Przetargi.pl
Przebudowa ul. Bohaterów Czerwca 1956 r

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Bohaterów Czerwca 1956 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej ul. Bohaterów Czerwca 1956 r. na odcinku około 0,58 km od granicy pasa drogi wojewódzkiej nr 563. 2) Zakres robót budowlanych opisanych szczegółowo w dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: a) Branża drogowa: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe, rozbiórka istniejącej nawierzchni żużlowo - tłuczniowej w ilości około 2000 m2, rozbiórka istniejących chodników z betonu wylewanego w ilości około 400 m2 z obramowaniem z obrzeży betonowych około 200 mb, rozbiórka zjazdów i miejsc postojowych z kostki betonowej na podbudowie betonowej, betonu wylewanego, płyt betonowych w łącznej ilości około 1260 m2, rozbiórka krawężników drogowych w ilość około 680 mb, frezowanie istniejącej nawierzchni mineralno bitumicznej w rejonie skrzyżowania z droga wojewódzką w ilości około 130 m2, wywiezienie materiałów z rozbiórki na odległość do 3 km. Roboty ziemne: wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni (część żużlowo - tłuczniowa) oraz odcinkowe poszerzenia podbudowy, miejsca postojowych oraz zjazdy w ilości około 1833,3 m3 (około 3600 m2), wykonanie koryta pod chodniki w ilości około 140 m3 (około 1040 m2), uformowanie poboczy gruntem z korytowania w ilości około 750 m3, wywiezienie nadmiaru gruntu. Obramowania: wykonanie ław betonowych, ustawienie krawężników, oporników w ilości około 1860 mb, wykonanie obrzeży betonowych na ławie piaskowej w ilości około 500 mb. Podbudowa: wykonanie warstwy odsączającej, podbudowy z kruszywa łamanego na jezdni, poszerzeniu jezdni, miejscach postojowych i zjazdach w ilości około 3400 m2, wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 10 cm w ilości około 1800 m2. Nawierzchnia jezdni: wyrównanie istniejącej nawierzchni mineralno - bitumicznej warstwami o śr. grubości 3 cm w ilości około 257 T, ułożenie geosiatki w ilości około 90 m2, ułożenie warstwy wiążącej gr. 8 cm i ścieralnej gr. 5 cm z mieszanek mineralno - bitumicznych w ilości około 4140 m2 ze skropieniem emulsją pomiędzy poszczególnymi warstwami. Nawierzchnie chodników z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej i warstwie odsączającej z piasku w ilości około 1040 m2. Nawierzchnie miejsc postojowych i zjazdów kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej w ilości około 1600 m2. Regulacja urządzeń podziemnych: regulacja wysokości studni i studzienek kanalizacyjnych (około 17 szt.), regulacja wysokości studni telekomunikacyjnych (około 12 szt.), regulacja wysokości zaworów wodociągowych (około 11 szt.). Pobocza i skarpy: plantowanie poboczy i skarp w ilości około 2450 m2. Oznakowanie: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Inwentaryzacja powykonawcza. b) Branża sanitarna: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe, rozbiórka istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami wpustowymi w ilości około: 13 szt. studzienek wpustowych, 79 mb przyłączy ? 200, rozbiórka nawierzchni mineralno - bitumicznych i podbudowy pod przyłącza proj. przyłączy kanalizacji deszczowej oraz rozbiórki istniejących w ilości około 240 m2, wywiezienie materiałów z rozbiórki na odległość do 3 km. Wykopy mechaniczne i ręczne pod przyłącza i demontaże w ilości około 1100 m2. Wykonanie studzienek wpustowych ulicznych w ilości około 24 szt. Wykonanie kanałów przyłączy z ruru PVC ? 200 w ilości około 100 mb, ? 250 około 50 mb i kaskad w ilości około 40,00 mb. Wykonanie studni rewizyjnych ?1200 w ilości 5 szt. Zasypanie wykopów z odtworzeniem podbudowy i nawierzchni mineralno bitumicznych nad wykopami. Inwentaryzacja powykonawcza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP PARIBAS S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20 lipca 2016 roku, do godziny 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach