Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów

Gmina Radziłów ogłasza przetarg

  • Adres: 19-213 Radziłów, Plac 500-lecia 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2737110 , fax. 86 2737111
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziłów
    Plac 500-lecia 14 14
    19-213 Radziłów, woj. podlaskie
    tel. 86 2737110, fax. 86 2737111
    REGON: 00054224400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę lub rozbudowę następujących dróg gminnych: Droga nr 162705B - Rydzewo Szlacheckie w km 0+000 do 1+500,00 Droga nr 104152B - Czachy w km 0+650 do 1+110,00 Droga nr 162972B - Łoje Awissa w km 0+000 do 0+780,00 Droga nr 104137B - Rydzewo Szlacheckie w km 0+004,70 do 0+257,45 Droga nr 162519B - Kownatki w km 0+005 do 0+407,40 Droga nr 104151B - Brodowo w km 0+003,5 do 0+925,00 Zadanie przebudowy drogi nr 104151B w msc. Brodowo będzie obejmować jedynie roboty budowlane zlokalizowane na działkach nr 37 i nr 6 w obrębie wsi Brodowo. Odcinek drogi równy 3,5m położony na działce nr 18 w obrębie wsi Brodowo nie stanowi własności Gminy Radziłów oraz nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny na załączonych do SIWZ: projektach budowlanych i przedmiarach robót, dotyczących materii opisanej w części III pkt. 2 ppkt. a) - f) SIWZ. Wykonawstwo prac w czasie jest uzależnione od harmonogramu ustalonego we wniosku o dofinansowanie. Jednocześnie Zamawiający informuje, że kolejność określona poniżej może ulec zmianie zarówno w obrębie poszczególnych etapów, jak i między etapami. ETAP I - drogi gminne opisane w cz. III pkt. 2 ppkt. b), c), d) e) ETAP II - drogi gminne opisane w cz. III pkt. 2 ppkt. a), f) Wykonawcy dokumentacji projektowej: Droga nr 162705B - mgr inż. Bogdan Kuczyński, upr. nr PDL/0020/POOD/06 Droga nr 104152B - j.w. Droga nr 162972B - j.w. Droga nr 104137B - mgr inż. Bogusław Lipiński, upr. nr PDL/033/PWOD/11 Droga nr 104151B - j.w. Droga nr 162519B - mgr inż. Grzegorz Wiszowaty, upr. nr PDL/0125/POOD/09 Dodatkowymi dokumentami są Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wyżej wspomnianych. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. Dokumentem wiodącym i wiążącym do wyceny robót jest projekt budowlany. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SIWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie realizacji umowy musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form przed upływem terminu składania ofert: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto depozytowe Gminy Radziłów - BS w Jedwabnem O/Radziłów; nr konta: 84 8752 1016 0260 0114 2000 0040 Dokument przelewu należy opisać, np: Wadium - Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego. Przedstawienie dowodu wniesienia wadium nie jest wystarczające do stwierdzenia faktu wniesienia wadium. Brak wniesionego wadium do terminu składania ofert będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy a następnie odrzuceniem oferty. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku spośród form wskazanych w cz. VIII pkt. 2 niniejszej SIWZ należy załączyć do oferty. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania, wymagalne na pierwsze żądanie do zobowiązanego gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium - w szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do momentu zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji [mies.] - maksymalnie 72 miesiące
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl/Przetargi/powyzej_progu_ustawowego/?&llvl=MjAxNg%3D%3D
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach