Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2916S w Smolnicy – etap V

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 2916S w Smolnicy – etap V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, realizacja inwestycji przy drodze powiatowej Nr 2916S w miejscowości Smolnica ( Gmina Sośnicowice) od skrzyżowania z ul. Graniczną (0+000) w kierunku skrzyżowania z ul. Szkolną na odcinku o łącznej długości 800 mb. polegająca na : a) budowie chodnika o szer. 2,0 m na dł. 610 mb po lewej stronie drogi (jadąc w kierunku Żernicy) , b) budowie ścieżki rowerowej po prawej stronie drogi (jadąc w kierunku Żernicy) na dł. 586 m i szer. 2,0 m c) budowie ciągu pieszo-rowerowego oznaczonego znakiem C 16/13 szer. 3,50 na długości 195 mb. d) przebudowa linii napowietrznej – kablowej nn 0,4kv ( siec elektryczna) W zakres robót drogowych wchodzi również wykonanie remontu nawierzchni na dł. 800 mb i szer. 6,0 m. W zakresie odwodnienia do wybudowania będzie kanalizacja deszczowa z rur fi 400 mm zlokalizowana poza jezdnią wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami krawężnikowo – jezdniowymi. Planowane jest również umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi, ułożenie korytek skarpowych oraz umocnienie skarp płytami ażurowymi, wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej oraz ustawienie oznakowania pionowego a także zabudowa wyświetlacza prędkości. Z uwagi na wysokie skarpy w celu ochrony pieszych zabudowane zostaną balustrady U-11 a, natomiast w celu ochrony zmotoryzowanych uczestników ruchu drogowego oraz rowerzystów - bariera ochronna drogowa a także barieroporęcz U-11b. W zakres robót wykończeniowych wchodzić będzie: utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym oraz oczyszczenie rowów z namułu. W zakres rzeczowy inwestycji wchodzić będzie również usuniecie kolidujących z budową ciągu pieszo-rowerowego, chodnika oraz ścieżki rowerowej słupów sieci elektroenergetycznej na dł. 414 mb . 2. W zakresie przebudowy sieci kolidujących z inwestycja przewiduje się usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną. W gestii Wykonawcy będzie dopełnienie formalności związanych ze zgłoszeniem rozpoczęcia robót oraz zlecenia nadzoru branżowego u następujących właścicieli sieci: • Tauron Dystrybucja 3. Do Wykonawcy należeć będzie również dopełnienie wszelkich formalności wynikających ze zlecenia nadzoru nad urządzeniami niezwiązanymi z funkcjonowaniem drogi a zlokalizowanymi w pasie drogowym drogi powiatowej zidentyfikowanymi podczas realizacji robót ( w przypadku zaistnienia takiej konieczności). 4. Zamawiający upoważni Wykonawcę na podstawie odrębnego pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu do w/w instytucji w celu dopełnienia wszelkich formalności. 5. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wymagany okres gwarancji: a) dla robót budowlanych obejmujących wybudowanie chodnika, ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego, , przebudowę sieci elektrycznej, materiałów, urządzeń (w tym urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyświetlacz prędkości): 60 miesięcy od dnia końcowego odbioru robót. b) na wykonanie oznakowania poziomego: 36 miesiące c) dla robot nawierzchniowych : 24 miesiące od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji dla tych robót. Okres ten stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z zapisami pkt 21.1. SIWZ. Z uwagi na okoliczność, iż zamówienie dofinansowywane jest z Funduszu Dróg Samorządowych, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania jeżeli środki, które zamierzał on przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 25 000,00 zł. 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437, Środki pieniężne muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, aby można było uznać wadium za prawidłowo wniesione. 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w SEKRETARIACIE Zamawiającego (pok. 14-15) lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium –Przebudowa drogi powiatowej Nr 2916S w Smolnicy – etap V”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 4), 5) i 7) tiret III. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach