Przetargi.pl
„Przebudowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Okszów i Okszów-Kolonia”

Gmina Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Pokrówka, ul. Gminna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5637363 , fax. 82 5637793
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm
    Pokrówka, ul. Gminna 18
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5637363, fax. 82 5637793
    REGON: 53239800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.ugchelm.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Okszów i Okszów-Kolonia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: ZADANIE A w tym: 1) Modernizacja przepompowni głównej (PG), a) Roboty technologiczne demontaż pomp w pompowni tłocznej oraz układu napowietrzania – 2 szt., montaż nowych pomp tłocznych w pompowni głównej – 2 szt demontaż "małej" studni w przepompowni na terenie przepompowni głównej – 1 szt, wykonanie pełnej infrastruktury sanitarnej na terenie przepompowni głównej, przebudowa odprowadzenie ścieków systemem grawitacyjnym z terenu szkoły (studnie S1,S2), budowa studni kanalizacyjnej rozprężnej SR Dn1200 – 1 kpl, budowa studni kanalizacyjnych – 3 szt. (S1, S2, SP) b) Roboty budowlane: rozbiórka istniejących obiektów kubaturowych – 2 budynki, montaż kontenerów – 2 kpl. rozebranie istniejącego ogrodzenia wykonanie ogrodzenia z siatki metalowej na słupkach stalowych – 119,4 mb z bramą i furtką, utwardzenie terenu – 138,8 m2 c) Zakres robót elektrycznych: wykonanie WLZ, instalacja kablowa zalicznikowa, instalacje wewnętrzne gniazd i oświetlenia instalacje słaboprądowa sterownicze, monitoringu i wizualizacji, oświetlenie terenu – 4 oprawy na słupach stalowych, 2) Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej (przepompownie: P15, P18, P19, PP10, PG): a) Roboty technologiczne: demontaż zaworów podciśnienia w studzienkach KZ oraz montaż w nich pomp tłocznych ściekowych z osprzętem – 4 szt. wymiana płyt nastudziennych z większym otworem rewizyjnym na istniejących studzienkach KZ – 5 szt., montaż konstrukcji do wyciągu pomp pojedynczych - 60 kg montaż konstrukcji do wyciągu pomp podwójnych – 135 kg, montaż pomp ściekowych wirowych odśrodkowych w istniejących studniach – 12 kpl. dostawa wyposażenia zbiornika – system mocowania, orurowania, zawory, podest, drabina, kominki wentylacyjne itp.: system do pomp pojedynczych osprzęt DN80 – 2 szt. system dla pomp podwójnych osprzęt DN 80 – 2 szt. system dla pomp pojedynczych osprzęt DN 100 – 1 szt. demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych śr. 1200 mm – 9 kpl. demontaż studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. 1500 mm, głęb. wykopu ponad 5 m, wykopy nawodnione, kolizyjne uzbrojenie terenu, regeneracja zbiornika pompowni głównej polegająca na wypłyceniu poprzez zasypanie materiałem wiążącym oraz uszczelnienie ścian od wewnątrz i zewnątrz zbiornika – 1 kpl. demontaż zasuw żeliwnych kołnierzowych o śr. nom. 150 mm – 12 szt. sieci wodociągowe z rur PE zgrzewanych śr. 110 mm (98,0 mb) i przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych PE 40 zgrzewanych (8,0 mb) + hydrant p/poż – 1 szt. przebudowa odcinka tłocznego kanalizacji przy przepompowni PP10 – przewód tłoczny z rur PE fi 160 mm o dług. 53,0 m, b) Roboty elektryczne: przyłącza energetyczne kablowe do przepompowni ścieków (w studzienkach KZ) – 10 kpl. 2. ZADANIE B w tym: 1) modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej (przepompownie: P11, P12, P13, P14, P16, P17) a) Roboty technologiczne: wymiana płyt nastudziennych z większym otworem rewizyjnym na istniejących studzienkach KZ – 6 szt montaż w studniach zaworowych pomp tłocznych ściekowych z osprzętem – 8 szt. montaż konstrukcji do wyciągu pomp pojedyńczych - 60 kg montaz konstrukcji do wyciągu pomp podwójnych – 180 kg, dostawa wyposażenia zbiornika – system mocowania, orurowania, zawory, podest, drabina, kominki wentylacyjne itp.: system do pomp pojedyńczych osprzęt DN80 – 3 szt., system dla pomp podwójnych osprzęt DN 80 – 2 szt., system dla pomp pojedyńczych osprzęt DN 65 – 1 szt. demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych śr. 1200 mm – 9 kpl. demontaż studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. 1500 mm, głęb. wykopu ponad 5 m, wykopy nawodnione, kolizyjne uzbrojenie terenu, regeneracja zbiornika pompowni głównej polegająca na wypłyceniu poprzez zasypanie materiałem wiążącym oraz uszczelnienie ścian od wewnątrz i zewnatrz zbiornika – 1 kpl. sieci wodociągowe z rur PE zgrzewanych śr. 110 mm (98,0 mb) i przyłącze wodociagowe z rur ciśnieniowych PE 40 zgrzewanych (8,0 mb) + hydrant p/poż – 1 szt. przebudowa odcinka tłocznego kanalizacji przy przepompowni PP10 – przewód tłoczny z rur PE fi 160 mm o dług. 53,0 m, b) Roboty elektryczne: kabel YKY żo 5x4 mm2 o łącznej długości 399 mb złącze ZL1 – 7 szt. montaż studni kablowej SK1– 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust.2f ustawy Pzp wzywa wykonawców o złożenie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (zwanym dalej wnioskiem) oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu potwierdzenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu 1. – wzór załącznik Nr 1A, 2) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-22) – wzór załącznik nr 1B, 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 3, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do warunku III.1.3). 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – wzór załącznik nr 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia. Wzory oświadczeń zostały przygotowane przez Zamawiającego i udostępnione na stronie http://ugchelm.bip.lubelskie.pl. 2. Klauzula RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1)       Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2)       dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Przebudowę systemu kanalizacji sanitarnej w m. Okszów i Okszów-Kolonia" w trybie licytacji elektronicznej; 3)       odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  4)       dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5)       obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  6)       w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7)       Wykonawca posiada: −     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; −     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; −     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  −     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8)     Wykonawcy nie przysługuje: −     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.   W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach