Przetargi.pl
Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w Makowicach – etap I

Gmina Skoroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48-320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoroszyce
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48-320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 77 4318505 w. 36, , fax. -
    REGON: 53141294100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w Makowicach – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Makowice gmina Skoroszyce. Projektowana droga zlokalizowana jest na działce drogowej nr 400 obręb Makowice w zakres którego wchodzi : I. BRANŻA DROGOWA : Przebudowa drogi na odcinku od działki 401/1 do działki nr 399/2. II. BRANŻA TELETECHNICZNA : Pełny zakres zgodnie z projektem od działki 401/1 do działki 401/7. III. OZNAKOWANIE PIONOWE : Docelowa organizacja ruchu na odcinku od działki 401/1 do działki nr 399/2. 2. Przedmiotowa droga wewnętrzna zlokalizowana jest w miejscowości Makowice. Planowana do przebudowy droga stanowi układ obsługujący dojazd do gruntów rolnych oraz terenów zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej. Droga w stanie istniejącym posiada nawierzchnię gruntową. Odwodnienie drogi odbywa się za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do przyległego terenu oraz przyległych rowów drogowych. 3. W zakresie przebudowy i modernizacji drogi planuje się wykonanie następującego zakresu prac: 1. Roboty pomiarowe i przygotowawcze. 2. Rozbiórka istniejącej nawierzchni i podbudowy. 3. Roboty ziemne – wykop. 4. Warstwy technologiczne pod ziemią: a) Profilowanie i korytowanie podłoża pod nawierzchnię i zagęszczenie ich do współczynnika Is- min 1.0 b) Wykonanie warstwy technologicznej wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2.5 Mpa i grubości w-wy 30cm 5. Elementy drogowe – krawężniki, obrzeża a) Wykonanie krawężników betonowych 15/22 na ławie betonowej z betonu C 12/15. 6. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 3/31.5 mm grubość w-wy 20 cm 7. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej szarej gr. 8 cm. 8. Nawierzchnie jezdni bitumicznej: a) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm – warstwa ścieralna b) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S gr. 7 cm – warstwa wiążąca 9. Opracowanie projektu organizacji ruch zastępczego wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem, wyniesienie, konserwacja w trakcie prowadzenia robót budowlanych, demontaż. Wyniesienie organizacji ruchu docelowego zgodnie z zatwierdzonym projektem. 10. Roboty towarzyszące – regulacja skrzynek zaworów wodociągowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) koszty sporządzenia Planu BIOZ, 2) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, 3) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., 4) koszty dozoru budowy, 5) koszty wywozu odpadów, 6) opłaty za ewentualne zajęcie pasa drogowego, 7) przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego, 8) odszkodowania, 9) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w 4-ch egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane, wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót (m.in. powierzchnia i długość wykonanych dróg, wjazdów, parkingów, sieci kanalizacji deszczowej, przyłącza, ilości studni w podziale na średnice i inne) 10) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 5. Warunek równoważności. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w SIWZ lub wskazane w załączonych dokumentach należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, oraz użytych nazw własnych, znaków towarowych patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych procesów, które zostaną wskazane w dokumentacji projektowej lub zostały już użyte w SIWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ, zaznaczając, że przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) dokumenty wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, 2. Nie później niż w terminie składania ofert, w odniesieniu do dokumentów zawierających informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może zastrzec, że informację te nie mogą być udostępniane. Zastrzeżone informacje, powinny stanowić oddzielną część składanej oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach