Przetargi.pl
Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej basenu w Szkole Podstawowej nr 54 w Bytomiu – etap II

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej basenu w Szkole Podstawowej nr 54 w Bytomiu – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej basenu Szkoły Podstawowej nr 54 w Bytomiu – ETAP II. ETAP II, który jest przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: a) przebudowy instalacji wentylacji basenu wraz z zapleczem szatniowym, b) przebudowy instalacji wod-kan i elektrycznej basenu wraz z zapleczem szatniowym, c) przebudowy i remontu zaplecza szatniowego oraz elementów hali basenowej, d) wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej. 2. Podstawą zakresu robót II ETAPU jest: a) projekt budowlano-wykonawczy pn. „Projekt budowlany przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej basenu i kuchni w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 im. W.Kuchara w Bytomiu przy ul.Reptowskiej 86” oraz b) projekt budowlano-wykonawczy pn. „Modernizacja instalacji elektrycznej w strefie basenu i podbasenia wraz z zapleczem szatniowym w Szkole Podstawowej nr 54 w Bytomiu przy ul. Reptowskiej 86” Zakres robót ETAPU II obejmuje wykonanie wszystkich robót opisanych w dokumentacji projektowej wskazanej powyżej, z wyłączeniem wykonanych wcześniej robót ETAPU I. ETAP I, stanowił: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni i jadalni, - wykonanie robót demontażowych podbasenia, - remont pomieszczenia wc podbasenia Zakres ETAPU I obejmował część robót budowlanych opisanych w dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 2a. W związku z powyższym należy wyłączyć z zakresu zamówienia ETAPU II następujące części przedmiaru robót: a)roboty architektoniczne – rozdział roboty demontażowe, nr 1.1 Element, PODBASENIE (od poz. 1 do poz. 14) b)roboty architektoniczne – rozdział prace projektowane, nr 2.2 Element, WC (od poz. 110 do poz. 125) c)instalacja wody bytowej i kanalizacji sanitarnej – BASEN, nr 5 WC „PODBASENIE” (od poz. 5.1 do poz. 5.5) oraz odpowiadające zapisy dotyczące ww. zakresu zawarte w Projekcie budowlano-wykonawczym oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót ogólnobudowlanych i instalacji sanitarnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio: a) projekty budowlano – wykonawcze o których mowa w pkt.2, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, c) przedmiary robót: instalacja wentylacji mechanicznej – basen, instalacja wody bytowej i kanalizacji sanitarnej – basen, roboty architektoniczne, instalacje elektryczne, stanowiące załączniki do siwz. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, montażowe, instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarach robót, do wykonania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w istotnych postanowieniach umownych. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 4 do siwz. 7. Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym obiekcie, w czasie trwania roku szkolnego. W związku z powyższym roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem szczególnych środków bezpieczeństwa. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „wentylacja basenu SP 54 etap II – wadium”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2, pok. nr 301. Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kopercie wraz z ofertą. Wykonawca powinien przedłożyć dokument w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot oryginału. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą; 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot należy wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty 2) oświadczeń wstępnie potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokument/-y dot. udostępnienia zasobów podmiotów trzecich, tj. pisemne zobowiązanie. 2. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach