Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 108577L Gościeradów – Zaborze – Mniszek” na dł. 0,75 km

Gmina Gościeradów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-275 Gościeradów, Gościeradów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 381 105 , fax. 158 381 140
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościeradów
    Gościeradów 61
    23-275 Gościeradów, woj. lubelskie
    tel. 158 381 105, fax. 158 381 140
    REGON: 83040964300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.goscieradow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 108577L Gościeradów – Zaborze – Mniszek” na dł. 0,75 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 108577L Gościeradów – Zaborze – Mniszek” na odc. od km 0+000,00 do km 0+750,00 (dł. 0,75 km). Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe a. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,75 km, b. frezowanie korekcyjne ok. 20% nawierzchni asfaltowych – 825,00 m2, c. demontaż znaków drogowych - 7 szt., 2) Roboty ziemne – korytowanie a. wykonanie koryta dla nawierzchni zjazdów i poboczy – 112,50 m3, 3) Nawierzchnia - droga gminna: a. mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych z bitumu – 4207,50 m2, b. skropienie nawierzchni drogowych asfaltem – 4207,50 m2, c. wykonanie warstwy wyrównawczej AC 16 W 50/70, gr. warstwy gr. 3,00 cm – 4207,50 m2 d. mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych z bitumu – 4207,50 m2, e. skropienie nawierzchni drogowych asfaltem – 4207,50 m2, f. wykonanie warstwy wiążącej AC 16 W 50/70 gr. w-wy 4cm – 4207,50 m2, g. mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych z bitumu – 4207,50 m2, h. skropienie nawierzchni drogowych asfaltem – 4207,50 m2, i. wykonanie warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70, gr. warstwy gr. 4,00 cm – 4207,50 m2, 4) Nawierzchnia - Pobocza i zjazdy z kruszywa a. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1 125,00 m2, b. warstwy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. w-wy 10cm – 1125,00 m2, 5) Oznakowanie pionowe - wykonanie pionowych znaków drogowych (słupki + tablice) – 21 (19) kpl. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, uproszczona dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załącznik nr 1a -1c do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć także następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zadania (jeżeli dotyczy). 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach