Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 010324C Zalesie – Stary Sumin od km 0+000 do km 0+990 w gminie Cekcyn

GMINA CEKCYN ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 3347550 , fax. (052) 3347580
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CEKCYN
    ul. Szkolna 2
    89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 3347550, fax. (052) 3347580
    REGON: 09235110400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 010324C Zalesie – Stary Sumin od km 0+000 do km 0+990 w gminie Cekcyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 010324C Zalesie – Stary Sumin od km 0+000 do km 0+990 w gminie Cekcyn. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Roboty drogowe obejmują: - roboty przygotowawcze (zdjęcie humusu, rozbiórki istniejących nawierzchni), - roboty ziemne, w tym regulacja skarp, - przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni z jej miejscowym poszerzeniem i budową mijanek, - wykonanie konstrukcji zjazdów indywidualnych, - uporządkowanie terenu przyległego. 2) Parametry techniczne: - klasa funkcjonalno – techniczna – D (dojazdowa) - kategoria administracyjna – gminna - kategoria obciążenia ruchem – KR 1 - długość drogi – 990 m - przekrój – drogowy 1x1 - szerokość pasa ruchu – 3,50 m - szerokość pobocza gruntowego – 0,50 m 3) Zakres rzeczowy: - przebudowa jezdni – 3.488,00 m2 - poszerzenie jedni – 232,00 m2 - budowa mijanek – 2 szt. – 84.00 m2 - pobocza – 1173,00 m2 - przebudowa zjazdów – 17 szt. – 108 m2 4) Konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdów oraz wykonanie poszerzeń i mijanek: - 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 20 cm – podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5 mm - 15 cm – podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa - podłoże G4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem. 5) Rozwiązania w planie. W ramach przedsięwzięcia należy przebudować istniejącą nawierzchnię drogi gminnej na odcinku od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1024C) do km 0+990. drogę należy przebudować do szerokości 3,50 m i wykonać z betonu asfaltowego. Prace należy wykonać w zakresie podanym w planie sytuacyjno – wysokościowym. Przebudowaną drogę należy wyposażyć w miejscowe poszerzenia i mijanki do szerokości 1,5 m i długości 25 m. 6) Rozwiązania wysokościowe Niweletę drogi dostosowano do rzędnych istniejącego terenu, przy zachowaniu płynności włączeń w istniejący układ drogowy oraz uzyskania optymalnego ekonomicznie zakresu remontu jezdni. Maksymalne pochylenia projektowanej niwelety drogi zawierają się w przedziale 0,22 – 6,09 %. Spadek poprzeczny jezdni jest jednostronny, a jego kierunek zmienny. wartość spadków poprzecznych wynosi 2%. 7) Odwodnienie. Odwodnienie drogi zaprojektowano w sposób powierzchniowy poprzez zastosowanie spadków podłużnych i poprzecznych na istniejący teren pasa drogowego. 8) Organizacja ruchu. Projektowana droga będzie oznakowana znakami pionowymi i poziomymi. Na odcinku od km 0+252 do km 0+320 zaprojektowano barierę drogową U-14a w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu pojazdów ze względu na wyniesienie drogi ponad 1,5 m ponad teren sąsiedni (na nasypie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, pok. nr 27 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Koronowo O/Cekcyn Nr 85 8144 0005 2007 0070 0245 0006. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści powyższego zobowiązania lub innego dokumentu musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach