Przetargi.pl
„Przebudowa Domu Polskiego – dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych”.

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    al. Piasta 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
    REGON: 52544100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa Domu Polskiego – dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot inwestycji. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu Domu Polskiego w Złotowie do wymogów zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego. 2. Istniejący stan zainwestowania działki z omówieniem przewidywanych zmian. Przedmiotem inwestycji jest istniejący, użytkowany jako obiekt hotelowy, restauracyjny i biurowy budynek Domu Polskiego w Złotowie. Budynek objęty jest ochroną konserwatorską przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod numerem A-802 z dnia 16 grudnia 1998 r. Budynek wolnostojący, elewacją frontową zwrócony w kierunku południowo-wschodnim, tj. Placu 31 Stycznia. Po stronie południowo-zachodniej przylega do niego nowo wznoszony budynek galerii handlowej. Po stronie północno-wschodniej wznosi się niewielki budynek mieszkalny. Budynek Domu Polskiego wzniesiony został na rzucie zbliżonym do litery „L”. Do budynku frontowego o kształcie trapezu, od północy przylega wydłużona prostokątna oficyna. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Budynek frontowy dwukondygnacyjny z dodatkową kondygnacją użytkowego poddasza, nakryty wysokim, niesymetrycznym w przekroju dachem dwuspadowym. Nad całością dominuje nadbudowa nad przybudówką wschodnią, którą stanowi kwadratowa wieża. Oficyna niższa dwukondygnacyjna nakryta niskim dachem jednospadowym. Po II wojnie światowej budynek przeszedł na własność Skarbu Państwa i do 1997 r. był wykorzystywany na potrzeby biurowe różnego typu instytucji oświatowych. W chwili obecnej na terenie budynku funkcjonuje hotel i restauracja, oraz część biurowa. 3. Charakterystyka inwestycji. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu Domu Polskiego w Złotowie do wymogów zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego poprzez wypełnienie zaleceń ekspertyzy Ppoż zatwierdzonej przez WUOZ w Poznaniu i WKPSP w Poznaniu: - wykonanie instalacji SSP, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, - wykonanie instalacji odgromowej, - zamontowanie w niektórych drzwiach samozamykaczy i uszczelek, - pomalowanie konstrukcji i elementów drewnianych klatki schodowej lakierem o odporności ogniowej. UWAGA: 1. Opracowany Projekt budowlany, oprócz elementów związanych z dostosowaniem obiektu Domu Polskiego do wymogów zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego zawiera elementy: renowacji elewacji frontowej i bocznej, a także wymiany pokrycia dachu części frontowej. Ze względu na ograniczoność środków finansowych na obecnym etapie roboty niezwiązane z dostosowaniem obiektu Domu Polskiego do wymogów zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego NIE BĘDĄ WYKONYWANE (zakres zamówienia nie obejmuje tych robót) 2. Załączony HARMONOGRAM REALIZACYJNY został uzgodniony z użytkownikami obiektu (restauracja z funkcją hotelową i pomieszczenia biurowe). Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięć czasowych w harmonogramie, warunkując je wcześniejszymi uzgodnieniami z użytkownikami obiektu. Zmiany muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. 4. Opis przedmiotu zamówienia: Rozdział I. Opis techniczny Obiekt składa się z dwóch części, które stanowią: • budynek frontowy - część A; • oficyna - część B. Budynek posiada następujące parametry użytkowe - liczbowe: • powierzchnia zabudowy - 202,5 m2; • powierzchnia całkowita - 629,08 m2; • kubatura - 2020 m3; • liczba kondygnacji: kondygnacji nadziemnych – 2 (seg. B) / 3 ( seg. A); kondygnacji podziemnych - 1; • wysokość obiektu - 16.6 m (A-budynek ), - 10,4 m (B-budynek ). Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Załączony przedmiar robót jest jednym z dokumentów pomocniczych służących do sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach