Gmina Pińczów ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3573871 do 75 w. 47 , fax. 041 3572645
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10 10
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3573871 do 75 w. 47, fax. 041 3572645
REGON: 29100984000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WZDŁUŻ UL. 3 MAJA W PIŃCZOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oświetlenia wzdłuż ulicy 3 Maja w Pińczowie obejmująca częściowy demontaż istniejącej linii oświetleniowej oraz budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego przy ul. 3 Maja w Pińczowie z montażem 17 słupów oświetle - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 5 000 zł. (pięć tysięcy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), czyli: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2). 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) - zał. nr 5 do SIWZ; 2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia: 1). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2). aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; b). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia: dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy); uprawnień SEP przynajmniej jednej z osób będących wykonywać zamówienie; pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania z powyższego. 3) Dokumenty, o których mowa w ppkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4) Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dobudowa dodatkowych latarni i opraw oświetlenia ulicznego w Gminie Fałków
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kablowej sieci oświetlenia boiska sportowego
Dodano: 2016-06-17 - Dobudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Daleszyce.
Dodano: 2016-06-15 - Budowa oświetlenia ulicy Smugowej na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Podlesie w Starachowicach
Dodano: 2016-03-24 - Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach w msc. Korczyn, gm. Strawczyn
Dodano: 2016-02-24 - Dobudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Radoszyce
Dodano: 2016-01-28 - Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Daleszyce
Dodano: 2015-10-21 - Wykonanie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bieliny w ramach zadania pn.: Modernizacja i budowa brakującego oświetlenia miejsc publicznych oraz wzdłuż dróg publicznych z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2015-10-19 - Budowa oświetlenia drogowego w gminie Daleszyce
Dodano: 2015-08-18 - Budowa oświetlenia drogowego ul. Klonowa i ul. Wrzosowa w msc. Zgórsko oraz przebudowa sieci energetycznej i stacji trafo nr 1006 Zgórsko pod lasem w ramach zadania: Przebudowa dróg gminnych ul. Grabowa (w części), ul. Bukowa, ul. Klonowa, ul. Wrzosowa, dróg gminnych działki nr ewid. 250/36 i 250/37, dróg gminnych w Osiedlu Pod Lasem, wraz z oświetleniem ulicznym dróg gminnych ul. Bukowa, w Osiedlu Pod Lasem i kanalizacją deszczową dróg gminnych w Osiedlu Pod Lasem, w msc. Zgórsko, Gmina Sitkówka - Nowiny, województwo świętokrzyskie
Dodano: 2015-07-28