Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1113W Bukówno – Czarnocin – Grotki od km 5+900 do km 6+420

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-800 Białobrzegi, Kościelna 109
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 613 23 38 , fax. 48 613 23 38
  • Data zamieszczenia: 2023-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach
    Kościelna 109
    26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
    tel. 48 613 23 38, fax. 48 613 23 38
    REGON: 670230824
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1113W Bukówno – Czarnocin – Grotki od km 5+900 do km 6+420
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1113W Bukówno – Czarnocin - Grotki na odcinku od km 5 + 900 do km 6+420”. Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 520,00 m, karczowanie krzaków 1200,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni w miejscach utraty nośności 52,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC8S 2664,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA AC11W o śr. gr. 3cm 204,48,00t., frezowanie korekcyjne do 3cm 136,32m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 6szt/36,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 12,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 1040,00m2, oczyszczenie rowów 980,00m, przestawienie oznakowania pionowego 3szt.52, ustawienie barier SP04 32,00m, wykonanie zjazdów z kruszywa 0/31,mm o gr. 15cm 72,00m2,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. nr: 86 1500 1647 1216 4005 2188 0000 z adnotacją „wadium – postępowanie PZDP.271.13.2023”.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu z wadium.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie lub odbudowie lub budowie drogi, o wartości co najmniej 500.000,00zł brutto.b) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia, kierownikiem robót w specjalnościdrogowej, pełniącym jednocześnie funkcję kierownika budowy, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowew kierowaniu budową (licząc wstecz od terminu składania ofert), a także posiadającym uprawnienia do wykonywaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiającewykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów) powinien wynikać:a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego;b) Sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówieniac) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach