Przetargi.pl
Przebudowa ul. Górniczej i budowa ul. Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Górniczej i budowa ul. Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przebudowa ulicy Górniczej na odcinku o długości ok. 470 m, od planowanego ronda na skrzyżowaniu ulic Poznańskiej, Staszica i Górniczej do wysokości Rejonu Energetycznego wraz z przebudową skrzyżowania ulic Górniczej i Szymborskiej; aktualnie ul. Górnicza posiada dwie jezdnie, każda o dwóch pasach ruchu, o nawierzchni bitumicznej, szerokości 7,0 m, z obustronnymi ciągami pieszymi o nawierzchni bitumicznej, oddzielonymi od jezdni pasem zieleni; w ciągu odcinka zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Szymborską, składające się z dwóch jezdni łączących istniejące jezdnie ul. Górniczej; 2) dokończenie budowy ul. Prymasa Józefa Glempa na odcinku od ul. Staropoznańskiej do włączenia w planowane rondo na skrzyżowaniu ulic Poznańskiej, Staszica i Górniczej (dł. ok. 165 m), zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych (na obszarze objętym przedmiotem zamówienia znajdują się ogrody działkowe). 2. Zakres robót - przebudowa ulicy Górniczej: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – usunięcie drzew 3 szt. rozbiórka: nawierzchni bitumicznych, podbudowy z kruszywa, krawężników i oporników wraz z ławami, nawierzchni z kostki betonowej i płytek, rozbiórka istniejącego ogrodzenia w pasie rozdziału na długości 195 m, regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej; 2) roboty drogowe: a) przebudowa jezdni ulicy Górniczej z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji – dwie jezdnie na odcinku ok. 360 m, jedna jezdnia na odcinku ok 110 m, konstrukcja – dwie warstwy asfaltobetonu na istniejącym podłożu, po frezowaniu, powierzchna ok. 6 220 m2, b) przebudowa jezdni ulicy Górniczej na poszerzeniach i na skrzyżowaniu z ulicą Szymborską, nowa konstrukcja–dwie warstwy asfaltobetonu na podbudowie bitumicznej, podbudowa pomocnicza z kruszywem, stabilizacja podłoża cementem, warstwa gruntu niewysadzinowego, powierzchnia ok. 1 680 m2, c) budowa ciągu pieszo – rowerowego (ciąg pieszy o szerokości 2,0 – 2,5m, nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa i warstwie mrozoochronnej, ciąg rowerowy o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa i warstwie mrozoochronnej, ciąg pieszy oddzielony od ciągu rowerowego opaską z kostki kamiennej, długość ciągu ok.220 m, d) budowa chodników, szerokości od 2,0 do 3,0m, nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa i warstwie mrozoochronnej, długość chodników ok. 520 m, e) rekultywacja terenów zielonych na powierzchni ok. 5 900 m2, f) oznakowanie pionowe i poziome; 3) roboty instalacyjne: a) rozbiórki nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową oraz odtworzenie konstrukcji do warstwy wiążącej na powierzchni 160 m2 b) likwidacja istniejących 24 szt. kratek ściekowych c) budowa jednej studni rewizyjnej oraz 29 wpustów ulicznych z przyłączami – łączna długość kolektorów o średnicy 200 i 160 mm - 237,5 m; 4) roboty elektryczne – likwidacja kolizji: a) demontaż istniejących latarni (słupy z wysięgnikami i oprawami, oprawy do ponownego wykorzystania), b) montaż 7 muf kablowych, c) zabezpieczenie kabla rurami dwudzielnymi na odcinku 25 m; 5) roboty elektryczne – oświetlenie drogowe: a) ustawienie 19 latarni, w tym 11 szt. z wysięgnikami podwójnymi i 8 szt. z wysięgnikami pojedynczymi, 30 opraw LED ( w tym 15 istniejących opraw do wykorzystania), b) ustawienie 6 latarni z oprawami LED (doświetlenie przejść dla pieszych), c) ułożenie kabli oświetleniowych na odcinku ok. 880 m; 6) likwidacja kolizji z urządzeniami Orange Polska: a) demontaż istniejącej kanalizacji kablowej na odcinkach o łącznej długości 84 m, b) rozbiórka dwóch studni kablowych, wymiana jednej pokrywy nastudziennej na typ wzmocniony, c) zabezpieczenie kabli pod drogami rurami dwudzielnymi o łącznej długości 51 m (roboty w wykopie otwartym), d) wciąganie przewodów OTK do kanalizacji wtórnej na odcinku 111 m, e) wciąganie kabli miedzianych do kanalizacji na odcinku 396 m, f) montaż złączy, wykonanie pomiarów, g) przebudowa słupa teletechnicznego; 7) likwidacja kolizji z urządzeniami teletechnicznymi firmy K-PSI Sp. z o.o.: a) ułożenie przepustów pod nawierzchnią długości 18 m (wykop otwarty) z wymianą podbudowy pod nawierzchnię, b) likwidacja istniejących przepustów, c) wykonanie pomiarów; 8) likwidacja kolizji z urządzeniami firmy NETIA: a) demontaż istniejącej kanalizacji kablowej na odcinkach o łącznej długości 96 m, b) rozbiórka dwóch studni kablowych, budowa dwóch nowych w zmienionej lokalizacji, c) zabezpieczenie kabli pod drogami rurami dwudzielnymi, roboty w wykopie otwartym, łączna długość 65 m, d) wykonanie pomiarów i sprawdzeń. 3. Zakres robót – dokończenie budowy ul. Prymasa Józefa Glempa: 1)roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka 8 altan działkowych, wycinka 119 drzew i ok. 95 m2 krzewów z wywozem materiału rozbiórkowego na składowisko Wykonawcy i utylizacją, b) rozbiórka ok. 170 m ogrodzenia panelowego z zabezpieczeniem elementów i powtórnym montażem po zakończeniu robót podstawowych; 2)roboty instalacyjne: a) ułożenie kolektora kanalizacyjnego deszczowego żelbetonowego o średnicy 500 mm na długości 119 m (kontynuacja); b) budowa trzech studni rewizyjnych o średnicy 1200 mm oraz 6 wpustów ulicznych z przyłączami; 3) roboty drogowe: a) budowa dwóch jezdni o szerokości 7,0 m, nawierzchnia bitumiczna o grubości 4+8cm, podbudowa zasadnicza bitumiczna o grubości 14 cm, geosiatka o węzłach sztywnych, podbudowa pomocnicza z kruszywa o grubości 20 cm, warstwa mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym o grubości 15 cm, warstwa odcinająca o grubości 10+10cm z wbudowaną geowłókniną polipropylenową, b) budowa jezdni manewrowej wzdłuż zatok parkingowych, szerokość jezdni 3,5 m, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podbudowie z betonu gr. 20 cm i warstwie mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym o gr. 15 cm, warstwa odcinająca o grubości 10+10 cm z wbudowaną geowłókniną polipropylenową, c) budowa zatok postojowych do parkowania równoległego szer. 3,0 m, konstrukcja jak dla jezdni manewrowej, d) budowa chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podbudowie betonowej o grubości 10 cm, e) wykonanie krawężników, oporników drogowych, obrzeży betonowych, f) montaż barier rurowych na długości 142,5 m, g) urządzenie zieleni drogowej – humusowanie z obsianiem trawą , nasadzenie drzew (26 szt.), h) oznakowanie drogowe; 4) roboty elektryczne: wykonanie oświetlenia drogowego (kontynuacja) - ułożenie ok. 4110 m kabli oświetleniowych, budowa 15 latarni (słupy metalowe S8 NOC, źródła światła LED), przestawienie dwóch istniejących latarni; przebudowa kablowych linii teletechnicznych. 4. Do wykonawcy należy: 1) przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego przed przekazaniem terenu budowy (do 7 dni od zawarcia umowy), uwzględniającego warunki finansowania zamówienia; przedmiotowe zamówienie będzie realizowane równolegle z budową skrzyżowania ulic Poznańskiej, Górniczej i Staszica przez Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, należy więc wstępnie uzgodnić harmonogram ze Starostwem, w szczególności w zakresie wyłączenia fragmentów ulic z ruchu; 1) adaptacja projektu czasowej organizacji ruchu dla ul. Górniczej z uwzględnieniem organizacji Wykonawcy (uzyskanie wymaganych uzgodnień i zatwierdzenia przez właściwy organ); 2) załatwianie spraw związanych z: prowadzeniem budowy, kontaktami z gestorami sieci, zarządcami dróg, wprowadzeniem i utrzymaniem organizacji ruchu – na podstawie upoważnienia Zamawiającego dla kierownika budowy; 3) zgłoszenie rozpoczęcia robót: gestorom uzbrojenia zarządcom przyległych nieruchomości oraz wspólnot mieszkaniowych (zgodnie z warunkami uzgodnień); w przypadku przejmowania na czas budowy terenów nienależących do Zamawiającego lub wykonywania robót w rejonie uzbrojenia, wykonawca będzie zobowiązany po zakończeniu prac dostarczyć protokół przejęcia od właściciela lub zarządcy terenu lub sieci; 4) uzgodnienie z zarządcami przyległych terenów sposobu dojazdu na czas prowadzenia robót; 5) poniesienie kosztów związanych z czasowym zajęciem terenów obcych oraz czynnościami nadzorczymi i odbiorowymi prowadzonymi przez gestorów uzbrojenia oraz wynikającymi z warunków uzgodnień; 6) prowadzenia robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych w porozumieniu z gestorami, w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby, pokrycia jego kosztów i przedstawienia protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń do wykonanych prac w pobliżu danego urządzenia; 7) przedstawienie Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego bez uwag, potwierdzającego przez właściciela wykonanie robót branżowych na majątku nie należącym do Zamawiającego, w tym likwidacji kolizji z uzbrojeniem obcym (warunek uznania przez Zamawiającego wykonania tych robót); 8) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; mapy należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej (format dwg lub dxf lub równoważny); 9) dostarczenie Zamawiającemu na nośniku elektronicznym wyniki przeglądu rurociągów kanalizacji deszczowej wykonanych kamerą inspekcyjną oraz uzyskanie pisemnej opinii Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Inowrocławiu o jakości wykonanej kanalizacji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Szczegółowe informacje w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach