Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej – ul. Dolnej w Tychowie

Gmina Tychowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-220 Tychowo, Bobolicka 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943115130 , fax. 943115566
  • Data zamieszczenia: 2022-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tychowo
    Bobolicka 17
    78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943115130, fax. 943115566
    REGON: 330920506
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tychowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej – ul. Dolnej w Tychowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej - ul. Dolnej w Tychowie. Inwestycja polega na przebudowie drogi gminnej publicznej nr 345223Z stanowiącej fragment ul. Dolnej od ul. Szczecineckiej do oczyszczalni ścieków w Tychowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) budowę drogi gminnej klasy D;2) przebudowę wlotu skrzyżowania projektowanej drogi z ul. Szczecinecką (drogą powiatową 1184Z);3) budowę chodnika wzdłuż ul. Dolnej od ul. Szczecineckiej do km 0+663 oraz dobudowę chodnika wzdłuż ul. Szczecineckiej (drogi powiatowej 1184Z) od ul. Kochanowskiego do ul. Dolnej;4) budowę oświetlenia ul. Dolnej od ul. Szczecineckiej do oczyszczalni ścieków w Tychowie oraz ul. Szczecineckiej (drogi powiatowej 1184Z) od ul. Kochanowskiego do ul. Dolnej jak również ul. Dolnej w zakresie działek 572/136 i 572/145;5) przebudowę przejazdu kolejowo-drogowego na przecięciu ul. Dolnej z linią kolejową 404 Szczecinek - Kołobrzeg;6) wydłużenie wylotu kanalizacji deszczowej w km 0+543, wraz z przebudową istniejącego wylotu kanalizacji;7) zapewnienie prawidłowego odwodnienia przebudowywanej drogi;8) zapewnienie prawidłowego odwodnienia terenu inwestycji;9) przebudowę istniejących sieci kolidujących z przebudowywaną drogą;10) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;11) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z przebudowywaną drogą.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy oraz w dokumentacji projektowej, w tym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 30 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem przedmiotowego postępowania.3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.5. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: nr konta: 10 8562 0007 0050 0050 2000 01706. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania wykonawcy ofertą, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.7. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium – zgodnie z przepisami ustawy.8. Treść gwarancji wadialnej powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia;3) kwotę gwarancji/poręczenia;4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 425 000,00 zł zł;2) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że:a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi lub innego obiektu budowlanego z kostki betonowej lub brukowej o powierzchni co najmniej 500 m2 każda - zamawiający zastrzega, że nie jest dopuszczalna łączna ocena spełnienia tego warunku, tzn. że co najmniej 2 ww. roboty budowlane musi wykonać jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca,b) dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) oraz uprawnienia* budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania,c) dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót instalacji elektrycznej, posiadającą co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) oraz uprawnienia budowlane* do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania.Warunki dotyczące dysponowania ww. osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zostaną uznane za spełnione również wtedy, gdy wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która łącznie posiadać będzie wymagane uprawnienia oraz doświadczenie dla kilku tych osób. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania przez wykonawcę wymaganego doświadczenia zawodowego ww. osób poprzez sumowanie doświadczenia z kilku wykonanych zamówień przez tą osobę w tym samym okresie.*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia? lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach