Przetargi.pl
Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 2985S – ul. Powstańców Śląskich w Pyskowicach – dokumentacja projektowa

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwicepl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 2985S – ul. Powstańców Śląskich w Pyskowicach – dokumentacja projektowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego i dokumentów przetargowych (specyfikacje, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie) dla realizacji przedsięwzięcia pn. „Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 2985S – ul. Powstańców Śląskich w Pyskowicach” W ramach zamówienia należy opracować: a) Projekt budowlany i wykonawczy oraz złożyć wniosek o decyzję o pozwoleniu na budowy w tym: Prace przygotowawcze a) Inwentaryzacja obiektu oraz niezbędne odkrywki, jeżeli zajdzie taka potrzeba dla prawidłowego doboru rozwiązań projektowych, b) Szczegółowa inwentaryzacja wszystkich sieci umieszczonych w konstrukcji, na konstrukcji oraz w rejonie mostu Projekt budowlany a) Projekt zagospodarowania terenu b) Projekt architektoniczno - budowlany c) Projekt rozbiórki mostu Projekt wykonawczy: a) Branży mostowej konstrukcja b) Branży mostowej architektura c) Branży drogowej wraz z odwodnieniem d) Przebudowa kolizyjnego uzbrojenia ( w przypadku zaistnienia takiej potrzeby ) e) Branża inżynierii ruchu - organizacja ruchu docelowego f) Projekt rozbiórki mostu Inne opracowania: a) Badania geotechniczne podłoża gruntowego b) Przedmiary robót, c) Kosztorysy inwestorskie d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, e) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia f) Operat wodnoprawny dla odwodnienia ( jeżeli będzie wymagany) z określeniem parametrów technicznych projektowanych urządzeń wodnych 2. Dokumentacja winna zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, sprawdzenia i decyzje - w zakresie wynikającym z przepisów. 3. Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu w terminie 40 dni od daty podpisania Umowy do akceptacji Zamawiającemu koncepcję ( w 2 wariantach) przebudowy przedmiotowego mostu wraz ze wstępną analizą ekonomiczną rozwiązań projektowych . Zaakceptowanie przez Zamawiającego jednej z koncepcji przebudowy mostu będzie warunkiem wykonywania dalszych prac projektowych. ( Zamawiający wnosi o możliwość utrzymania ścianki czołowej obiektu mostowego z cegły przy odwzorowaniu obecnego kształtu oraz uwzględnienie , aby nowy obiekt mostowy był o przekroju łukowym). 4 Wykonawca winien opracować kompletną dokumentację projektową na przebudowę mostu oraz dokumentację na przebudowę odcinka drogi w obrębie mostu wraz z odwodnieniem tj. dojazdy do mostu oraz dokumentacje projektowe na przebudowę ewentualnych kolizji. Dokumentacja projektowa winna być sporządzona przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Opracowania projektowe poszczególnych branż muszą być wzajemnie skoordynowane techniczne. 5. Dokumentacja projektowa winna składać się w szczególności z: a) projektu budowlanego, b) projektu wykonawczego c) przedmiaru robót (oddzielnie na każdą branżę ), d) kosztorysu inwestorskiego (oddzielnie na każdą branżę), e) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, f) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) zatwierdzonego projekt stałej organizacji ruchu, h) dokumentacja badań podłoża gruntowego i) Operat wodnoprawny dla odwodnienia – (jeżeli będzie wymagany) z określeniem parametrów technicznych projektowanych urządzeń wodnych - oraz innych dokumentów, opinii, uzgodnień i decyzji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wykonawca we własnym zakresie uzyska mapę do celów projektowych, wykona niezbędne pomiary oraz zleci wykonanie podłoża gruntowego. 7.Zamawiający na prośbę Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przekaże mu kserokopię posiadanych dokumentów, dotyczących przedmiotowego mostu, np. książkę obiektu mostowego, kartę obiektu mostowego , raport z przeglądu rozszerzonego obiektu . 4) Realizacja zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. OPZ stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5) W ramach zamówienia Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane, od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych realizowanych na podstawie przedmiotu Umowy do dnia upływu okresu rękojmi i gwarancji za wady dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o przedmiot Umowy. 6) Zamawiający wymaga minimalnego okresu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia –24 miesięcy. Maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. Okres udzielonej rękojmi i gwarancji jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. 7) Przedmiot zamówienia uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie ujętym w OPZ. 8) Zamawiający nie formułuje wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby nie podlegające stosunkowi pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 4), 5.1) i 7) tiret III. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W tym ostatnim przypadku Wykonawca wskazuje miejsce (adres internetowy) pod którym zamawiający może te dokumenty pozyskać.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach