Gmina Boguchwała ogłasza przetarg
- Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
Suszyckich 33
36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
REGON: 69058200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Domu Kultury w Boguchwale – Poprawa stanu technicznego i funkcjonalnego obiektu – Centrum Rozwoju Społecznego, w ramach projektu pn.: „Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Kultury w Boguchwale – poprawa stanu technicznego i funkcjonalnego obiektu. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Kolejowej 15a w Boguchwale, na dz. nr ewid. 760/23, usytuowany wzdłuż zachodniej granicy terenu. Obiekt pełnił w przeszłości funkcje kulturalne i biurowe jako tzw. Dom Ludowy. Obecnie użytkowana jest jedynie część związana z działalnością OSP – pomieszczenia remizy. Jest to obiekt o prostej bryle, dwukondygnacyjny, z nieużytkowym poddaszem i z częściowym podpiwniczeniem od strony południowej, pokryty dachem dwuspadowym, a nad częścią budynku występuje stropodach pełny. Budynek wzniesiony metodą tradycyjną i częściowo uprzemysłowioną (stropy kanałowe, dźwigary stalowe nad częścią północną). Wymiary budynku to: 19,93 m x 54,85 m, wysokość 8,30 m. Powierzchnia zabudowy wynosi 845,98 m2, projektowana powierzchnia użytkowa wynosi 1343,53 m2, projetowana kubatura 7591,00 m3. W ramach przedmiotowego zadania zaprojektowano przebudowę istniejącego budynku Domu Kultury wraz z instalacjami wewnętrznymi i częściową przebudowę wewnętrznego układu komunikacyjnego. Roboty związane z przebudową polegać będą między innymi na: robotach demontażowych (m.in. demontaż ścian wewnętrznych nośnych i działowych oraz stropów w nie-zbędnym zakresie, demontaż okien i drzwi, powiększenie niektórych otworów okiennych i drzwiowych), przebudowie ścian wewnętrznych, zamurowaniu niektórych otworów okiennych i drzwiowych, wykonaniu schodów wyrównawczych i pochylni na piętrze, wykonaniu termoizolacji ścian i stropodachu płaskiego, robotach demontażowych instalacji oraz wykonaniu nowych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, c.o, gazowej, elektrycznej, teletechnicznej, monitoringu wizyjnego. Przewiduje się wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych w lekkiej obudowie. Zaplanowano wymianę pokrycia dachowego (blacha trapezowa, papa termozgrzewalna), wymianę ślusarki drzwiowej i okiennej oraz nowe wyprawy elewacyjne. W ramach robót zaplanowano także wykonanie obudowy oraz dostawę i montaż platformy podnośnikowej wewnętrznej, a także schodołaz dla osób poruszających się na wózkach. Przewidziano roboty wykończeniowe: tynkowanie ścian, gładź gipsowa, malowanie, wykonanie posadzek, sufitów podwieszanych w sali wielofunkcyjnej i węzłach sanitarnych, montaż ścianek laminowanych, wykonanie nowych balustrad. W ramach robót zewnętrznych instalacyjnych przewiduje się: przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami rewizyjnymi, likwidację podziemnego osadnika betonowego, przebudowę separatora tłuszczów. W ramach zagospodarowania terenu przewiduje się: budowę tarasu, schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych, likwidację chodnika wzdłuż sali wielofunkcyjnej, przebudowę placu parkingowego i wykonanie nowych nawierzchni z kostki na placach utwardzonych UWAGA: Z uwagi na prowadzenie robót w obiekcie, gdzie funkcjonuje remiza OSP, należy uwzględnić konieczność zapewnienia dojścia do obiektu od strony południowo-wschodniej oraz swobodny dostęp do garażu wozów strażackich, a także prowadzenie robót pozwalające na pracę jednostki OSP i zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom budynku. Prace remontowe w po-mieszczeniach, w których funkcjonuje remiza należy wykonać w ciągu dwóch miesięcy w ter-minie wcześniej uzgodnionym z Komendantem Ochotniczej Straży Pożarnej w Boguchwale Biorąc pod uwagę fakt, że prace modernizacyjne w obrębie konstrukcji dachu mogłyby zagrażać gatunkom chronionym siedlisk ptaków i nietoperzy, których konieczność ochrony wynika z ustawy o ochronie przyrody dlatego prace związane z realizacją projektu będą prowadzone po uprzednim wykluczeniu występowania w/w form objętych ochrona gatunkową. W związku z powyższym bezpośrednio przed rozpoczęciem prac budowlanych Wykonawca dokona oględzin modernizowanego obiektu, a w przypadku stwierdzenia występowania w/w gatunków i/lub ich siedlisk realizacja inwestycji zostanie wstrzymana do czasu uzyskania stosownych zezwoleń w trybie ustawy o ochronie przyrody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ: Projektach wykonawczych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy traktowany pomocniczo 3. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 6. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica” – Etap I
Dodano: 2023-12-22 - Remont drogi gminnej Nr 114848R Iskrzynia – Budzyń (ul. Szkolna) w km 0+955 – 1+680 w m. Iskrzynia
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy na odcinku Gózd – Huta Krzeszowska
Dodano: 2023-11-07 - „KompL. realiz. inw. w form. zaproj – wybuduj - wyposaż polegającej na bud. pawilonu szpit. wraz z łącznikiem przy SP ZOZ w Ustrzykach D – doposaż. infrastruktury krytycznej szpitala- kont. zadania”.
Dodano: 2023-10-31 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 1709/5, 1709/4, 1712/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2023-05-28 - „Przebudowa dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich”.
Dodano: 2023-05-09 - Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Boguchwała - 3 zadania częściowe
Dodano: 2022-10-13 - Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 812/8 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym181801_1.0003 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki.
Dodano: 2022-10-03 - WYKONANIE „CENTRUM ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W JAŚLE” - POWTÓRZENIE
Dodano: 2022-09-08 - Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 812/8 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym181801_1.0003 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki.
Dodano: 2022-08-18