Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2298R ul. Przemysłowa – Ustrzyki Dolne – Równia – Hoszów w km 1+065 – 4+888 w miejscowości Równia

Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Bełska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 471 25 00, , fax. 13 471 10 73
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego
    Bełska 22
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 471 25 00, , fax. 13 471 10 73
    REGON: 37043995300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2298R ul. Przemysłowa – Ustrzyki Dolne – Równia – Hoszów w km 1+065 – 4+888 w miejscowości Równia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania pn „Przebudowa drogi powiatowej nr 2298R ul. Przemysłowa – Ustrzyki Dolne – Równia – Hoszów w km 1+065 – 4+888 w miejscowości Równia.”. 3.2. Zamówienie nie zostało podzielone na części, z uwagi, że jest to jeden odcinek drogi. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jedną ofertę na zamówienia. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi powiatowej nr 2298R ul. Przemysłowa – Ustrzyki Dolne – Równia – Hoszów na odcinku długości 3,823 od km 1+065 do km 4+888 w miejscowości Równia. Przeznaczony do przebudowy odcinek charakteryzuje się klasą techniczną :L, szerokością jezdni 5,5 m, pobocza 2x0,75m, nawierzchnia asfaltowa, odwodnienie za pomocą rowów przydrożnych i przepustów. W chwili obecnej nawierzchnia jest zniszczona (liczne, głębokie ubytki, koleiny), przełomy, rowy i przepusty pod drogą i zjazdami są zamulone, mają zdeformowany spadek podłużny i wymagają oczyszczenia (niekiedy naprawy skarp i nasypów), pobocza wymagają naprawy. Planuje się przebudowę odcinka drogi polegającą na przebudowie konstrukcji podbudowy i jezdni. Zakres przewidzianych do wykonania robót przywróci właściwe, dla danej klasy drogi parametry techniczne i walory użytkowe oraz ułatwi korzystanie z transportu publicznego. W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się: Planowany zakres rzeczowy obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 3,823 km - Oczyszczenie z namułu przepustów o średnicy 0,5 m pod zjazdami- 575,00 m - Oczyszczenie z namułu przepustów o średnicy 0,8-1,0 m pod koroną drogi- 155,00 m 2. Roboty ziemne - roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami podsiębiernymi wraz z transportem urobku- oczyszczanie rowów odwadniających- 1 000,00 m3 3. Odwodnienie - Ławy fundamentowe żwirowe przepustów rurowych pod zjazdami- 15,00 m3 - Rury betonowe o średnicy 50cm przepustów rurowych pod zjazdami- 30,00 m, 4. Podbudowy - Koryta o głębokości 10 cm wykonane na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV- 5 734,5 m2 - Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm- 5 734,5 m2 - Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm- zjazdy- 2 925,00 m2 - Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm- za każdy dalszy 1 cm (dla 10)- zjazdy – 2925,0 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową z grysem kamiennym 10 dm3/m2 o frakcji 8-12 – 5 734,5 m2. 5. Nawierzchnia - Oczyszczanie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu( droga- 21 600,00 m2, skrzyżowania- 320 m2, zatoki- 190 m2)- 22 110,00 m2 - Skropienie nawierzchni asfaltem- 22 110,00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą wiążącą o grubości po zagęszczeniu 4 cm – 22 110,00 m2 - Skropienie nawierzchni asfaltem- 22 110,00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych z warstwą ścieralną o grubości po zagęszczeniu 4 cm – 22 110,00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4 cm- zjazdy 2 925,00 m2 6. Elementy ulic -ława betonowa z oporem pod krawężniki – 3,250 m3 - krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 wystające na podsypce cementowo-piaskowej – 50,00 m - ława betonowa z oporem pod obrzeże – 1,5 m3 - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 50,00 m - warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 100,00 m2 - warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 100,00 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kolorowej układanej na podsypce cementowo- piaskowej- 100,00 m2 7. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - słupki do znaków drogowych z rur stalowych- 21,00 szt. - Przymocowanie znaków – 21,00 szt. 8. Roboty wykończeniowe - inwentaryzacja powykonawcza- 3,823 km Lokalizacja: Droga powiatowa Nr 2298R ul. Przemysłowa – Ustrzyki Dolne – Równia – Hoszów w km 1+065 – 4+888 w miejscowości Równia, na terenie Gminy Ustrzyki Dolne w powiecie bieszczadzkim. 3.4. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania nie zostanie zorganizowana wizja lokalna, wszelkie informacje o przedmiocie zamówienia można uzyskać od Zamawiającego w sposób określony w SIWZ. 3.5. Wymagane udzielenie gwarancji na wykonane roboty minimum 36 miesięcy. 3.6. Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: - załącznik nr 1 – Dokumentacja graficzna - załącznik nr 8 – przedmiar robót, opis - załącznik nr 10 – specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót 3.7.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania stosownego projektu oznakowania robót i zyskania jego akceptacji przez organ zarządzający ruchem, wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do : • opracowania projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót • oznakowania utrudnień ruchu i zmianę organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie prowadzenia robót w należytym stanie, • użycia do oznakowania robót znaków wielkości „średniej „ - odblaskowych • zapewnienia i zabezpieczenia dojść w trakcie realizacji robót, • zabezpieczenia mienia przed kradzieżą w czasie trwania budowy, • uporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia. 3.8.Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Według kodów i nazw Wspólnego Słownika Zamówień, przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane i zaliczane do grup robót budowlanych wyszczególnionych poniższej : 45200000-9- Roboty budowlane w zakresie, wznoszenia, kompletnych, obiektów, budowalnych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233142-6 – roboty w zakresie naprawy dróg 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.9.1. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 3.9.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.9.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek. 3.9.4. Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. 3.9.5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 3.10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) obsługa rozściełacza mas bitumicznych b) obsługa walca drogowego 2) W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia przewiduje się możliwość żądania przez zamawiającego w szczególności: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, c) innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.(Art. 143e PZP) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00PLN słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W wysokości odpowiedniej do części zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 72 8621 0007 2001 0006 3249 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Nazwa nadana zamówieniu: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2298R ul. Przemysłowa – Ustrzyki Dolne – Równia – Hoszów w km 1+065 – 4+888 w miejscowości Równia.” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IZP.272.38.2019 Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.4.2. SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.12. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli w dniu, w którym upływa termin składania ofert nie będzie opublikowany średni kurs PLN w stosunku do walut obcych ogłaszany przez Narodowy Bank Polski, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed tym dniem. W przypadku, o którym mowa w pkt 10.18. SIWZ, wraz z dokumentem lub dokumentami potwierdzającymi wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) - e) SIWZ, sporządzonymi w języku obcym, wykonawca składa tłumaczenie tych dokumentów na język polski.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4.SIWZ: 1) ppkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, 2) ppkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 7.1. pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.2., stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.4. ppkt 1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.2. zdanie pierwsze stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach