Przetargi.pl
„Przebudowa i modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Bydgoszczy w 2020 roku – pakiet II”

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    Toruńska 174 A
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
    REGON: 90476971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Bydgoszczy w 2020 roku – pakiet II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 UPZP, polegające przebudowie, zgodnie z art. 3 pkt. 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nawierzchni ulic . Na ul. Stawowej – usunięcie całej konstrukcji jezdni i zatok parkingowych i wykonanie nowej konstrukcji w nowym układzie geometrycznym. Prace będą wykonywane przy całkowitym zamknięciu ulicy. Projekt tymczasowej organizacji ruchu dostarcza „Zamawiający”. Zgodnie z tym projektem prace będą wykonywane w dwóch etapach. Niweleta ulicy pozostaje bez zmian. Konstrukcje poszczególnych nawierzchni należy wykonać wg. załączonych przekrojów i zgodnie z kosztorysem. Wykonanie warstwy odsączającej na poszczególnych elementach robót do decyzji inspektora nadzoru. Na łukach należy zastosować krawężniki uliczne łukowe dostosowane do promieni poszczególnych łuków. Podbudowę bitumiczną układać w dwóch warstwach. 3.3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia, określone zostały w załącznikach do SIWZ, stanowiących jej integralną część, tj. w: 1. opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), 2. dokumentacji projektowej (DP) w formie planów sytuacyjnych, rysunków i szkiców oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), 3. wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar robót, 4. wzorze Umowy, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania . Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3–ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP, co wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww. oświadczenie (oświadczenie sporządzone według wzoru Zamawiającego, należy złożyć w oryginale). 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz musi wskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2. nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Przebudowa i modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Bydgoszczy w 2020 roku – pakiet II” 4. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia, oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacji zamówienia, 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt. 10.5 SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach