Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1345 N odc. Lubawa – Mortęgi - granica powiatu

Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 485 468 , fax. 89 644 80 66
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie
    ul. Tadeusza Kościuszki
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 485 468, fax. 89 644 80 66
    REGON: 51085456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 1345 N odc. Lubawa – Mortęgi - granica powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania planuje się przebudowę drogi Nr 1345N od granicy miasta Lubawa do granicy Powiatu Iławskiego (msc. Kuligi). Inwestycja w ciągu DP 1345N znajduje się na terenie gminy wiejskiej Lubawa, powiat iławski. Droga spełnia parametry klasy „L”. W obrębie pasa drogowego występują sieci podziemne oraz napowietrzne nie kolidujące z inwestycją. Istniejąca nawierzchnia asfaltobetonowa szerokości zmiennej 4,00 - 5,00 m wraz ze zjazdami (nawierzchnia betonowa, gruntowa, asfaltowa) wymaga przebudowy z uwagi na jej nierówną nawierzchnię, pofałdowania oraz liczne spękania podłużne świadczące o miejscowej utracie nośności. Inwestycja ma na celu poprawę parametrów technicznych i eksploatacyjnych drogi. W ciągu nawierzchni występują koleiny oraz ubytki nawierzchni, w których tworzą się zastoiska wody. Miejscami występują zawyżone pobocza, brak krawężników oraz nieutwardzone skrzyżowania z drogami gruntowymi co powoduje zapiaszczenie jezdni. Istniejące rowy przydrożne są zamulone i zakrzaczone. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z asfaltobetonu. Na terenach niezabudowanych przewidziano poszerzenie jezdni do 6,00 m, natomiast w terenie zabudowanym w msc. Mortęgi poszerzenie do 5,50 m ze względu na istniejącą zabudowę. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano jako daszkowy, jednostronny - spadki poprzeczne należy nawiązać do istniejącej nawierzchni drogi. Zaprojektowano pobocza obustronne szerokości 1,10 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5. Przewidziano usunięcie z pasa drogowego zakrzaczeń i karp. Rowy przydrożne przeznaczono do odmulenia, oczyszczenia i odbudowania. Zjazdy na posesję w obrębie chodników należy wykonać z kostki betonowej, w dalszej części z asfaltobetonu. Wykonawca wliczy do wyceny wykonanie zjazdów gruntowych na pola i drogi, utwardzonych na posesje nienaniesionych w dokumentacji a przynależnych i niezbędnych do obsługi działki/posesji w miejscach widocznych w terenie. Wykonawca wliczy do wyceny wykonanie (początek odcinka C-D) po obu stronach jezdni ścieku przykrawężnikowego (około 20,00 mb z każdej strony) w celu sprawniejszego odprowadzenia wody opadowej do poprzecznego rowu oraz wliczy obrukowanie skarp przy przepuście. Na całej długości przebudowywanej drogi zaprojektowano oznakowanie poziome i pionowe. Zaprojektowano oświetlenie wraz z dodatkowym oznaczeniem elementami odblaskowymi przejścia dla pieszych. Zakres zamówienia dla odcinka „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1345 N odc. Lubawa – Mortęgi - granica powiatu„ na dł. około 3784,00 mb obejmuje: a) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami: • uzyskanie akceptacji czasowej organizacji ruchu przez Starostę iławskiego w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Iławie, ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót; b) zawiadomienie gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia prac podając przy zgłoszeniu nr uzgodnienia oraz przestrzeganie przez wykonawcę/podwykonawcę warunków uzgodnienia. Po zakończeniu prac zgłosić do odbioru. c) roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe; d) roboty ziemne; e) odwodnienie pasa drogowego (przebudowa nie zmienia układu spływu wód deszczowych, powierzchniowo do istniejącego systemu odwodnienia w postaci wpustów ulicznych w msc. Mortęgi i istniejących rowów drogowych, które należy odbudować, oczyścić) f) wykonanie poszerzenia jezdni ( w terenie niezabudowanym poszerzenie do 6,00 m, w terenie zabudowanym w msc. Mortęgi poszerzenie do 5,50 m) g) elementy ulic – wbudowanie krawężnika, obrzeża; h) wbudowanie podbudowy oraz w-wy odsączającej; i) ułożenie nawierzchni mineralno-bitumicznej oraz z kostki betonowej; j) wbudowanie i remont przepustów rurowych pod zjazdami; k) roboty wykończeniowe; l) obustronna ścinka poboczy wraz z formowaniem poboczy z kruszywa m) oświetlenie przejścia dla pieszych n) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: oznakowanie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem o) stałą obsługę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego p) zamieszczenie na początku i na końcu realizowanego zadania tablic informacyjnych (treść uzgodnić z Zamawiającym) Szczegółowy zakres robót stanowi załączona do SIWZ: dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz pomocniczo przedmiar robót. Roboty będące przedmiotem zamówienia nie wymagają pozwolenia na budowę – wymagają zgłoszenia właściwemu organowi administracji arch,.-bud. (w posiadaniu Zamawiającego). Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w swojej ofercie części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając załącznik nr 5 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: a) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, Bank BGŻ S.A. Oddział w Iławie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0167 0730, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) Gwarancji bankowej d) Gwarancji ubezpieczeniowej e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt b)-e)) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 4 (pn - pt. 07:00-15:00) 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) wskazywać beneficjenta gwarancji, tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, b) wskazywać Wykonawcę, czyli zleceniodawcę gwarancji c) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), d) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), e) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), f) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: - gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.) g) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia treść gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winna zawierać zapis, iż „dokument zabezpiecza ofertę złożoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”. W dokumencie winni być wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie składający ofertę, a w przypadku gdy nie jest to możliwe zapis winien brzmieć: dokument zabezpiecza ofertę złożoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bez podania ich nazw”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument z którego będzie wynikać oddanie do dyspozycji Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego. 3. Pełnomocnictwo jeżeli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana w dokumentach rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach