Przetargi.pl
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH cz. I – Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewid. 6033, 6031, 5749 wygon koło Granisza w miejsc. Cewków km 0 + 435 – km 1 + 150 cz. II – Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewid. 555 wygon koło Kality w miejsc. Ułazów km 0 + 320 – km 0 + 840

Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
    ul. T. Kościuszki 79
    37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
    REGON: 65090059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH cz. I – Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewid. 6033, 6031, 5749 wygon koło Granisza w miejsc. Cewków km 0 + 435 – km 1 + 150 cz. II – Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewid. 555 wygon koło Kality w miejsc. Ułazów km 0 + 320 – km 0 + 840
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: cz. I – Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewid. 6033, 6031, 5749 wygon koło Granisza w miejsc. Cewków km 0 + 435 – km 1 + 150 Przewidziana do przebudowy nawierzchnia drogi dojazdowej do gruntów rolnych, drogi wewnętrznej działka nr ewidencyjny 6033, 6031, 5749 wygon koło GRANISZA znajduje się w miejsc. Cewków obręb geodezyjny Cewków na terenie Gminy Stary Dzików, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie, droga stanowi dojazd do pól mieszkańców miejsc. Cewków. Administratorem drogi jest Gmina Stary Dzików cz. II – Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewid. 555 wygon koło Kality w miejsc. Ułazów km 0 + 320 – km 0 + 840 Przewidziana do przebudowy nawierzchnia drogi dojazdowej do gruntów rolnych, drogi wewnętrznej działki nr ewidencyjny 555 wygon koło KALITY znajduje się w miejsc. Ułazów obręb geodezyjny Ułazów na terenie Gminy Stary Dzików, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie, droga stanowi dojazd do pól mieszkańców miejsc. Ułazów. Administratorem drogi jest Gmina Stary Dzików
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: Część I – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 0/100) Część II – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego 53 9094 0006 2001 0000 0039 0007 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – stosownie do części, której dotyczy wadium: cz. I – Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewid. 6033, 6031, 5749 wygon koło Granisza w miejsc. Cewków km 0 + 435 – km 1 + 150 cz. II – Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych działka nr ewid. 555 wygon koło Kality w miejsc. Ułazów km 0 + 320 – km 0 + 840 4. .Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-5), powyżej, jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Kodeks pracy", zgodnie ze wskazanymi poniżej wymaganiami: 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny Wykaz pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, który stanowił będzie załącznik do umowy o roboty budowlane na wykonanie zadania inwestycyjnego, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, b) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący przedmiot umowy, wskazani w Wykazie pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, c) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Dokumentami, o których mowa w zdaniu pierwszym mogą być kopie umów o pracę, d) w celu wypełnienia obowiązku, o którym mowa w lit. c) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, e) nieprzedłożenie przez Wykonawcę do wglądu Zamawiającemu kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi roboty budowlane zgodnie z postanowieniem określonym w lit. c), będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o pracę. 3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 4. W celu kontroli przestrzegania przez Wykonawcę postanowień umowy o roboty budowlane na wykonanie zadania inwestycyjnego, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca wykonywał będzie roboty objęte przedmiotem umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac, 6. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących roboty objęte przedmiotem umowy o roboty budowlane, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy) obliczane jako iloczyn liczby miesięcy w okresie realizacji umowy o roboty budowlane, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu i ilości osób poniżej liczby wymaganych pracowników wykonujących roboty objęte przedmiotem umowy na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w pkt 1, 7. Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy o roboty budowlane jest wykonywany przez osoby będące pracownikami; 8. Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty budowlane związane z budową nawierzchni utwardzonych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach