Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 6+627,32 w m. Łysaków

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 43102015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 6+627,32 w m. Łysaków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    <br />1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 6+627,32 w m. Łysaków. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości: <br />2. Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 6+627,32 w m. Łysaków swoim zakresem obejmuje: <br />-wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 1,5 m z lokalnymi przewężeniami do 1,25m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm przy krawędzi jezdni na podbudowie cementowo-piaskowej i podsypce łącznej grubości 18cm, o łącznej powierzchni ok. 999m2, <br />-wykonanie zjazdów indywidualnych przez chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie cementowo-piaskowej i podsypce łącznej grubości 18cm i z kruszywa gr. 15cm, o łącznej powierzchni ok. 116m2, <br />-przebrukowanie (regulacja wysokościowa „do góry”) nawierzchni istniejących zjazdów z betonowej kostki brukowej około 21m2, <br />- ustawienie krawężników wraz z uszczelnieniem asfaltem lanym wzdłuż drogi powiatowej łącznie około 778m, <br />- ustawienie obrzeży betonowych około 667m, <br />- ustawienie palisady betonowej ok. 78m <br />-odtworzenie rowów otwartych przydrożnych, <br />-wymiana zniszczonych przepustów pod zjazdami z rur PP śr. 40cm - długości łącznej ok.18m, <br />-oczyszczenie i odmulenie istniejących przepustów betonowych oraz przedłużenie przepustów betonowych pod drogą powiatową o szerokość chodnika, <br />-wykonanie odwodnienia krawężnikowego, <br />-umocnienie skarp i poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw, <br />-umocnienie skarp i dna rowu betonowymi elementami prefabrykowanymi o łącznej powierzchni około 318m2, <br />- ustawienie balustrad U-11 około 108m, <br />-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, <br />3. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat). Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. <br />4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy w formie pisemnej (wg załącznika do siwz) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego. W przypadku długiej listy podwykonawców wykonawca może dołączyć odrębne oświadczenie. 3. Opis „rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub rejestrów ogólnie dostępnych. 6. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach