Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 283004P Pomarzany – Kamieniec ETAP II (odcinek od skrzyżowania z drogą gminną nr 283007P do Kamieńca – km 0+929,15 – 1+529,15)

Gmina Kłecko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-270 Kłecko, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614270125 , fax. 614270221
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłecko
    ul. Dworcowa 14
    62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie
    tel. 614270125, fax. 614270221
    REGON: 63125946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 283004P Pomarzany – Kamieniec ETAP II (odcinek od skrzyżowania z drogą gminną nr 283007P do Kamieńca – km 0+929,15 – 1+529,15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej nr 283004P Pomarzany – Kamieniec ETAP II (odcinek od skrzyżowania z drogą gminną nr 283007P do Kamieńca – km 0+929,15 – 1+529,15). 2) W miejscu planowanej przebudowy znajduje się obecnie droga umocniona częściowo kruszywem kamiennym oraz żużlem wielkopiecowym. Na znacznym odcinku droga posiada nawierzchnię umocnioną z brukowca. Wzdłuż drogi, poza pasem drogowym znajdują się pola uprawne. Ze względu na wieloletnie użytkowanie przebieg drogi jest bardzo zróżnicowany. Projektowana przebudowa drogi Pomarzany – Kamieniec według etapu drugiego, dotyczy odcinka od istniejącej nawierzchni asfaltowej w Kamieńcu (skrzyżowanie z drogą gminną nr 283007P, zrealizowane według etapu I w 2018 r.) w kierunku centrum wsi Kamieniec, o łącznej długości 600 metrów (km 0+929,15 – 1+529,15). Drogę zaprojektowano w technologii z betonu asfaltowego, o szerokości nawierzchni 4,5 metra. Mając na uwadze poruszanie się tą drogą sprzętu rolniczego, zaprojektowano tzw. obustronną mijankę, na długości 25 metrów. W miejscach gdzie zastosowane zostaną mijanki szerokość jezdni wynosić będzie 6,5 m. Odwodnienie projektowanej drogi odbywać będzie się na przyległy teren (w obrębie pasa drogowego) dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym. Ze względu na wyniesienie niwelety znaczna ilość wód opadowych spłynie poza pobocze na powstałe niecki. W miejscach szczególnie dużego gromadzenia wód opadowych (łuki drogi oraz załamania wklęsłe łuków pionowych) planuje się wykonanie rowów odparowujących (przydrożnych) głębokości 60 cm. Ponadto zaplanowano wymianę istniejącego przepustu pod drogą gminną wraz ze studnią drenarską, oraz montaż obustronnych barier ochronnych o długości 20 metrów każda. Projekt przewiduje wykonanie nawierzchni zjazdów na grunty rolne, z destruktu asfaltowego o wymiarach 6,0 x 1,5 metra w ilości 10 szt. Przekrój poprzeczny przebudowanej drogi: - szerokość jezdni – 4,5 m - pochylenie jezdni – daszkowe 2% - pobocze umocnione kruszywem łamanym szer. 0,50 m – pochylenie 8% + pobocze gruntowe 0,25 cm Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. 4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego twardego frakcji 0/31,5 mm – warstwa górna grubości 8 cm - podbudowa z kruszywa łamanego twardego frakcji 0/63 mm – warstwa dolna grubości 15 cm - warstwa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności powyżej 8 m/dobę grub. 10 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 9065 0006 0070 0700 0130 0002 z dopiskiem: „wadium – dotyczy postępowania ……………………………….. nr …………….”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5) Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, c) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w innej formie niż w pieniądzu, d) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie; e) oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – jeżeli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach