Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1521W W M. CIEPŁE ORAZ DROGI 1519W ŻELECHÓW – KALEŃ

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 240 570 , fax. 227 240 570
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 240 570, fax. 227 240 570
    REGON: 14976316000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1521W W M. CIEPŁE ORAZ DROGI 1519W ŻELECHÓW – KALEŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1521W W M. CIEPŁE ORAZ DROGI 1519W ŻELECHÓW – KALEŃ. ZNAK: DT.43.1.2020 2.1. Przebudowa drogi 1519W Żelechów – Kaleń 1. Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu przebudowy: drogi powiatowej nr 1519 Kaleń – Żelechów w m. Kaleń na odc. o długości 631,7 m (nawierzchnia odcinek od km 1+421,80 do km 2+053,50) w Gminie Żabia Wola Powiat Grodziski. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. śr. 4 cm, warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego śr. gr. 15 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16 P 35/50 o gr. 5 cm dla ruchu KR-3/4, warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm, utwardzonych poboczy z kruszywa łamanego kamiennego śr. gr. 23 cm, wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchniach gruntowych z kruszywa łamanym kamiennym, przełożenie zjazdu o nawierzchni z kostki betonowej i z kostki kamiennej, przebudowa zjazdów o nawierzchni asfaltowej, wymiany przepustów na zjazdach z wykonaniem robót przygotowawczych (pomiarowych, ziemnych, rozbiórkowych). 3. Roboty przygotowawcze a) Prace pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. b) Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę nawierzchni jezdni, krawężników, przepustu, zjazdów w celu regulacji wysokościowej. c) Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta jezdni, poboczy, przepustu, uzupełnienie poboczy poza częścią utwardzoną kruszywem łamanym. 4. Nawierzchnia obejmują sfrezowanie śr. gr. 4 cm istniejącej nawierzchni asfaltowej w obszarze połączenia z istniejącą nawierzchnią, wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego gr. śr. 15 cm, podbudowy z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA gr. 4 cm. 5. Pobocza zakres robót obejmuje wykonanie robót ziemnych – koryto, podbudowy i nawierzchni z kruszywem łamanym kamiennego o łącznej śr. gr. 23 cm i szer. 1 m. 6. Zjazdy zakres robot obejmuje regulacje wysokościową nawierzchni zjazdu do posesji o nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, wykonanie utwardzenia zjazdów do posesji o nawierzchni gruntowej kruszywem łamanym kamiennym o śr. gr. 15 cm, wymianę - wykonanie przepustów o średnicy 400 mm z rur PEHD na zjazdach. 7. Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji robót powinien przewidywać wykonanie frezowania nawierzchni przy utrzymaniu ruchu, natomiast wykonanie warstw podbudowy i warstwy ścieralnej cała szerokością jezdni. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów i ich utrzymania w trakcie trwania objazdów. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. 8. Warunki realizacji zamówienia Roboty wykonać zgodnie z: a) dokumentacja projektowa – rysunki wraz z przedmiarem, b) STWiOR – załącznik nr 8 do SIWZ c) obowiązującymi normami i przepisami, OST, WT-1 z 2014, WT-2 z 2014 cz. I i 2016 cz.II, 2.2. Przebudowa drogi powiatowej nr 1521W w m. Ciepłe. 1. Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 1521 Żabia Wola – Piotrkowice w m. Ciepłe, Skuły – ul. Mszczonowska w Gminie Żabia Wola, Powiat Grodziski, na odc. o długości 741,55 m w kierunki południowo-zachodnim w m. Kaleń, Ciepłe, Skuły odcinek od km 0+761,50 do km 1+483,05), 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: wzmocnionego podłoża metodą wgłębnego recyklingu istniejącej warstwy nawierzchni wraz podbudową z gruntu stabilizowanego cementem na głębokość 20 cm, wyrównania miejscowych niedoborów w powstałej warstwy przekruszem betonowym w ilości 62,4 m³, poszerzenia jezdni na łuku ( warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z przekruszu betonowego gr. 20 cm), podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 gr. 15 cm, wykonanie nawierzchni: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na głębokość śr. 3 cm (połączenia nowej nawierzchni do istniejącej ), warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16 W 35/5 o gr. 5 cm dla ruchu KR-3/4, warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm, wzmocnienia poboczy ( wzmocnienie podłoża z przekruszu betonowego gr. 16 cm, kruszywa łamanego kamiennego śr. gr. 15 cm, nawierzchni z kruszywa łamanego kamiennego gr. 8 cm, wyrównania kruszywem łamanym kamiennym o śr. gr. 7,5 cm, wzmocnienia przekruszem betonowym i regulacji wysokościowej kruszywem łamanym kamiennym gruntowych zjazdów, regulacji wysokościowej zjazdu z kostki betonowej oraz z destruktu, robót rozbiórkowych i ziemnych. 3. Roboty przygotowawcze • Prace pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. • Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę zjazdu w celu regulacji wysokościowej, • Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta poboczy, nasypu na poszerzeniu, uzupełnienie poboczy poza częścią utwardzoną kruszywem łamanym. 4. Nawierzchnia obejmuje wykonanie wzmocnionego podłoża metodą wgłębnego recyklingu istniejącej warstwy nawierzchni wraz podbudową z gruntu stabilizowanego cementem na głębokość 20 cm, wyrównania miejscowych niedoborów w powstałej warstwy przekruszem betonowym w ilości 62,4 m², poszerzenia jezdni na łuku (warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z przekruszu betonowego gr. 20 cm), podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 gr. 15 cm wykonanie nawierzchnia: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na głębokość śr. 3 cm (połączenia nowej nawierzchni do istniejącej) warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16 W 35/5 o gr. 5 cm dla ruchu KR-3/4, warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm, 5. Pobocza obejmują wykonanie ulepszonych poboczy (wzmocnienie podłoża z przekruszu betonowego gr 16 cm, podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego śr. gr. 15 cm, nawierzchni z kruszywa łamanego kamiennego śr. gr. 8 cm) 6. Zjazdy, zakres robot obejmuje regulację wysokościową nawierzchni zjazdu do posesji o nawierzchni z kostki betonowej ( wyrównanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego śr. gr. warstwy 7,5 cm), wykonanie utwardzenia zjazdów indywidualnych i publicznych kruszywem łamanym kamiennym o śr. gr. warstwy 13,5 cm, wzmocnienia podłoża przekruszem betonowym o gr. warstwy 10 cm ( dot. zjazdów o istniejącej nawierzchni gruntowej), regulacji wysokościowej zjazdu w ul. Wspólną destruktem asfaltowym z rozbiórki. 7. Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji robót powinien przewidywać wykonanie konstrukcji jezdni całą szerokością przy całkowitym zamknięciu drogi. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów i ich utrzymania w trakcie trwania objadów. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. 8. Warunki realizacji zamówienia Roboty wykonać zgodnie z: • dokumentacja projektowa – rysunki wraz z przedmiarem, • STWiOR – załącznik nr 8 do SIWZ • obowiązującymi normami i przepisami, OST, WT-1 z 2014, WT-2 z 2014 cz. I i 2016 cz.II, WT-4 2.3. Obowiązki Wykonawcy • zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). Wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. • O wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu wykonawca pisemnie powiadomi Wydział Komunikacji Powiatu Grodziskiego, Grodzisk Maz., ul. Daleka 11 z trzydniowym wyprzedzeniem. • zorganizowanie zaplecza budowy na koszt Wykonawcy – zamawiający nie wskazuje miejsca zaplecza, • ochrona mienia budowy – wykonawca ponosi odpowiedzialność za ochronę robót i za wszystkie materiały oraz urządzenia używane do wykonania robót od daty przekazania terenu budowy do daty odbioru końcowego, • doprowadzenie energii elektrycznej i wody dla potrzeb zaplecza i budowy, • uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, • zapewnienie dojazdu i dojścia pieszym do posesji oraz zapewnienie objazdu dla pojazdów na czas robót nawierzchniowych, • zawiadomienie właścicieli urządzeń podziemnych o rozpoczęciu robót i protokólarne ustalenie z właścicielami stanu technicznego tych urządzeń. W rejonie urządzeń podziemnych roboty wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. • sporządzenie planu BIOS, • sporządzenie Planu Zapewnienia Jakości, • wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim i Zamawiającemu, które powstały w wyniku wykonywanych robót przez Wykonawcę • Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu w dniu wprowadzenia na budowę Plan Zapewnienia Jakości. 2.4. Przepisy prawa Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, prawa o ruchu drogowym, o drogach publicznych, prawa budowlanego, i inne przepisy w zakresie wykonywanych prac. Wykonawca odpowiada za ochronę wszelkich instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, oraz pokryje koszty ewentualnych ich uszkodzeń w trakcie wykonywanych robót. Warunkiem rozpoczęcia robót jest zatwierdzenie BIOS i PZJ przez Inspektora Nadzoru, przedstawienie i wdrożenie zatwierdzonych projektów czasowych organizacji ruchu oraz spełnienie innych warunków zawartych w umowie. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Jeżeli Wykonawca zamierza zaoferować rozwiązanie równoważne, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 3. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano – montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie umów o pracę (zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, imię i nazwisko zatrudnionego pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 30 000 PLN Słownie: trzydzieści tysięcy PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 4 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące, wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych, w art. 22a ustawy oraz dotyczących podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia) zmienionym Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1993) oraz Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 2447), inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 9. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach