Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo – rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. „Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”

Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 974 066 , fax. 913 974 066
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łobzie
    ul. Niepodległości 35
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 974 066, fax. 913 974 066
    REGON: 81242966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.lobez.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo – rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. „Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa ulicy Bohaterów Warszawy oraz ulicy Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wraz z rozbiórką podpór byłego wiaduktu kolejowego i budową kładki pieszo – rowerowej nad przebudowywaną drogą w ramach inwestycji pn. „Poprawa płynności i bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie starego miasta w Resku poprzez przebudowę i rozbudowę ulicy Bohaterów Warszawy oraz Kołobrzeskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”. Inwestycja dofinansowana będzie w ramach rezerwy subwencji ogólnej w 2019 r. z Ministerstwa Infrastruktury w kwocie 802.965,00 zł. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem nazw, znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), typów materiałów czy produktów lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3. Od Wykonawców oczekuje się przeprowadzenia wizji w terenie oraz starannego zapoznania się z dokumentacją przedmiotu zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 4. Roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. Wszelkie materiały oraz urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. 6. Wybrany Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia, za zgodność wykonanego przedmiotu z przepisami prawa, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem (znak CE lub B), aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r.– Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm). 8. Wszelkie materiały, siłę roboczą, sprzęt, urządzenia itp. niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza i zapewnia Wykonawca. 9. Zapłata należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury częściowej lub końcowej płatnikowi po wcześniejszym podpisaniu protokołu odbioru robót częściowych lub końcowych bez zastrzeżeń. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. roboty rozbiórkowe, roboty dotyczące wykonania podbudów, roboty dotyczące wykonania nawierzchni zjazdów, chodników, roboty ziemne, roboty wykończeniowe. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W związku z tym wymogiem określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności. Zapisy dotyczące sposobu weryfikacji przez Zamawiającego wypełnienia w/w obowiązku tj. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w niniejszej SIWZ, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 4.2. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) – o ile umocowanie(a) osoby(ób) występujących w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4.3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 8 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 4.4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone wg załącznika nr 6 lub 7 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2.1 niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski (oświadczenia /dokumenty wymienione w pkt X ppkt 1,3,4 niniejszej SIWZ). W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA! OFERTA, OŚWIADCZENIA WYKONAWCY MUSZA BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁÓW. PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje) MUSI BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEGO ODPISU. ZOBOWIĄZANIE(A) PODMIOTU(ÓW)/OSOBY udostępniającego (ej) wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje) MUSI BYĆ ZŁOŻONE W FORMIE ORYGINAŁU. INNE DOKUMENTY WYMIENIONE W PUNKCIE X MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE w formie oryginałóc)w lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy na każdej stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach