Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko ogłasza przetarg
- Adres: 32-120 Nowe Brzesko, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 385-20-94 , fax. 12 385 03 55
- Data zamieszczenia: 2019-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko
ul. Krakowska 44
32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie
tel. 12 385-20-94, fax. 12 385 03 55
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej nr 160686K w km 0+008,66 – 0+431,70 w miejscowości Nowe Brzesko i Hebdów, gm. Nowe Brzesko, pow. proszowicki” w ramach Funduszu Dróg Samorządowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamierzeniem budowlanym objęta jest przebudowa drogi gminnej nr 160686K ulica Wesoła w zakresie nawierzchni drogowej i chodnika oraz kanalizacji deszczowej i oświetlenia na odcinku od stacji uzdatniania wody do skrzyżowania z ul. Nowy Rynek w miejscowości Nowe Brzesko. Zadanie realizowane jest w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. -Jezdnia drogowa • szerokość mb 6,00 • długość odcinka mb 423,04 • nawierzchnia z kostki brukowej bezfazowej przemysłowej gr. 14 cm -Chodnik • szerokość mb 1,22 – 3,83 • długość – strona północna mb 423,04, strona południowa mb 340,15 • nawierzchnia z kostki brukowej bezfazowej gr 10 cm - Ściek przykrawężnikowy • na całej długości (obustronny) prefabrykat betonowy szer. 24,5 cm – mb 846,08 -Kanalizacja deszczowa • kanał deszczowy PP400 SN10 mb 252,64 • przykanaliki (podejście do studni wodonościekowych) PP200 SN10 mb 79,16 – studni 26 • studnie rewizyjne betonowe DN1000 szt. 13 • studnie rewizyjne betonowe DN500 szt. 26 -Oświetlenie uliczne • lampy parkowe szt. 26 • kanał YAKXS 4x35 mm2 mb 685/mb 789 • rura osłonowa DVK 50 mb 760 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały o urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów techniczno–użytkowych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wskazanie (o ile nastąpiło w opisie przedmiotu zamówienia) znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy traktować wyłącznie jako przykładowe z możliwością zastosowania materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych, użytkowych, funkcjonalnych, jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne materiałów i urządzeń są parametrami minimalnymi. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje się wyrazy „lub równoważne”. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy,w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) związanych z wykonaniem robót drogowych (w szczególności: roboty ziemne, podbudowy, nawierzchni utrwalanie poboczy) 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (y.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28 października 2019 r. do godz. 12:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju 02 8517 0007 0050 0560 4556 0007; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na dzienniku podawczym. Zaleca się kopie poświadczoną za zgodność z oryginałem wnoszonego wadium dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-04-02 - Modernizacja dróg w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice
Dodano: 2024-03-27 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Powiecie Chrzanowskim
Dodano: 2024-03-12 - „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Nawojowej i Żeleźnikowej Wielkiej”
Dodano: 2024-03-11 - Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu dąbrowskiego poprzez likwidację zaniżeń nawierzchni jezdni na przepustach oraz likwidację przełomów
Dodano: 2024-03-07 - Zró roz Gm Rz po roz inf ed i dr z podz na dwie części: 1. Bud b przed i żł wr z nie infr w m. Bor, gm Rze-et I 2. Roz dr g nr K st ul Ziel w Rze km 000 - 0+897 z ośw i odw or zab ist inf tech
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-02-12 - Remont ogólnodostępnego parkingu wraz z utwardzeniem terenu, remontem kanalizacji opadowej oraz budową fragmentu ogrodzenia w msc. Łętownia
Dodano: 2023-11-22 - Modernizacja kompleksu sportowego wraz z boiskiem sportowym w miejscowości Lubień
Dodano: 2023-10-06 - „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Gromnik” Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2023-09-26