Przetargi.pl
Przebudowa fontanny na terenie rynku miejscowości Lipnica Murowana wraz z przebudową przyłącza wodociągowego, kanalizacji deszczowej i wewn. instalacji energii elektrycznej

Gmina Lipnica Murowana ogłasza przetarg

  • Adres: 32-724 Lipnica Murowana, Lipnica Murowana
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146852100 , fax. +48146852102
  • Data zamieszczenia: 2021-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnica Murowana
    Lipnica Murowana 44
    32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie
    tel. +48146852100, fax. +48146852102
    REGON: 85166060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa fontanny na terenie rynku miejscowości Lipnica Murowana wraz z przebudową przyłącza wodociągowego, kanalizacji deszczowej i wewn. instalacji energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa fontanny na terenie rynku miejscowości Lipnica Murowana wraz z przebudową przyłącza wodociągowego, kanalizacji deszczowej i wewn. instalacji energii elektrycznej” 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fontanny na terenie dz. nr 340/1 w miejscowości Lipnica Murowana Gm. Lipnica Murowana, budowa przyłącza wodociągowego, kanalizacji deszczowej oraz wewnętrznej instalacji energii elektrycznej. W zakres robót wchodzi rozbiórka istniejącego elementu architektonicznego i budowa nowej fontanny w kształcie koła o średnicy zewnętrznej 4,50 m, wykonanie misy fontanny w postaci trzech kół o szerokości 30 cm, tworzących stopnie zróżnicowane wysokościowo, detal architektoniczny fontanny wykonać w postaci granitowej kuli o średnicy 150 cm. Ponadto przy fontannie należy wykonać studnię techniczną wraz urządzeniami do obsługi fontanny oraz przyłącz wodociągowy o średnicy 32 mm z rury HDPE z istniejącej sieci, przyłącz kanalizacji deszczowej wykonany zostanie z rur PVC o średnicy 160 mm z wpięciem do istniejącej studni. Do fontanny należy wykonać również wewnętrzną instalację energii elektrycznej z istniejącej instalacji zasilającej oświetlenie płyty rynku. Przyłącza ze względu na strefę konserwatorską wykonać metodą rozkopu z odtworzeniem nawierzchni z kostki granitowej. W ramach zadania planuje się również przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki granitowej w obrębie projektowanego obiektu na szerokości 1,0 m wokół, w celu nadania spadku placu od fontanny. Dodatkowo w konstrukcji fontanny (w stopniach) należy zamontować tuleję stalową o średnicy min. 100mm i głębokości ok. 0,5 m wraz ze szczelną zaślepką, umożliwiającą zamontowanie w okresie świąt, żywej choinki świątecznej. Ostateczne miejsce lokalizacji tulei zostanie ustalone na etapie wykonawstwa fontanny. Całość prac będzie prowadzonych pod nadzorem Archeologicznym, według wytycznych konserwatorskich. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany oraz projekt wykonawczy, przedmiar robót jako element pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, uszczegółowienie do zakresu robót, wzór umowy stanowiące odpowiednio załączniki do SIWZ. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji i jej otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu planowanej inwestycji poniesie wykonawca. 5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn.zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób zatrudnionych do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 2) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany Wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem zapisów SIWZ i umowy. W każdym dniu realizacji przedmiotowej umowy przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać pisemną listę obecności pracowników. 3) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać przedstawienia do wglądu niezbędnych dokumentów w tym zakresie, w tym zanonimizowanych kopii umów o pracę. Ponadto Zamawiający jest uprawniony do odebrania od pracowników oświadczeń w przedmiocie posiadania zawartych umów o pracę. Zamawiający może zwracać się także do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Opis sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik do SIWZ 4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia – minimum 5 lat, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach