Przetargi.pl
Przebudowa budynku komunalnego na potrzeby Gminno – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koziegłowach wraz z wyposażeniem – postępowanie 3

Gmina i Miasto Koziegłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-350 Koziegłowy, Plac Moniuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 141 219 , fax. 343 141 219
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Koziegłowy
    Plac Moniuszki 14
    42-350 Koziegłowy, woj. śląskie
    tel. 343 141 219, fax. 343 141 219
    REGON: 15139850500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku komunalnego na potrzeby Gminno – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koziegłowach wraz z wyposażeniem – postępowanie 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: nadbudowę, rozbudowę i przebudowę budynku komunalnego na potrzeby gminno-miejskiego ośrodka pomocy społecznej w Koziegłowach wraz z wyposażeniem oraz budowę bezodpływowego zbiornika na ścieki. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane na całym obiekcie włącznie z terenem działki i przebudową istniejących mediów na terenie objętym zakresem inwestycji w zakresie m.in. przełożenia wewnętrznej instalacji gazowej; przełożenia zbiornika na nieczystości ciekłe; likwidacji skrzynki telekomunikacyjnej na froncie budynku; wykonania hydrantu zewnętrznego. Dodatkowe wymagania do instalacji SSWiN oraz CCTV (koszty należy uwzględnić w cenie ofertowej): - dołożenie czujek zalania w pomieszczeniu serwerowni na parterze i pomieszczeniu archiwum na I piętrze (czujnik FD-1 SATEL). - wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w drzwiach do serwerowni i archiwum, dodanie czytników kontroli dostępu CZEMM-3; dodanie dwóch modułów rozszerzeń INT-R do obsługi czytników kontroli dostępu; dodanie 2 szt. obudowy OPU-3 z zasilaczem APS412 SATEL do ekspanderów czytników kontroli dostępu; - instalację dwóch czujek ruchu dualnych w pomieszczeniu serwerowni i archiwum (po jednej w pomieszczeniu); - Zamiana szafy RACK z rozmiaru 15 U na min. 48U stojącej co w perspektywie pozwoli zainstalować wszelkie urządzenia (serwer, patch panel, switch, listwę zasilającą, UPS, rejestrator CCTV i inne urządzenia sieciowe). - drzwi do serwerowni i archiwum winny być o zwiększonej odporności na włamanie (RC-3) i odporności na ogień EI-30 wyposażone w dwa zamki patentowe, klamko-gałkę, samozamykacz, elektrozaczep lub elektrozworę. Przy zastosowaniu drzwi wyposażonych w elektro zworę należy przewidzieć przycisk wyjścia oraz przycisk ewakuacyjny. - cały system powinien odpowiadać wymaganiom normy EN50131-2-6: w stopniu Grade 2. - magistralę modułów rozszerzeń należy doprowadzić bezpośrednio do centrali alarmowej przewodem YTDY 8 x 0,5mm. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - rozbiórkę budynku gospodarczego w głębi działki. - utwardzenie terenu z kostki granitowej pod ciągi piesze i miejsce spotkań w formie placyku z ławkami i miejsca do grillowania oraz uporządkowanie zieleni: nowy trawnik z nasadzeniami krzewów i drzew. - wykonanie oświetlenia zewnętrznego wzdłuż ciągów pieszych i przy tarasie zewnętrznym lampami solarnymi (ogniwa fotowoltaiczne). - wykonanie tarasu zewnętrznego na gruncie wykończonego ryflowaną deską tarasową. - wykonanie nowego ogrodzenia od ul. Cichej i naprawa muru ogrodzeniowego wzdłuż granicy północnej – odtworzenie ubytków z cegły betonowej i tynkowanie zaprawą cem. -wap. Ogrodzenie od ul. Cichej z paneli systemowych oraz brama z profili ze stali nierdzewnej otwierana automatycznie. Zadanie należy wykonać, zgodnie z pozwoleniem na budowę: decyzja Starosty Myszkowskiego nr 276/18 z dn. 11.05.2018 r. oraz Postanowieniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 29.11.2017 r. (C-NR 5142.238.2017) oraz z dnia 15.12.2017 r. (C-AR 5161.105.2017). Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego dokonać wszystkich zawiadomień wynikających z ww decyzji pozwoleń m. in. zawiadomienie do właściwego organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu i o zakończeniu budowy (lub złożyć wniosek o pozwolenie na użytkowanie) wraz ze wszystkimi załącznikami w imieniu Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozwoleniem na budowę; zawiadomić Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach o rozpoczęciu i zakończeniu robót wraz z załącznikami w imieniu Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozwoleniami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty budowlano – wykonawcze w branżach architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, STWiOR i przedmiary robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 zł; słownie: dwadzieścia pięć tyś. zł 00/100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych / tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm./. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy - Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie Nr 20827900000300006820030017. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 1 (Biuro Podawcze) w Urzędzie Gminy i Miasta Koziegłowy, Pl. Moniuszki 14, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1.1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1); 1.2) Wypełnione i podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika 2 do SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika 3 do SIWZ; 1.3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; [Pełnomocnictwa zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.) winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie]. 1.4) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1.5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych wg załącznika 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie składane przez wykonawcę po otwarciu ofert: Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.kozieglowy.bip.net.pl informacji z sesji otwarcia ofert: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach