Gmina Przechlewo ogłasza przetarg
- Adres: 77-320 Przechlewo, Człuchowska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598334301 , fax. 598334631
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przechlewo
Człuchowska 26
77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
tel. 598334301, fax. 598334631
REGON: 77097969000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 222007G Dąbrowa Łubianka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 222007G na odcinku Dąbrowa Łubianka. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 07.02.2019 rok. Zakres robót obejmuje: • przebudowę drogi na odcinku długości sumarycznej 4 139,38 m, • wykonanie nawierzchni jezdni z płyt typu JOMB na długości 3 743,24 m, • wykonanie mijanek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, • wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej o szerokości 4,20 m na długości 396,14 m, • wykonanie nowego połączenia z drogą powiatową o nawierzchni bitumicznej, • wykonanie poboczy, • wykonanie zjazdów na przyległe posesje, • przebudowa połączenia z drogą powiatową. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy. 4. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, b) opracowania projektu organizacji ruchu (oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym) i uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego, c) realizacji robót w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego projekt budowlany po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy; d) prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych; e) wykonywania obmiarów ilości wykonanych robót; f) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami; g) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Projekcie Budowlanym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinni wskazać w ofercie zakres robót, które będą wykonywać podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego, Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości, okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę, przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. 8. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wizję lokalną obejmującą teren przedsięwzięcia i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców na ich własną odpowiedzialność i ryzyko oraz uzyskanie wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy Wykonawcy przeprowadzą samodzielnie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją terenu przedsięwzięcia ponosi Wykonawca. 9. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art.30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W projekcie budowlanym, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w przedmiarze robót do przywołanych norm , technicznych systemów odniesienia oraz nazw własnych dodaje się zdanie „dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym”.10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty ogólnobudowlane. 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 11 ust. 1 pkt 12 Umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wykaz wycenionych prac Załącznik nr 1a 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ) 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 4. Kosztorys ofertowy 5. Pełnomocnictwa osoby/osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy lub do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (i zawarcia umowy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W 2024 ROKU
Dodano: 2024-03-14 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Bór, Łączki oraz Sierakowice w Gminie Sierakowice
Dodano: 2024-02-13 - Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Klukowa Huta, Niesiołowice, Pierszczewo, Zgorzałe, Czaple, Nowa Wieś, Szczukowo i Stężyca na terenie gminy Stężyca.
Dodano: 2024-02-02 - „Budowa dróg gminnych ul. Bahdaja i ul. Gombrowicza z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Suchy Dwór, Gm. Kosakowo”
Dodano: 2024-02-01 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg gminnych na terenie gminy Żukowo
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa przejść dla pieszych na drogach gminnych w miejscowości Kowale
Dodano: 2023-12-11 - Cz.1Przebud. drogi powiat. nr2624GChociński Młyn Charzykowy na odc. Charzykowy Małe SwornegacieCz.2Rozbudowa drogi powiat. nr2624G na odc.od km 3+770,00 do km 4+003,71 oraz od km6+235 do km6+528,52
Dodano: 2023-12-05 - Modernizacja sieci drogowej w Brusach
Dodano: 2023-11-24 - Remont ulicy Magnackiej w Kowalach
Dodano: 2023-11-21 - Budowa dróg dla pieszych z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-11-13