Gmina Nidzica ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
- Data zamieszczenia: 2019-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
Plac Wolności 1
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
REGON: 51074364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nidzica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej nr 190566N (ul. Dubieńska), nr 190522N (ul. Łąkowa) i nr 190589N (ul. Długa) w Nidzicy”, „Przebudowa drogi gminnej nr 190531N (ul. Nowa) i nr 190504N (ul. Bema) w Nidzicy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1) „Przebudowę drogi gminnej nr 190566N (ul. Dubieńska), nr 190522N (ul. Łąkowa) i nr 190589N (ul. Długa) w Nidzicy”, 2) „Przebudowę drogi gminnej nr 190531N (ul. Nowa) i nr 190504N (ul. Bema) w Nidzicy”. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zadań określają: przedmiary robót, projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt umowy, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, specyfikacjami technicznymi odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a Pzp): 1. Przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego Podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych za wyjątkiem operatorów maszyn i urządzeń. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w tym zakresie nie wymaga innych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy załączyć sporządzone w języku polskim, następujące załączniki: 1) Kosztorysy ofertowe (złożone w oryginale) sporządzone na podstawie przedstawionych przedmiarów robót, stanowiących załączniki do SIWZ, 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do Oferty, odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań wymienionych w przedmiocie zamówienia, 3) Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa, 4) Zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej (oryginał).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kałwągi od drogi powiatowej nr 1981N”
Dodano: 2024-02-07 - Wykonywanie napraw jezdni i chodników i innych nawierzchni utwardzonych po usuwanych przez Zamawiającego awariach rurociągów wodociągowych i kanalizacyjnych, remontach takich rurociągów
Dodano: 2024-02-06 - Przebudowa oświetlenia aleja 1 Maja
Dodano: 2022-09-05 - Rozbudowa sieci wodociągowej Piwnice Wielkie -Wielbark
Dodano: 2021-10-08 - Przebudowa drogi gminnej nr 152008N na odcinku Ględy - Trokajny, Gmina Łukta
Dodano: 2021-05-31 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej Napiwoda Wikno – zad. 1
Dodano: 2021-01-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 152008N na odcinku Ględy - Trokajny, Gmina Łukta
Dodano: 2020-12-28 - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej Napiwoda Wikno – zad. 1”.
Dodano: 2020-11-25 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej Napiwoda Wikno – zad. 2
Dodano: 2020-10-01 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sawity
Dodano: 2020-08-27