Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2100L Łuszczów – Janowice - Trzeszkowice

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    Żeromskiego 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2100L Łuszczów – Janowice - Trzeszkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 2100L Łuszczów - Janowice - Trzeszkowice. Niniejsze zadanie inwestycyjne przewidziane jest do dofinansowania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych w 2021 r. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nie uzyskania dofinansowania zadania z Funduszu Dróg Samorządowych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie na etapie przygotowywania oferty na przedmiotowe zadanie inwestycyjne. UWAGA dotycząca wycinki drzew: Wykonawca winien dokonać wizji w terenie na etapie dokonywania wyceny kosztorysowej inwestycji dla ww. zadania inwestycyjnego oraz dokonać obliczeń uwzględniających różnicę za masę drewna w kwocie: 1 124,68 zł brutto (Załącznik do SIWZ – Wycena Brakarska). Wyceny tej należy dokonać na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego, który będzie następnie wymagany do przedłożenia Zamawiającemu na etapie podpisywania umowy. W wycenie kosztorysowej inwestycji Wykonawca wskaże dodatkową pozycję dot. zróżnicowania kwoty za masę drewna. Cena złotych brutto podana w Formularzu Oferty (złącznik Nr 1 do SIWZ), jest ceną po odjęciu kwoty 1 124,68 zł brutto za pozyskaną masę drewna z wykonanej wycinki. Drzewo z dokonanej przez Wykonawcę wycinki staje się własnością Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa na realizację niniejszego zadania inwestycyjnego. Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do Specyfikacji Istotnych Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 90 000,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer 78 1160 2202 0000 0003 5375 2580 z dopiskiem: „Wadium na postępowanie znak: BiZP.2720-17/2020”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych; 2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) określone będą: nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta /poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 4) zawierać będzie określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 5) określona będzie kwota gwarancji/poręczenia, 6) zawierać będzie termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 7) znajdzie się: bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okrs związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 9.2, Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Powiat Lubelski - Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, 24-200 Bełżyce ul. Żeromskiego 3. 8. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 9. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18 grudnia 2020 r., do godziny 10:15.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: 1.Oświadczenie wstępne wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. W cenę oferty należy wkalkulować koszt opracowania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami. W/w geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza będzie wymagana do przedłożenia Zamawiającemu, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy i SIWZ. Cena złotych brutto podana w Formularzu Oferty, jest ceną po odjęciu kwoty 1 124,68 zł brutto za pozyskaną masę drewna z wykonanej wycinki. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 6.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, winien dołączyć do oferty, w szczególności, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.7.Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1192 z późn.zm). 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach