Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej w zakresie budowy chodnika z odwodnieniem na dz. nr 292, 384, 363 obręb Jeszkowice, gm. Czernica.

Powiat Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, Tadeusza Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717222066 , fax. 717221706
  • Data zamieszczenia: 2022-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski
    Tadeusza Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717222066, fax. 717221706
    REGON: 931934816
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej w zakresie budowy chodnika z odwodnieniem na dz. nr 292, 384, 363 obręb Jeszkowice, gm. Czernica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1925D w zakresie budowy chodnika na odcinku od działki nr 294/2 do skrzyżowania z działką gminną nr 376, ul. Wojnowicką w miejscowości Jeszkowice wraz z remontem poboczy i istniejących zjazdów, zmianą lokalizacji słupa energetycznego oraz budową kanalizacji deszczowej.Przedmiotowa inwestycja stanowi połączenie dwóch istniejących już części ciągu pieszego. Zamierzenie to ma na celu polepszenie stanu technicznego oraz walorów funkcjonalnych i użytkowych ul. Głównej, a także poprawę bezpieczeństwa ruchu przez budowę ciągu pieszego. Zakres obejmuje w szczególności:1) Zakres zamówienia wg dokumentacji projektowej opracowanej przez DROGTIM Adam Pawłucki, ul. Spokojna 14, 55-093 Kątna, w zakresie przebudowy drogi powiatowej w zakresie budowy chodnika z odwodnieniem , na dz. nr 292,384,363 obręb Jeszkowice, gm. CzernicaZakres zamówienia obejmuje:- budowę chodnika odcinka ul. Głównej,- remont zjazdów, - remont poboczy,- zmiana lokalizacji słupa energetycznego,- przebudowa sieci telekomunikacyjnej,- budowa kanalizacji deszczowej,- roboty przygotowawcze i wykończeniowe.2) Modernizacja drogi powiatowej nr 1925D, obręb Jeszkowice, gm. Czernica na odcinku od dz. nr 269/4 do działki nr 269/2, długości ok. 40 m na podstawie załącznika nr 1 do OPZ.Zakres zamówienia obejmuje:- roboty przygotowawcze i pomiarowe,- poszerzenie jezdni,- ułożenie nowych warstw bitumicznych,- budowę chodnika i remont zjazdów,- montaż odwodnień liniowych oraz wpustu deszczowego,- wyprofilowanie rowu melioracyjnego.3) Utwardzenie poboczy drogi powiatowej nr 1926D obręb Kamieniec Wrocławski, gm. Czernica na odcinku od dz. nr 523 do działki nr 659, długości ok. 1050 m, ul. Szkolna, ul. Przedszkolna w m. Kamieniec Wrocławski na dz. nr 720, 759, 114 na podstawie załącznika nr 2 do OPZ.Zakres zamówienia obejmuje utwardzenie poboczy kruszywem. Roboty budowlane prowadzone będą na podstawie: dokumentacji projektowej, dotyczącej budowy chodnika, remontu poboczy, usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej i budowy kanalizacji deszczowej na odcinku od działki nr 294/2 do skrzyżowania z działką gminną nr 376 ul. Wojnowicką w miejscowości Jeszkowice , gmina Czernica autorstwa DROGTIM Adam Pawłucki, ul. Spokojna 14, 55-093 Kątna oraz zgodnie z treścią wszystkich decyzji, uzgodnień, pozwoleń i opinii załączonych do tej dokumentacji. decyzji nr 2104/2021 z dnia 5 lipca 2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na przebudowę drogi powiatowej w zakresie budowy chodnika z odwodnieniem, na dz. nr 292,384,363 obręb Jeszkowice, gm. Czernica. Opisu Przedmiotu ZamówieniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, w tym w zakresie z art. 438 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, został ujęty w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ – Umowa (projekt) , załączniku 5 do SWZ – OPZ wraz z załącznikami 1 i 2 oraz w załączniku 10 do SWZ - Dokumentacja projektowa (wersja elektroniczna). Zamawiający gwarantuje, że minimalna wartość świadczenia Wykonawcy nie będzie niższa niż 70% wartości wynagrodzenia umownego brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 17.500,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset złotych 00/100).1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2) Przedłużenie związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2020 poz. 299).4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 24 1560 0013 2124 1805 1000 0006 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty).5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 26 ppkt b, c wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą;b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.10) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.13) Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zgodnie z zapisami art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci taką ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.2.4.Zdolności technicznej lub zawodowej – o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a1) co najmniej dwa zadania polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej klasy co najmniej L obejmujące budowę chodnika o łącznej długości nie mniejszej niż 400 m oraza2) co najmniej dwa zadania polegające na: budowie lub rozbudowie lub przebudowie odcinka drogi publicznej minimum klasy L, obejmujące budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej oraza3) co najmniej dwa zadania polegające na budowie lub przebudowie w drodze publicznej minimum klasy L: jezdni i/lub zjazdów i/lub włączeń dróg - o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni min. 30 m2- załącznik 7 do SWZ - Wykaz robót budowlanych.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: przez Wykonawcę samodzielnie, lub przez udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie,lub samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie (w przypadku podmiotów występujących wspólnie).Dopuszczalne jest łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia poprzez wykazanie przez jeden podmiot doświadczenia opisanego w lit. a1) oraz przez inne podmioty doświadczenia opisanego w lit. a2) oraz a3).Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres realizowanych obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić i podać zakres robót, zgodny z zakresem wymaganym przez Zamawiającego.Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:b1) co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5 – letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami drogowymi,b2) co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami instalacyjnymi- załącznik 8 do SWZ - Wykaz osób.Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach