Przetargi.pl
”Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Resku – Wodnik III” „Przebudowa sieci wodociągowych w Resku w ulicach Wojska Polskiego, Chopina oraz Jedności Narodowej – Wodnik III” „Modernizacja oczyszczalni ścieków w aglomeracji Resko – Wodnik II” „Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Świerczyna – Wodnik III”

Związek Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 78-520 Złocieniec, ul. Piaskowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 36 33 055 , fax. 94 36 33 050
  • Data zamieszczenia: 2019-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego
    ul. Piaskowa 6
    78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 36 33 055, fax. 94 36 33 050
    REGON: 32068787400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pojezierzedrawskie.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ”Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Resku – Wodnik III” „Przebudowa sieci wodociągowych w Resku w ulicach Wojska Polskiego, Chopina oraz Jedności Narodowej – Wodnik III” „Modernizacja oczyszczalni ścieków w aglomeracji Resko – Wodnik II” „Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Świerczyna – Wodnik III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: ”Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Resku – Wodnik III” „Przebudowa sieci wodociągowych w Resku w ulicach Wojska Polskiego, Chopina oraz Jedności Narodowej – Wodnik III” „Modernizacja oczyszczalni ścieków w aglomeracji Resko – Wodnik II” „Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Świerczyna – Wodnik III” Zgodnie z „Warunki Kontraktu na urządzenia i budowę z projektowaniem dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez wykonawcę (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim, 4.2 Zamówienie podzielone jest na części: Część I Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z realizacją inwestycji „Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Resku – Wodnik III” przy ul. Mickiewicza , której użytkownikiem i właścicielem jest Inwestor „Wodociągi i Kanalizacje „ Sp. z o.o. w Resku, w ramach projektu pn.: „Przebudowa sieci wodociągowych w Resku w ulicach Wojska Polskiego, Chopina oraz Jedności Narodowej wraz z przebudową i modernizacją stacji uzdatniania wody w Resku Wodnik III” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 -2020. W zakres objęty niniejszym zamówieniem, wchodzi zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji i pozwoleń w tym pozwolenia wodnoprawnego, wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą urządzeń, kompletnej instalacji ujęcia wody i stacji uzdatniania wraz z obiektami towarzyszącymi, wyszczególnionymi w PFU /Część III SIWZ/,a niezbędnymi dla racjonalnej gospodarki mediami, w tym energią elektryczną, cieplną . W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zmodernizuje dwie studnie głębinowe ( w przypadku stwierdzenia uszkodzeń, które wykluczą dalszą eksploatację studni wykonanie odwiertu zastępczego z pełną dokumentacją), wykona instalację do retencjonowania wody ( dwa zbiorniki o pojemności nie mniejszej niż 250 m³), modernizację technologii SUW, modernizację instalacji: elektrycznej, z uwzględnieniem istniejącego systemu monitorowania i wizualizacji procesów technologicznych i istniejącą instalacją fotowoltaiczną , wentylacji, modernizację budynku o charakterze budowlano-remontowym, centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem przyłącza gazowego i montażem kotła dwufunkcyjnego, wentylacji, kanalizacyjnej z przyłączem, modernizację budynku o charakterze budowlano-remontowym opisanym w punkcie 2.5 PFU wraz z zagospodarowaniem terenu. Inwestor posiada DECYZJĘ Pozwolenie wodno-prawne z dnia 22 sierpnia 2014 r. nr WOŚ.6341.36.2014.BK wraz z operatem wodnoprawnym. Zakres zamówienia poza wyżej wskazanym obejmuje również usunięciem powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpadów, przeprowadzenie Prób Końcowych i Eksploatacyjnych (w tym rozruch technologiczny modernizowanych obiektów) wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, p.poż, wyposażenia konserwacyjnego, szkolenia Personelu Zamawiającego oraz uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie o ile będzie takie wymagane. Roboty w ramach tego zamówienia prowadzone będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne12, Szwajcaria, tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999, dostępne pod adresem: SIDIR Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców z siedzibą w Polsce pod adresem 00-074 Warszawa ul. Trębacka 4 lok. 429, tel. nr (48 22) 826 16 72, e-mail: biuro@sidir.pl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w PFU. Część II Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z realizacją przebudowy (wymiany) sieci wodociągowej w ulicach Wojska Polskiego, Chopina, Jedności Narodowej w Resku, której właścicielem jest jest Inwestor „Wodociągi i Kanalizacje „ Sp. z o.o. w Resku, w ramach projektu pn.: „Przebudowa sieci wodociągowych w Resku w ulicach Wojska Polskiego, Chopina oraz Jedności Narodowej – Wodnik III” – współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 -2020. W zakres objęty niniejszym zamówieniem, wchodzi zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji i pozwoleń, wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą urządzeń, kompletnej instalacji sieci wodociągowej o długości około 1 150 m w ulicach Wojska Polskiego, Chopina oraz Jedności Narodowej w Resku, wyszczególnionymi w PFU punkt 1.4.4 /Część II SIWZ/. Obecny przebieg sieci wodociągowej przedstawiono na planach uzbrojenia podziemnego w Resku łącznie z PFU. Zamawiający informuje, że w PFU przyjęto wymianę 1920 m wodociągu na którą to długość składają się sieć wodociągowa 1150 m i przyłącza wodociągowe 870 m. Z uwagi na to że przyłącza są wydatkiem nie kwalifikowalnym Zamawiający pozostawia istniejące przyłącza i należy wykonać tylko przełączenia do nowej sieci. Każdy węzeł w ul. Jedności Narodowej (W1-W4) szt. 4 i każdy węzeł w ul. Wojska Polskiego i Chopina (W1- W5) szt. 5, a także przełączenie istniejących przyłączy szt. 21 wyposażyć w zasuwę odcinającą. Zakres zamówienia poza wyżej wskazanym obejmuje również usunięciem powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpadów, przeprowadzenie Prób Końcowych i Eksploatacyjnych oraz uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie o ile będzie takie wymagane. Roboty w ramach tego zamówienia prowadzone będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne12, Szwajcaria, tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999, dostępne pod adresem: SIDIR Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców z siedzibą w Polsce pod adresem 00-074 Warszawa ul. Trębacka 4 lok. 429, tel. nr (48 22) 826 16 72, e-mail: biuro@sidir.pl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w PFU oraz na planach geodezyjnych istniejącej sieci wodociągowej. Część III Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z realizacją przebudowy oczyszczalni ścieków w Resku, której właścicielem jest Inwestor „Wodociągi i Kanalizacje „ Sp. z o.o. w Resku, w ramach projektu pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w aglomeracji Resko – Wodnik II” – współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 -2020. W zakres objęty niniejszym zamówieniem, wchodzi zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji i pozwoleń w tym pozwolenia wodnoprawnego, wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą urządzeń, kompletnej instalacji planowanej do przebudowy oczyszczalni w Resku z z uwzględnieniem istniejącego systemu monitorowania i wizualizacji procesów technologicznych i instalacją fotowoltaiczną , wentylacji, modernizację budynku o charakterze budowlano-remontowym wyszczególnionymi w PFU punkt 1.4.8 /Część III SIWZ/. Zamawiający nie dopuszcza zmianę obecnej technologii oczyszczania ścieków metodą osadu czynnego prowadzoną w przepływowych komorach biologicznych oraz obecnego sposobu biologicznej tlenowej stabilizacji osadu. Średni dobowy przepływ ścieków wynosi około 1200 m³/d (Qśrd > 1200 m³/d). Po przebudowie oczyszczone ścieki mają spełniać następujące wymagania: BZT5 – do 25 g O2/m³ lub min. 70 – 90% redukcji ChZT – do 125 g O2/m³ lub min. 75% redukcji Zaw,og. – do 35 g O2/m³ lub 35% redukcji Zakres zamówienia poza wyżej wskazanym obejmuje również usunięciem powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpadów, przeprowadzenie Prób Końcowych i Eksploatacyjnych oraz uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie o ile będzie takie wymagane. Roboty w ramach tego zamówienia prowadzone będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne12, Szwajcaria, tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999, dostępne pod adresem: SIDIR Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców z siedzibą w Polsce pod adresem 00-074 Warszawa ul. Trębacka 4 lok. 429, tel. nr (48 22) 826 16 72, e-mail: biuro@sidir.pl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w PFU Część IV Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z realizacją przebudowy (modernizacji) ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w Świerczynie gmina Wierzchowo, której użytkownikiem i właścicielem jest Gmina Wierzchowo w ramach projektu pn: „Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Świerczyna – Wodnik III”– współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 -2020 W zakres objęty niniejszym zamówieniem, wchodzi zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji i pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego (odprowadzanie wód popłucznych oraz zwiększenie ilości poboru wód) , wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą urządzeń, kompletnej instalacji ujęcia wody i stacji uzdatniania wraz z obiektami towarzyszącymi, wyszczególnionymi w PFU /Część III SIWZ/,a niezbędnymi dla racjonalnej gospodarki mediami, w tym energią elektryczną. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zmodernizuje dwie studnie głębinowe, wykona instalację do retencjonowania wody ( zbiornik o pojemności nie mniejszej niż 50 m³), modernizację technologii SUW, modernizację instalacji: elektrycznej, z uwzględnieniem istniejącego systemu monitorowania i wizualizacji procesów technologicznych , wentylacji, modernizację budynku o charakterze budowlano-remontowym opisanym w punkcie 4.9 PFU, odprowadzenie wód popłucznych wraz z zagospodarowaniem terenu.Inwestor posiada DECYZJĘ Pozwolenie wodno-prawne z dnia 23 grudnia 2015 r. nr OŚ.6341.71.2015.KJ. Zakres zamówienia poza wyżej wskazanym obejmuje również usunięciem powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia odpadów, przeprowadzenie Prób Końcowych i Eksploatacyjnych (w tym rozruch technologiczny modernizowanych obiektów) wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, p.poż, wyposażenia konserwacyjnego, szkolenia Personelu Zamawiającego oraz uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie o ile będzie takie wymagane. Roboty w ramach tego zamówienia prowadzone będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne12, Szwajcaria, tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999, dostępne pod adresem: SIDIR Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców z siedzibą w Polsce pod adresem 00-074 Warszawa ul. Trębacka 4 lok. 429, tel. nr (48 22) 826 16 72, e-mail: biuro@sidir.pl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w PFU
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: Część I – 55 000 zł Część II – 12 000 zł Część III – 130 000 zł Część IV – 13 000 zł 12.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 12.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110 ze zm.) 12.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust 12.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 12.4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami 12.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 26 1020 2791 0000 7102 0195 4338. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 12.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 12.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust 12.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 12.8 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust 12.3. lit. b) - e) SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 – 5 ustawy PZP) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12.9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz w gwarancjach i poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: NA WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH KONTRAKT: ”Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Resku – Wodnik III” „Przebudowa sieci wodociągowych w Resku w ulicach Wojska Polskiego, Chopina oraz Jedności Narodowej – Wodnik III” „Modernizacja oczyszczalni ścieków w aglomeracji Resko – Wodnik II” „Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Świerczyna – Wodnik III” oznaczenie sprawy: ZP.271.2.2019
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne załącznik nr 3 wypełnione przez Zamawiającego w zakresie Części I, które zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego wraz z SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca wypełnia oświadczenie własne w następujących częściach: II, III sekcja A, B, C, D, IV sekcja α, A, B, C oraz część VI oświadczenie końcowe. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.1.1W postępowaniu oświadczenia składa się w formie pisemnej. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane są także w formie pisanej podpisanej przez każdego z nich w zakresie jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy oświadczenia własnego składanego przez podwykonawcę, na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 8.1.2 Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 8.2 Wypełniony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 8.3 Informację o zrealizowanych kontraktach/zadaniach/budowach w celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert pn. „doświadczenie Kierownika Kontraktu, doświadczenie kierownika zespołu projektowego , doświadczenie projektanta branży sanitarnej” której wzór stanowią załączniki nr 6, 4, 5, 7 do SIWZ. 8.4 Informację o udzielonej „gwarancji”, w załącznik nr 2 punkt 1 do SIWZ. 8.5 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest przesłać ( patrz punkt 8.1 SIWZ) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postepowania, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.6 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia wraz z ofertą pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ oraz przesłania ( patrz punkt 8.1 SIWZ) oświadczenia własnego tych podmiotów. 8.7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz przesłania ( patrz punkt 8.1 SIWZ) oświadczenia własnego każdego z nich. 8.8 Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 8.9 W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczenia własnego, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo/a. 8.10 Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądzu. 8.11 Do oferty należy dołączyć wypełniony wykaz cen załącznik nr 12 oraz podpisany wykaz gwarancji załącznik nr 14 oraz oświadczenie RODO załącznik nr 13 9.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 8 ust 8.1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 9.2. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 pkt. 11 ustawy PZP, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. 9.3. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.4. Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 9.1, 9.2 SIWZ powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 9.5. Wykonawcy, o których mowa w pkt 9.1 i 9.2 SIWZ, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 9.7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 9.8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 9.9. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 8 ust 8.1, 8.17 oraz 8.20 SIWZ. 9.10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz Ofertowy. 9.11. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wypełnić oświadczenie własne część IV punkt B. 9.12. W zakresie spełnienia warunków punkt 7.1.2. b) wskaźnik płynności finansowej podpunkt 1.2) wystarczy, że spełni jeden z członków konsorcjum ten z najwyższymi obrotami rocznymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach