Przetargi.pl
Przebudowa parkingów i dróg manewrowych przy Zespole Szkół Muzycznych w Ostrowie Wielkopolskim

Zespół Szkół Muzycznych im. Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Al. Słowackiego 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7362646 , fax. 0-62 7353499
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego
    Al. Słowackiego 1c 1c
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7362646, fax. 0-62 7353499
    REGON: 00028572900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa parkingów i dróg manewrowych przy Zespole Szkół Muzycznych w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa parkingów i dróg manewrowych przy Zespole Szkół Muzycznych w Ostrowie Wielkopolskim. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych. Rozbiórka elementów dróg. Roboty ziemne. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych. Kanalizacja deszczowa. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej. Krawężniki i obrzeża betonowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.976,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto: Bank Zachodni Wielkopolski Bank Kredytowy 48 1090 1160 0000 0001 0575 1348 z dopiskiem Wadium w przetargu przebudowa parkingów i dróg Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty. Kserokopie dowodu przelania pieniędzy na konto Zamawiającego należy wpiąć trwale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5) wykażą wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót będących przedmiotem zamówienia, o wartości brutto minimum 100.000,00 zł każde. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki. W przypadku składania oferty wspólnej warunek określony w pkt 5 zostanie spełniony, jeżeli przynajmniej 1 z konsorcjantów wykaże, że wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót będących przedmiotem zamówienia, o wartości brutto minimum 100.000,00 zł każde.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, z podaniem wartości brutto, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania; wykaz ten powinien zawierać przynajmniej dwie roboty budowlane spełniające warunek, o którym mowa w pkt 5 części C.I, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wykazane roboty niepotwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie warunków ubiegania się o zamówienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach