Przetargi.pl
Przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych na terenie SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Bolesława Prusa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 794 671 , fax. 227 794 671
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
    ul. Bolesława Prusa 42372
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 227 794 671, fax. 227 794 671
    REGON: 10158710000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka ochrony zdrowia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych na terenie SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej sieci wodociągowej i wodociągowej przeciwpożarowej znajdującej się na terenie SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie instalacji wodociągowej i wodociągowej przeciwpożarowej na terenie SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku do obowiązujących przepisów prawa”. 1.1. Zakres prac będzie obejmował: 1) wykonanie sieci wodociągowej i wodociągowej przeciwpożarowej, w tym: a) roboty zabezpieczające, b) roboty ziemne, c) wykonanie przewiertów, d) wymianę armatury, e) uzbrojenie sieci, 2) wykonanie instalacji wewnętrznych, 3) wykonanie przyłączy wodociągowych, w tym: a) roboty zabezpieczające, b) roboty ziemne, c) uzbrojenie sieci, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik nr 1 (Załączniki nr 1 A – 1 C) do SIWZ. 3. W zakres dokumentacji technicznej wchodzą: 1) Projekt budowlany w poszczególnych branżach, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 2) stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 266); 3) na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 4) do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych zamówieniem, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 5) zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 6) pisemnego powiadomienia Zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym – z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 7) przekazania Zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych na zastosowane materiały zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 8) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 9) ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 10) bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 11) udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 5. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej przedmiarach i pozostałej dokumentacji stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 8. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz przedmiarze podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne Zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w przedmiarze, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie Wykonawcy. 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz przedmiary stanowią dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia. 12. Zamawiający informuje, że nie zapewni pomieszczeń socjalnych ani magazynowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych zadań. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyników postępowania z wyjątkiem unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego na postawie art. 93 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy to Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6-7. 19. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, które związane będą z warunkami udziału w postępowaniu lub/i oceną ofert w przyjętych kryteriach. 20. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019, poz. 1145 z późn. zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Roboty ogólnobudowlane Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób, które Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w zdaniu pierwszym powyżej, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oświadczenia o liczbie zatrudnionych osób, wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 20 zdanie pierwsze czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 20 zdanie pierwsze. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust. 11 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 20 zdanie pierwsze. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 21. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.  
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenia, o którym mowa w rozdziale V. ust. 2 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia formularza ofertowego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 3 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 5. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 3 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 2 i 3 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 7. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Do oferty należy dołączyć Wykaz Osób - doświadczenie dotyczące kryterium oceny - Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako lider/reprezentant pozostałych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach