Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 104046 R Kolbuszowa Górna – Wojków Dolny od km 0+000 do km 1+800

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 275 227 , fax. 172 275 227
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Józefa Piłsudskiego 111A
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 172 275 227, fax. 172 275 227
    REGON: 36302020500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 104046 R Kolbuszowa Górna – Wojków Dolny od km 0+000 do km 1+800
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: „Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 104046 R Kolbuszowa Górna – Woj-ków Dolny od km 0+000 do km 1+800” Zadanie realizowane z udziałem dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych w ramach zadania pn. Przebudowa, rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 104046 R Kolbuszowa Górna – Wojków Dolny od km 0+000 do km 1+800, budowa drogi gminnej ulicy Brzozowej w Kolbuszowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowa drogi gminnej nr 1040 11 R ul. Piaskowej w Kolbuszowej. Lokalizacja: obręb ewidencyjny 0009 Kolbuszowa Górna. Zakres robót: Zamówienie obejmuje: branżę sanitarną: przebudowę sieci wodociągowej wraz z odcinkami przyłączy na odcinku od km 0+000 do km 1 +277, przebudowę sieci gazowej średniego ciśnienia: od km 0+000 do km 1+300, branżę elektryczną: zabezpieczenie infrastruktury elektroenergetycznej przy przebudowie drogi branżę drogową: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca AC 16 W gr 6 cm oraz warstwa ścieralna AC 11S gr. 4 cm, roboty wykończeniowe, oraz elementy ulic Zakres niniejszego zamówienia w zakresie branży sanitarnej obejmuje: a) sieć wodociągowa montaż rurociągów z rur PE 110/10 SDR -11, klasy PE 100 na ciśnienie min PN 10 - 1248,00 m przyłącza wodociągowe z rur PE 40/3,7 SDR – 11 klasy na ciśnienie PN- 10 – 122,00 m montaż hydrantów pożarowych nadziemnych fi 100 – 5 szt. założenie rur ochronnych ( osłonowych ), wykonanie próby szczelności sieci wodociągowej, dezynfekcję rurociągu, oznakowanie trasy wodociągu taśmą ostrzegawczą oraz słupkami betonowymi b) sieć gazową roboty przygotowawcze , roboty ziemne, montaż rurociągów z rur polietylenowych w zwojach ( HDPD o średnicy nominalnej 25 mm - 44,79 m montaż rurociągu z rur polietylenowych w zwojach (HDPD )o średnicach nominalnych 63 mm - 1357,10 m założenie rur ochronnych osłonowych z PE o średnicach nominalnych 90 mm 66,0m założenie rur ochronnych osłonowych z PE o srednicach nominalnych 125 mm 48,50 m oznakowanie trasy gazociągu taśmą z tworzywa sztucznego 1 516,40m Próby szczelności gazociągu o średnicach nominalnych do 65 mm na ciśnienie do 0,6 Mpa 1516,40 m Zamówienie w zakresie branży drogowej obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego w- wa dolna 10 cm - 1469,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 15 cm po zagęszczeniu 8 298,00 m2, wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16 W o uziarnieniu 0/25 mm gr. w-wy po zagęszczeniu 6 cm 6717,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 4 cm po zagęszczeniu – 6535,00 m 2, przepusty pod zjazdami fi 40cm 209,0m oraz pod drogą fi 60 cm 92,0 m, elementy ulic tj. wykonanie muld przejazdowych z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowo- cementowej gr 3 cm po zagęszczeniu 36 ,0 m2, ułożenie obrzeży 30x8 betonowych chodnikowych 50,0m, ułożenie ścieków prefabrykowanych elementów betonowych 60x50x15 – 42,0 m, wykona nie odprowadzenia wody z korony drogi za pomocą ścieku skarpowego 12,0m. Parametry drogi: klasa drogi – D Nośność drogi 100 kN/oś przekrój jednojezdniowy szerokość jezdni: 1x3,5 Mijanki 3 szt o szerokości 5,0 m pobocza utwardzone o szerokości 2x0,75 m Roboty należy wykonać kompleksowo, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami. Rozwiązania techniczne szczegółowo uzgodnić z użytkownikami urządzeń i infrastruktury przed przystąpieniem do robót. Należy wykonać zadanie z materiałów własnych. Zadanie będzie realizowane na podstawie decyzji NR D/IV/1/2018 z dnia 20.06.2018 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Decyzja ostateczna 22.08.2018 r. Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlany oraz przedmiar robót, z zastrzeżeniem, że przy konstruowaniu oferty podstawą jest projekt budowalny a przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie czynności wskazanych w dokumentacji projektowej, (Rozdział IV SIWZ) i w przedmiarach robót (Rozdział III SIWZ). UWAGA: Jeżeli SIWZ lub załączniki do SIWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności z: a) Dokumentacją techniczną (Rozdział IV), b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział V), c) Przedmiarami robót (Rozdział III ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 30.000,00 zł. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); gwarancjach bankowych (oryginał); gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: obejmować cały okres związania ofertą. obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta w następującym formacie: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ, b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 4 SIWZ, c) Kosztorys Ofertowy zawierający: tabelę elementów scalonych oraz kosztorys uproszczony, nakłady robocizny, materiałów i sprzętu oraz narzuty – Rozdział III SIWZ. d) Zobowiązanie do udostępnieniu (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego), e) Dowód opłacenia wadium, f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach