Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3818W w m. Rybno ul. Długa w km 4+330 – 4+920 dł. 590 m”

Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, Gwardyjska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie
    Gwardyjska 10
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    REGON: 750152166
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdbip.powiatsochaczew.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 3818W w m. Rybno ul. Długa w km 4+330 – 4+920 dł. 590 m”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3818W w m. Rybno ul. Długa w km 4+330 – 4+920 dł. 590 mZadanie objęte jest dofinansowaniem ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w zakresie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych.Zakres robót obejmuje m.in.:- Sfrezowanie istniejącej nawierzchni o gr. do 3 cm;- Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej;- Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym w ilości średnio 125 kg/m2 na powierzchni 3657,0 m2;- Wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm, z betonu asfaltowego o powierzchni 3657,0 m2;- Odmulenie i oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych;- Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym o śr. grub. 10 cm, na powierzchni 890 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. w Sochaczewie, nr: 97 1240 1822 1111 0010 6445 1159 z dopiskiem „Wadium w postępowaniunr PZD.DT3.252.13.2023”;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;przy czym, gdy wadium wnoszone w sposób określony w lit. b)-d) powyżej, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej zgodnie z wymogami określonymi w pkt. XI SWZ.3. Zwrot wadium i przesłanki jego zatrzymania reguluje art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1 nie podlega wykluczeniu (rozdział VII-VIII SWZ);2 spełnia warunki udziału dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100);b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100).Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie:- minimum 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 300 000,00 zł każda, polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub odbudowie drogiz nawierzchni z betonu asfaltowego lub SMA wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b) dysponuje osobami, które skieruje do wykonania zamówienia, posiadającenastępujące uprawnienia i doświadczenie:- Kierownik Budowy – 1 osoba;Kwalifikacje – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;Minimalne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane) po uzyskaniu uprawnień:- minimum 24 m-ce przy realizacji robót drogowych na drogach publicznych, oraz- przy realizacji minimum 2 robót budowlanych o wartości co najmniej300 000,00 zł każda, polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub odbudowie drogi z nawierzchni z betonu asfaltowego lub SMA;Kierownik budowy oraz inni kierownicy branżowi muszą posiadać uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.c) dysponuje niżej wymienionym sprzętem w celu wykonania zamówienia:- układarka gąsienicowa z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, tzw. rozściełacz,- Koparka lub koparko-ładowarka.Szczegółowo opisano w Rozdziale VI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach