Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1480D NA ODCINKU TWARDOGÓRA – GRABOWNO WIELKIE – ETAP 2

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1480D NA ODCINKU TWARDOGÓRA – GRABOWNO WIELKIE – ETAP 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1480D na odcinku Twardogóra – Grabowno Wielkie – etap 2, na długości 1700 mb (od km 0+000 do km 1+700). 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1.2.1 Odcinek I – od km 0+000 do km 0+900 km: 1) wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym, 2) rozebranie nawierzchni dróg asfaltowych – granulacja, 3) rozebranie znaków wraz z słupkami, 4) wycinka zakrzewienia, 5) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) o grubości 15 cm – nadmiar humusu do wywiezienia i utylizacji, 6) nasyp – poszerzenia i regulacja skarpy, 7) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki MCE gr. 20 cm, 8) czyszczenie i skropienie podbudowy MCE, 9) układanie nawierzchni asfaltowej AC16W gr. 8 cm, 10) czyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltowej, 11) układanie nawierzchni asfaltowej AC11S gr. 4 cm, 12) oczyszczanie rowów wraz z profilacją, humusowaniem i obsianiem skarp, 13) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego – pobocza 15 cm, 14) montaż znaków wraz z słupkami, 15) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, 1.2.2. Odcinek II – od km 0+900 do km 1+700 km: 1) wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym, 2) rozebranie nawierzchni dróg asfaltowych – granulacja, 3) rozebranie znaków wraz z słupkami, 4) wycinka zakrzewienia, 5) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) o grubości 15 cm – nadmiar humusu do wywiezienia i utylizacji, 6) nasyp – poszerzenia i regulacja skarpy, 7) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki MCE gr. 20 cm, 8) czyszczenie i skropienie podbudowy MCE, 9) układanie nawierzchni asfaltowej AC16W gr. 8 cm, 10) czyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltowej, 11) układanie nawierzchni asfaltowej AC11S gr. 4 cm, 12) oczyszczanie rowów wraz z profilacją, humusowaniem i obsianiem skarp, 13) czyszczenie przepustu pod drogą, 14) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego – pobocza 15 cm, 15) montaż znaków wraz z słupkami, 16) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, 1.3. Wykonawca zapewni projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót w ramach wynagrodzenia określonego w § 2 umowy oraz będzie prowadzić plac budowy zgodnie z tym projektem. UWAGA: Zamawiający informuje, iż wycinka drzew została wyłączona z zakresu przedmiotu zamówienia. 1.4. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 SIWZ, 2) dokumentacji projektowej obejmującej: – Projekt budowlany (PB) – Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – Badania geotechniczne – Projekt Stałej organizacji ruchu – Uzgodnienia - Przedmiar robót – druk pomocniczy - będących załącznikami do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Sekretariat – I piętro, pokój nr 3 – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 13.5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy Nr rachunku: 81 9584 0008 2001 0011 4723 0005 tytułem: „Przetarg nieograniczony – Przebudowa drogi powiatowej nr 1480D na odcinku Twardogóra – Grabowno Wielkie – etap 2”(ZDP-DT.272.188.2019.MM-B). tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” 2.Wraz z ofertą muszą być złożone: 1)kosztorys ofertowy – jako element pomocniczy – sporządzony na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego przedmiaru robót, 2)Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 3)Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4)Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 6)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 7)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r, poz. 700 ze zm.). 8)Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium w formie kserokopii. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (sposób składania oryginałów dokumentów ustanawiających wadium określa rozdział 13 niniejszej SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach