu humusowym wykonane zostaną trawniki dywanowe siewem. 8.) Należy wykonać również oznakowanie według projektu Stałej Organizacji Ruchu (dalej SOR). UWAGA: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WYKONANIA ODCINKA DROGI, NA KOŃCU ODCINKA - ŚLEPY WLOT NA SKRZYŻOWANIU. JEZDNIA O SZEROKOŚCI 5,0 M Z KOSTKI BETONOWEJ. Rozwiązania projektowe nie przewidują występowania kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Za ewentualne uszkodzenie mienia prywatnego w czasie prowadzenia robót koszty ponosi Wykonawca. Prace ziemne prowadzić z należytą starannością. Przed przystąpieniem do robót należy sprawdzić rzeczywiste posadowienie w terenie infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów geodezyjnych powykonawczych. UWAGA: Zamawiający zamieścił dodatkowo w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym i służy jedynie do celów informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, STWiOR, SOR – stanowiące załączniki do SIWZ. W przypadku przedstawienia w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia materiałów, produktów ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający, dopuszcza oferowanie przez wykonawców materiałów lub produktów równoważnych, tj. materiałów i produktów o takich samych bądź lepszych parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 1. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu, Nr konta: 62 8276 0003 2000 0000 0635 0014 z adnotacją: „Wadium – Przebudowa ul. Kolejowej w Koniecpolu", 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej kopercie/opakowaniu w Kancelarii (pokój nr 17 – parter) Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, przed upływem terminu składania ofert, natomiast kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Kopertę/opakowanie zawierającą oryginał dokumentu wadialnego należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy z adnotacją: „Wadium – Przebudowa ul. Kolejowej w Koniecpolu”. Z dokumentu wadialnego winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć dowód nadania przelewu na rachunek Zamawiającego podany w ust. 9.3. pkt 1), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione prawidłowo, jeżeli środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego podane w ust. 9.3 pkt 1) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Wypełnione i podpisane (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ) stanowiące oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia z postępowania; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - w oryginale; 5.) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach