Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 110557R Gać - Ostrów w km 1+850 do 2+685 w miejscowości Gać

Gmina Gać ogłasza przetarg

  • Adres: 37-207 Gać, Gać
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 411 429 , fax. 166 411 429
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gać
    Gać 275
    37-207 Gać, woj. podkarpackie
    tel. 166 411 429, fax. 166 411 429
    REGON: 65090064800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 110557R Gać - Ostrów w km 1+850 do 2+685 w miejscowości Gać
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania dotyczące zakresu prac: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 110557R Gać – Ostrów w km 1+850 do 2+685 w miejscowości Gać”. Droga zlokalizowana jest w granicach administracyjnych gminy Gać, na obszarze powiatu przeworskiego i stanowi dojazd do zabudowy mieszkaniowej, zagrodowej oraz do pól. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich koniecznych prac, które doprowadzą do osiągnięcia rezultatu opisanego w Załącznikach nr 10, 11 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; rozebranie przepustów; rozebranie podbudowy, b. Roboty ziemne: prace ziemne koparką; oczyszczanie poboczy i rowów; wyprofilowanie skarp, c. Poszerzenia jezdni: warstwy odsączające (mechaniczne zagęszczenie); podbudowy dróg, d. Utwardzenie poboczy: podbudowy z kruszyw; pospółka; warstwa górna; utwardzenie poboczy tłuczniem, e. Nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; wzmocnienie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami; położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych; warstwa asfaltowa wiążąca; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych; warstwa asfaltowa ścieralna; rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, f. Odwodnienie: przepusty rurowe pod zjazdami; studnie rewizyjne z kręgów betonowych; rurociągi z rur żelbetowych; studzienki ściekowe z gotowych elementów, g. Oznakowanie: pionowe znaki drogowe, h. Przebudowa skrzyżowania: roboty ziemne wykonane koparkami; warstwy odsączające (mechaniczne zagęszczenie); podbudowy z kruszyw naturalnych, łamanych; wzmocnienie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych żwirowo-piaskowych; warstwa asfaltowa wiążąca; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych; warstwa asfaltowa ścieralna, i. Elementy bezpieczeństwa ruchu: montaż barier ochronnych stalowych, jednostronnych; oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową; montaż luster drogowych. Podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi: • Klasa drogi – D • Prędkość projektowa 30 km/h • Nośność nawierzchni – 100 kN/oś, • Kategoria ruchu KR1 • Przekrój jednojezdniowy • Szerokość jezdni 1x3,5m, 1x4,0m, 1x4,8m • Pobocze utwardzone 2x0,75m • Odwodnienie powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych oraz kanalizacji deszczowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz Specyfikacjach Technicznych Odbioru i Wykonania Robót stanowiących załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zestawienie sporządzone na podstawie przedmiaru robót, które będzie kalkulacją ceny złożonej oferty – kosztorys ofertowy. Wymagania w zakresie dokumentacji powykonawczej: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac - operatu geodezyjnego dla całego zamierzenia inwestycyjnego. Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (podczas odbioru końcowego robót) w 2 egz., w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zawłaszcza: 1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości), 2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana). Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 – roboty budowlane 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233120-6 – roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 – roboty drogowe 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. W wypadku skierowania do Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń związanych ze szkodami, o których mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany będzie do zadośćuczynienia tym roszczeniom w taki sposób, by zwolnić Zamawiającego od jakiejkolwiek odpowiedzialności, a w wypadku skierowania sprawy na drogę sądową przeciwko Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany będzie wstąpić do postępowania w sprawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łańcucie Oddział w Gaci Nr 41 9177 1018 2003 2000 0619 0004 W tytule przelewu – „przetarg przebudowa drogi Gać-Ostrów” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b. 10. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w danym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Kosztorys ofertowy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wnioskodawcy przez osoby do tego upełnomocnione, d) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ, e) Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach