Przetargi.pl
„Przebudowa i modernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Lublinie”.

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.splublin.bip.lubelskie.pl,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i modernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Lublinie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i modernizacja budynków 9, 9A i 9B Starostwa Powiatowego w Lublinie”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji systemu sygnalizacji pożaru, instalacji wodno – kanalizacyjnej w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Lublinie: a) remont toalet oraz przeniesienie i zabudowa szafy rack punktu dystrybucyjnego sieci komputerowej wraz z wykonaniem kontroli dostępu w budynku oficyny 9A, b) remont toalet w budynku głównym - II piętro, ul Spokojna 9, c) zabudowa szafy rack punktu dystrybucyjnego sieci komputerowej na I piętrze w budynku głównym, ul. Spokojna 9 wraz z wykonaniem kontroli dostępu, d) zabudowa szafy rack punktu dystrybucyjnego sieci komputerowej na II piętrze w budynku głównym, ul. Spokojna 9 wraz z wykonaniem kontroli dostępu, e) cyklinowanie, lakierowanie oraz malowanie pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na I piętrze budynku przy ul. Spokojnej 9, f) wymiana drzwi wewnętrznych w pokoju biurowym – I piętro, ul. Spokojna 9. 3.2 Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. 3.3 Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały, produkty i urządzenia opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, produkty i urządzenia do wykonania robót budowlanych, prac i dostaw spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.” Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 3.4 Zamawiający zwraca uwagę na możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Łukaszem Kubaniakiem, tel. 81 528-66-09 adres e-mail: l.kubaniak@powiat.lublin.pl Uwaga: 1. Wyżej wymieniona dokumentacja projektowa (projekt wielobranżowy oraz STWiOR) stanowi część szerszego wielobranżowego projektu dotyczącego realizacji zadania pn. „Remont pomieszczeń oraz remont placu przed kompleksem budynków Starostwa Powiatowego w Lublinie przy ul. Spokojnej 9, 9a i 9b”. Niniejsze zadanie obejmuje nieco węższy zakres robót niż przewiduje projekt. W ramach przedsięwzięcia nie będzie wykonywany remont Wydziału Komunikacji – Prawa Jazdy (budynek B), sali konferencyjnej (budynek główny), remont placu oraz wszystkie prace zewnętrzne. Prace w zakresie instalacji teleinformatycznej zostały wykonane w ramach odrębnego zamówienia. 2. Wykonanie elektronicznej kontroli dostępu w niniejszym zadaniu obejmuje rozbudowę istniejącego u Zamawiającego systemu kontroli dostępu Roger RACS 5. Kontrolą dostępu (KD) zostaną objęte trzy punkty dystrybucyjne sieci komputerowej PD2, PD3 i PD4, przy czym zakres robót obejmuje jedynie dostawę podzespołów, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu bez konieczności doprowadzania do każdego punktu przewodu UUTP kat. 5 stanowiącej magistralę systemu KD. Do w/w punktów dystrybucyjnych zostały przy realizacji innego zadania doprowadzone przewody U/UTP kat. 5 4x2x0,5 mm (magistrala RS485). Załączony do dokumentacji przedmiar robót obejmuje szerszy zakres robót, ponieważ realizacja całego projektu została podzielona na etapy. Część prac została już wykonana, dlatego przy szacowaniu oferty na podstawie przedmiaru należy uwzględnić tylko pozycje działu 3 kontrola dostępu od pozycji 12 d.3 do 21 d.3, przy założeniu zmniejszonej ilości jednostkowych. W związku z wykonaniem w innym postępowaniu kontroli dostępu w dwóch punktach (GPDS oraz PD5) wartości jednostkowe z przedmiaru robót powinny zostać pomniejszone o zrealizowane punkty kontroli, a tym samym w pozycjach od 12 d.3 do 21 d.3 wartości jednostkowe będą kształtować się następująco: Lp. Podstawa Opis i wyliczenia j.m. Poszcz. Razem 3 Kontrola dostępu 12 d.3 KNR AL-01 0114-03 Montaż obudowy 3 szt. szt. 3,000 RAZEM 3,000 13 d.3 KNR AL-01 0112-06 Montaż zasilacza do 12 V DC/80 W zasilacz APSAAT4 230/13,8/5 3 szt. szt. 3,000 RAZEM 3,000 14 d.3 KNR AL-010302-02 Montaż elementów systemu kontroli dostępu - kontroler (sterownik) dla 2 wejść kontrolowanych 3 szt. szt. 3,000 RAZEM 3,000 15 d.3 KNR AL-010109-01 Montaż akumulatora bezobsługowego o poj. do 10 Ah 3 szt. szt. 3,000 RAZEM 3,000 16 d.3 KNR AL-010301-02 Montaż elementów systemu kontroli dostępu - przycisk wyjścia przycisk KDH-EXIT 1010 3 szt. szt. 3,000 RAZEM 3,000 17 d.3 KNR AL-010201-01 Montaż czujki ruchu- pasywna podczerwieni czujka magnetyczna TANE50BR 5 szt. szt. 5,000 RAZEM 5,000 18 d.3 KNR AL-010304-01 Montaż elektromechanicznych elementów blokujących - elektrozaczep w wykonaniu standard elektrozaczep KDA-STRIKE 12RN 5 szt. szt. 5,000 RAZEM 5,000 19 d.3 KNR AL-010301-03 Montaż elementów systemu kontroli dostępu - czytnik identyfikujący PIN-kod z wbudowaną klawiaturą czytnik MCT 12-M 5 szt. szt. 5,000 RAZEM 5,000 20 d.3 KNR AL-010306-01 Uruchomienie systemu kontroli dostępu z 1 sterownikiem (kontrolerem) magistrali 5 szt. szt. 5,000 RAZEM 5,000 21 d.3 KNR AL-010307-01 Praca próbna systemu kontroli dostępu - próby pomontażowe klawiatury obsługującej PIN-kod 5 szt. szt. 5,000 RAZEM 5,000 W przedmiarze robót występuje pewna nieścisłość wymagająca doprecyzowania, w pozycji 14 zapis „kontroler (sterownik) należy rozumieć jako ekspander MCX2D. W przedmiarze robót w sekcji dotyczącej kontroli dostępu pojawił się błąd w zapisie „Montaż czujki ruchu- pasywna podczerwieni czujka magnetyczna TANE50BR” należy rozumieć tę pozycję jako czujnik magnetyczny (kontaktron) otwarcia drzwi. 3. Przed wykonaniem prac wykończeniowych Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia kolorystyki z zamawiającym. 3.5 CPV: 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne, 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe, 45262500-6 – Roboty murarskie, 45262400-5 – Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej, 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45320000-6 – Roboty izolacyjne, 45430000-0 – Pokrywanie podłóg i ścian, 45440000-3 – Roboty malarskie i szklarskie, 45421000-4 – Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne. 4. Termin wykonania zamówienia: nie krótszy niż 80 dni i nie dłuższy niż 100 dni, licząc od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1 Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 zŁ przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 8.3 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 02 1160 2202 0000 0002 8307 2085 z dopiskiem „Wadium – przebudowa budynków Starostwa Powiatowego w Lublinie”. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy ww. ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. , polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 8.4 Dowód wniesienia wadium – w formie innej niż pieniężna, powinien być dołączony do oferty (w formie oryginału). Z treści dokumentu (gwarancji/poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. III.3) 1. oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu". Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5.2 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę podlegającego wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 5.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1. Oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą. 6.1.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu: 6.1.1.1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – aktualne na dzień składania ofert (w formie pisemnej, wg załącznika nr 3). - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. 6.1.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymagane w pkt 6.1.1.1 winien złożyć każdy wykonawca. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach